/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
JacobS. VS Arne.jacobsen
Fra : JacobS.
Vist : 594 gange
20 point
Dato : 27-01-05 15:41

Gi´jeres stemme hvem syntes i bedst om?

Skriv navnet og en kommentar på den i synes bedst om!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 27-01-05 15:48

Hvad er rarest pest eller kolera?

JacobS spammer tips'ene til ukendelighed. Tips'ene er ofte hugget fra andre sider uden kildeangivelse.

Arne har en til tider temmelig kedelig tiltaleform.

Såehhhh, i min verden kunne jeg snildt undvære jer begge!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 27-01-05 16:08

Er det sådan lidt i retning af, at hvis nu nogen ville stemme, og så arne fik flest, så ville du vælge at forlade stedet??

Jeg tror ikke der er ret mange der har undgået større eller mindre kontraverser med andre brugere.
Det kan ikke undgås sådan et sted, og det skal man ikke lægge for meget vægt på.
Alt efter temperament kan man så vælge enten at overhøre diverse udfald, eller tage en rask diskussion med vedkommende.

mvh dova

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 27-01-05 16:16

Jeg stemmer på mig selv og kunne ikke under nogen omstændigehed forestille mig andre en mig selv, som det oplagte valg.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-01-05 16:28

Hurra.........

Det nye KANDU er startet....

Medlemsdemokrati - eller har jeg misforstået noget.

UD MED ALLE DEM DER IKKE VIL SOM JEG.

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 27-01-05 16:41

Yes, jeg er også med på den
Jeg kan se ingen nævner MIG hvorfor dog ikke ???
.... så må jeg jo selv gøre det
Jeg tilslutter mig <dova 16.08>

vi kunne jo ende med en "strikkeklub" med 4-5 brugere
så kunne det i alt fald blive begrænset med vidensdeling

mvh Benny

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 27-01-05 16:49

Just for the record..

80 % af alle skænderier bygger på misforståelser!

hehe...
Alt i alt er det ikke en gang svært at være klog. Man skal bare tænke på noget dumt og sige det modsatte

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 27-01-05 16:55

Citat
Håbet er naturens slør for at skjule sandhedens nøgenhed.

Alfred Nobel

jeg håber det bliver bedre

Benny

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 27-01-05 17:39

Alt i alt er det ikke en gang svært at være klog. Man skal bare tænke på noget dumt og sige det modsatte

LoooooL

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 27-01-05 18:28

emesen er mit bud---dejlig selvudslettende person

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 27-01-05 18:41

Kan man stemme to gange........................................på sig selv.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 27-01-05 18:53

emesen dog------jeg flytter omgående min stemme over på Eyvind
nåh-nej--- eyvind kan jo ikke få point, så stemmer jeg sgu' også på mig selv, fordi jeg aldrig skændes med nogen ahhhemm---gider ikke

Kommentar
Fra : jjhj

Dato : 27-01-05 18:55

Altså nu hedder jeg jo selv JACOB JENSEN! hehe.. og har osse et par af hans værker!

så han må vist få min stemme!

JJHJ

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 27-01-05 19:08

Arguing with a fool proves there are two. - Doris M. Smith

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 27-01-05 20:10

Citat
Alt i alt er det ikke en gang svært at være klog. Man skal bare tænke på noget dumt og sige det modsatte

Kan man så også sige
"Alt i alt er det let at være dum. Man skal bare tænke på noget klogt og sige det modsatte"

-eller har jeg misforstået???

JacobS> Ta´ og find en kæreste.... det trrænger du til

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 27-01-05 20:13

Jeg har en! Hun er vild lækker!!!!!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-01-05 20:14

Jeg stemmer på Creamygirl. Hi Hi.... og een mere, men jeg siger ikke hvem.

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 27-01-05 20:14

Så find én mere, -eller brug noget tid og opmærksomhed på hende, du har

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 27-01-05 20:15

Det gør jeg også! Jeg sidder kun herinde når jeg keder mig!!!!! Måske skulle du finde en!!

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 27-01-05 20:19

Det vil jeg da også gerne.... men du er jo optaget kan jeg forstå

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 27-01-05 20:20

JA det er jeg! Du kom får sent!

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 27-01-05 21:22

Citat
Kvinden styrer verden ... ingen mand har nogensinde gjort noget som helst, som en kvinde ikke har tilladt ham at gøre eller opmuntret ham til at gøre.

Bob Dylan

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 27-01-05 21:27

bennymand> Hvem får dig til at komme med det citat hele tiden

Kommentar
Fra : dova

Dato : 27-01-05 21:44

Justuniverse

angående citatet om klogskab:

"Klogskabens fordel består i, at man kan spille dum. Det modsatte er langt vanskeligere"

Af Kurt Tucholsky

mvh dova

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-01-05 21:48

Hmm? Er det ikke lidt som den gang man sendte sedler rundt i klassen? Jeg fik mange kærester ved hjælp af sedlen " Vil du være kæreste med mig, X Ja eller Nej!" Well indtil spisefrikvarteret og pigerne sammenlignede "noter"

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 27-01-05 21:52

dova> Øv, så har jeg ikke en change... og alligevel.... én eller anden har også sagt at "klog er den dumme, der selv ved han er dum"

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 27-01-05 21:54

justuniverse> Kvinderne i mit liv .... min mor - min kæreste - min datter
du ved godt at noget rigtigt ikke kan gentages FOR ofte
- jeg kunne jo se, at det gælder for andre end mig
mvh Benny

Kommentar
Fra : dova

Dato : 27-01-05 21:55

Tja tedd
Scoretricks er ikke hvad de har været

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 27-01-05 22:00

Rigtigt <dova> ..... men er der overhovedet noget som er hvad det har været ???

Benny

Kommentar
Fra : dova

Dato : 27-01-05 22:02

justuniverse

Så er det slet ik' så ring' endda

Kommentar
Fra : dova

Dato : 27-01-05 22:34

Nej bennymanden, du har nok ret i, at ikke meget er hvad det har været.

Hvorfor skulle det også det når meget ikke engang er hvad det ser ud til at være.

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 27-01-05 23:20

rigtignok dova, men det kan jo også være en fordel, tag nu bare alle os som ser meget værre ud end vi egentlig er.
ja - ja jeg ved det godt men jeg ER ikke så dum som jeg ser ud til

mvh Benny

Kommentar
Fra : Wilduhr

Dato : 28-01-05 13:50

Jeg var deltager ved ophavstråden til denne tråd, så jeg må vel hellere give mit besyv med.

JacobS, for mit vedkommende så handler det ikke om´, at kunne li´eller ikke li!
Det handler om, at færdes i et forum som Kandu.dk med både de skrevne og de uskrevne regler -og om brugere der gør andre brugere opmærksomme på at disse regler overskrides på en eller anden måde.

Du skriver en masse tips hvoraf en del er afskrifter uden at angive kildeangivelsen kan jeg forstå på andre (Må hellere tilføje, at jeg ikke selv har bemærket hvormange tip og om det var afskrifter eller ej). Du er blevet gjort opmærksom på dette, men fortsætter i samme dur. Men du ved sikkert en masse alligevel og er et + for kandu.dk hvis man ser bort fra dine Tips.

Arne.Jakobsen bruger sproget på en grim måde og ofte uhensigtsmæssigt måde, han overfuser brugere og kan være direkte ubehagelig. Arne.Jakobsen er blevet gjort opmærksom på dette, men fortsætter i samme dur. Men han ved sikkert en masse alligevel og er et + for Kandu.dk hvis man ser bort fra hans ubehagelige side.

Mvh
Wilduhr

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 15-02-05 16:26

Fint indlæg fra Wilduhr.
Dog mener jeg personligt, at der er en verden til forskel på en bruger der skriver tip uden kildehenvisning, fremfor en bruger der kontinuerligt tramper rundt med et 'jeg alene vide' gen - og en rendyrket arrogance som det vi har set hos AJ.
Hans sprogbrug er KLAMT, PERVERST og VULGÆRT! - og hans evige korreksen af andre samt tilsvining af sagesløse spørgsmålsstillere og svarere burde få teamet bag kandu til i det mindste at give mandslingen en advarsel.

Hmm; ved nærmere eftertanke - så er han dog på det sidste blevet fromt som et lam, så måske han har fået en advarsel. Noget kunne tyde på det - og det var fandme ikke et sekund for tidligt.
Det ligner ikke noget, at en voksen mand med så lousy et sprogbrug skal have så lang snor, som det har været denne AJ beskåret.

Jep Jacob. Dette indlæg var i dit favør, men lad være at falde i samme grøft som AJ og give mig de 20 point blot fordi jeg i denne tråd sympatiserer med dig.
Det vil ganske enkelt se dumt ud - og kun tilfredsstille AJ, at han derefter kan klandre dig for den samme procedure som han selv praktiserer.

*Vær enig med AJ, eller fis af*...vor herre bevares for en frastødende teknik

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-03-05 20:42

Og halvlegs resultatet : 1 - 1

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-03-05 20:25

...hva' ska' I ha' til dessert ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 08-03-05 20:28

Hj.lavet citronfromage m. flødeskum LOOL

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-03-05 20:34

Henkogte Pærer m. Råcreme her

</*LOL*>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 08-03-05 20:35

Nope. Ikke citronfromage
En guldkaramel fra Toms *S*

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 08-03-05 20:37

Henkogte pærer! er det dem på dåse?!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-03-05 20:39

Jeg spiser en dåse spam jeg fandt gemt godt af vejen

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 08-03-05 20:41

Citat
Der var nogen, der havde taget proppen af min frokost

W. C. Fields

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-03-05 20:42

..men det er næppe nok :

Mandler, rosiner og svedsker er; hvad jeg har af Guf i spisehørmeren lige nu.

..så det blir dét, til aften Cacao'en

..og en Mini-Golf .................................evt. m. noget extra i

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-03-05 20:45

creamygirl -> Ja, på dåse Jeg har skam intet mod dåsemad ...bare det smager af kylling

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-03-05 20:46

Mini golf? Er det såen en slags lommebillard med kørvel?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 08-03-05 20:46

Lån en dåse spam af Tedd. Tror han har rigeligt

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-03-05 20:52
Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 08-03-05 20:56

Molo -> Har du også et billlede af det "extra"

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 08-03-05 20:57
Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 08-03-05 20:59

[hør]

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 08-03-05 21:01

med forbindelserne i orden:
http://www.420hash.com/afghanhash.html

<\\Benny

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-03-05 21:05

*HOST*

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 08-03-05 21:07

yummie

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-03-05 21:17

læjksdahbv ålshf pspåsijd oidljåodihwoihd woæuhdpw fdøposkd iwjåf i wjfækmwc,m x æ uøuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhh...

</>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-03-05 21:19

Golf GTI!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-03-05 21:21
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-03-05 21:25

tedd -> Obel ...ikke Opel

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-03-05 21:28

Jeg kan nu godt lide den sigende indledning i mit forgående link :

Citat
System problem

Something went wrong. If you're testing, the information below is important.
Please note what you were doing when this error occured.

In any case, you can use your back button to return to the previous page.

Sorry for the irritation.
--------------------------------------------------------------------------------

Error Type: NotFound
Error Value: Site Error

An error was encountered while publishing this resource.

Resource not found

Sorry, the requested resource does not exist.

Check the URL and try again.

...måske noget for Kandu.dk ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 08-03-05 21:30

Tedd

Hvilken farve skal din kommende Golf have - og hvor skal jeg placere frimærket?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-03-05 21:32

tedd -> British Racing Green

Frimærket sætter du bare på den email, du sender den med

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 08-03-05 21:33

Jo - jo .......... men "Something" er jo også næsten lige så præcist som

"et eller andet" .................

<\\Benny

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 08-03-05 21:38

Hvis den 3-3-05 var halvleg med 1 : 1 - hvad er stillingen så nu mellem de hårdt kæmpende kombattanter ???
------------------------------
Der kommer ikke mange kommentarer fra de involverede parter

<\\Benny

PS: Jeg er jo meget i tvivl om hvem der skal have min stemme

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-03-05 21:41

bennymanden -> Sshhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.....................

Nu skal du ikke vække de slumrene 'Løver' *LOL*

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-03-05 21:44

[hør] In the Jungle ...The Mighty Jungle : The Lions Sleeps at Night

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-03-05 22:10

Jeg er Løve!

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 08-03-05 22:30

Så syng med da:

http://www.artistdirect.com/nad/store/artist/album/0,,110631,00.html

........ du skal lige trykke på højtaleren

(Vimmervej oh Vimmervej - hun går rundt med numsen bar ... Hurra

<\\Benny

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 08-03-05 22:37

Citat
Demokrati er tre ulve og et får, der stemmer om hvad de skal have til frokost.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 08-03-05 23:12
Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 08-03-05 23:19

Wrong Benny.

Topmålet af demokrati er mennesker der mestrer at bede folk fise af på en sådan måde, at de garanteret glæder sig til turen - og jeg nævner ingen navne