/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Vil gerne vide
Fra : FrK_KrisTenSen
Vist : 434 gange
100 point
Dato : 27-01-05 13:39

Vile gerne vide hvor man kan blive model uden de rigtige mål ..

På forhånd tak !

Kommentar
Fra : docjacobsen

Dato : 27-01-05 13:53

Jeg har et par tips: ohjac@hotmail.com

Kommentar
Fra : FrK_KrisTenSen

Dato : 27-01-05 14:16

skriv nogen tips her ?!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 27-01-05 15:12

Moden skifter.

Så er det in at være radmager, så er det yt! Seneste var vist at sloggi, anvendte ganske almindelige piger, der ikke var sultet halvt ihjel, til modeller. Rend bureau'erne på dørene. Få lavet dig en fotomappe. Pas helt vildt på fidusmagere. Skriver du til nogen, via offentlige fora, så anvend en hotmail. Pas på pas på.

Kommentar
Fra : jom46

Dato : 28-01-05 23:08

"Rigtig mål" - hvad der det? Det drejer sig om at arbejde med lys og skygge. Og for at få skygge, skal der være noget til at kaste den. "Kandu" er ikke den rette kontaktflade i dette tilfælde, (sorry - Kandu). Henvend dig til f.eks. www.foto.info. Deres Concordia-afdeling formidler kontakten mellem amatørfotografer og modeller, så begge parter kender hinanden via Concordia. Concordia kan skitsere en kontrakt, så både du og fotografen på forhånd ved for langt i hver især ønsker at gå. Dette giver dig en rimelig sikkerhed for ikke at komme ud i "alle mulige" problemer. Vær forberedt på, at du ikke får penge for det, men naturligvis (gratis) kopi af de billeder du ønsker.
Go' fornøjelse.

Kommentar
Fra : jom46

Dato : 28-01-05 23:11

"Rigtige mål" : tyrkfejl i henvisningen, der skulle være til www.foto.info.dk

Kommentar
Fra : jom46

Dato : 28-01-05 23:16

"rigtige mål": det er ikke helt min aften: Atlså i ét ord: www.fotoinfo.dk - slut

Kommentar
Fra : jom46

Dato : 28-01-05 23:24

"rigtige mål": det er ikke helt min aften: Altså i ét ord: www.fotoinfo.dk - slut

Kommentar
Fra : jom46

Dato : 28-01-05 23:26

"rigtige mål": det er ikke helt min aften: Altså i ét ord: www.fotoinfo.dk - slut