/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
brænder pioneer 108 læser langsom? 300 ~
Fra : babee
Vist : 422 gange
50 point
Dato : 26-01-05 23:51

hejsa jeg har lige købt en dvd brænder en pioneer 108 og jeg kan ikke forstå den ikke læser hurtigere end den gør når man koiper fra den ind på hd hakker den hele vejen igennem
hvad kan grunden til dette være ?

hilsen mischa

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-01-05 23:56

Er brænder og harddisk på samme kabel? Så er det det!

Kommentar
Fra : babee

Dato : 27-01-05 00:13

det er de ikke

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-01-05 01:45

Det kan jo være så meget!! Du må oplyse lidt mere om dit system! Kører du DMA? Har du installeret bundkortsdrivere? Hvordan sidder brænderen placeret ift harddiske, cdrom? Hvad kører du med af OS? Hvad er specs på din PC?

Accepteret svar
Fra : ultra2

Modtaget 50 point
Dato : 27-01-05 09:45

sæt den som master på ide 2 husk at sætte jumber

Kommentar
Fra : babee

Dato : 27-01-05 15:02

det har vi prøvet men har set når com. starter op står der atip cd rom så det er et eller andet galt med den har snakket med leverandøren og de siger det er en fejl

Godkendelse af svar
Fra : babee

Dato : 27-01-05 15:04

Tak for svaret ultra2. du får pointene da jeg ikke hlet forstår tedd svar

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 27-01-05 16:49

gå ind i egenskaber og slet cd rom eller hvad de står
og genstart