/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Philips webcam??? hjælp
Fra : trytter
Vist : 472 gange
110 point
Dato : 26-01-05 19:18

jeg har sådan et webcam men når jeg sætter det i min usb port så siger den bare den der lyd,men så kommer der en lyd igen bagefter (den der betyder man hiver et stik ud) men hvorfor gør den det?

Kommentar
Fra : computersmeden

Dato : 26-01-05 19:23

for mig kan det lyde som om der ikke er strøm nok til dit webcam, ikke fordi jeg ved meget om philips webcam men skal der ikke bat. i ?

Accepteret svar
Fra : olepost

Modtaget 120 point
Dato : 26-01-05 19:29

prøv at lægge softwaren ind først og så koble web cam til bagefter

Godkendelse af svar
Fra : trytter

Dato : 26-01-05 19:34

Tak for svaret olepost.

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 26-01-05 19:38

Fint ,fint