/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Til JacobS vedr. Tip's
Fra : arne.jakobsen
Vist : 556 gange
1 point
Dato : 26-01-05 17:28

For jeg ved ikke hvilken gang, kommer du igen med flere tips i rad. Det første om Node-siden er noget krab, der er fyldt med Pop-ups og reklamer i en sådan grad, at det næsten er umuligt at bruge siden. Efter megen tålmodighed lykkedes det mig så rent faktisk at komme til at søge. Jeg søgte 3 forskellige numre, 2 danske og et tysk. Ingen af dem kunne findes. Du skriver i dit tip at man nok skal finde det man søger. Det passer jo ikke.
Så kommer du med et tip om at man kan undgå at telefonen ligger i lommen og ringer op. Jeg kommer med et bedre tip. Men nu hopper toget af sporet. Du opretter et tip der hedder "Til arne". Derved begynder du at diskutere i Tip's. For DET tip er IKKE et tip, kun diskution. I dit seneste "Tip" skriver du så at man kan KOMME til at slå tastaturlåsen fra i lommen. Hvordan det? når det kræver to tastetryk inden for få sekunder. Går du rundt og krammer din Mobilos hele tiden?
Dette er så langt fra den første tråd der er åbnet for at fortælle dig at du begår fejl i Tip's hele tiden og så igen. Du har også undskyldt og lovet bod og bedring. Men du fortsætter jo bare på samme måde.
Næste gang du føler lyst til at diskutere, så åben en tråd til formålet. Det koster IKKE Superpoint. Og man kan nøjes med 1 point!

Accepteret svar
Fra : 1133

Modtaget 11 point
Dato : 26-01-05 17:59

hej
jeg kunne godt omme med mindst 100 tips hver dag
(har heldigvis andet at lave)
han skriver vi bare kan lade være med at læse hans tip
men så kan man jo næsten ikke abonnere på nogle tips
de skal jo også slettet
enig med arne

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 26-01-05 18:13

ikke enig!!!!!!

For jeg siger at man skal bruge mit tip istedet for dit, og det er sku da et tip! Og så siger du at mit andet tip angående e-chords at det ikke kan finde noget! Du havde vel ikke forventet at den kan finde ALLE sange som findes i hele verdenen!

Så kan vi jo også lige komme omkring dit tip angående ordbøger. Jeg søgte efter en ordbog på kinesisk og kunne ikke finde nogle, og du siger at man skal kigge på siden hvis man mangler en ordbog! Og det hjalp ikke vel! Så lad være med at tage det ilde op når jeg skriver at man skriver at det er nok en god ide at kigge på siden hvis der er noget man ikke kan finde andre steder!

INGEN VED ALT
MANGE VED MEGET
INGEN VED INGENTING

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-01-05 18:24

citat:
" Har du nogensinde prøvet at tage din mobiltelefon op af lommen og så opdage, at der de sidste mange minutter har været ringet op til den første person i telefonbogen?
Den situation kan let undgås ved at man simpelthen indstiller sin Mobilos til at låse tastaturet efter f.eks. 1 minuts inaktivitet. Dette er muligt på langt de fleste mobiltlf. idag.
Det er en langt smartere metode end den Jacob lige er kommet med." citat slut

det er da endnu mere smart at bare låse tastaturet så sker der ikke en disse

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-01-05 18:32

Jeg er sådan set ligeglad med hvem af jer der har ret. Det sjove i dette spørgsmål er Arne's manglende selvindsigt!

Citat
Du opretter et tip der hedder "Til arne". Derved begynder du at diskutere i Tip's. For DET tip er IKKE et tip, kun diskution.

Citat
Næste gang du føler lyst til at diskutere, så åben en tråd til formålet. Det koster IKKE Superpoint. Og man kan nøjes med 1 point!

Jow, deri er vi enige, meeeeeen Arne - har du aldrig diskuteret i tips?!
Her blot to eksempler - og der findes mange mange flere.

http://www.kandu.dk/dk/tip/9261
http://www.kandu.dk/dk/tip/9279

Husk nu Arne, at man skal ikke benytte projektiler af geologisk oprindelse - såfremt man selv bebor et transparant domicil

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-01-05 18:41

JacobS - Du skriver i dit tip:
Citat
Hvis du leder efter nogle noder men kan ikke finde nogle, er dette stedet hvor du skal søge : http://www.e-chords.com

Der finder du helt sikkert hvad du leder efter. Du går ned til søgefeltet og skriver hvad sangen eller kunstneren hedder og så finder den de noder som der er. Når den har fundet noder skal du så vælge om det skal være til guiter, klaver, tabs eller andet. Du kan også trykke på en knap oppe i højre hjørne som, så gøre noderne lettere.

En rigtig smart side! Kræver lige at du instalere et plug-in, men så er et også lige til at bruge!

Håber i kan bruge det til noget

JacobS.

Læg lige mærke til følgende: Du skriver:
Citat
Der finder du helt sikkert hvad du leder efter.

Det er jo det jeg siger! Du lyver om dit link's kvalitet. For man finder IKKE hvad man søger.

Og du mangler at svare på om du går og KRAMMER din mobiltlf. i lommen for at åbne tastatur-låsen. Hvis du IKKE gør, slår den da heller ikke fra af sig selv.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-01-05 18:46

Mirit - Ja det kan man gøre, men glemmer man det, KAN der ske det JacobS siger. Hvis du derfor har indstillet tlf. til automatiskt at slå tastaturlåsen til, SÅ undgår du det. Det er jo ikke alle, der altid husker at gøre det rigtige. Hvis alle altid gjorde det, var der slet ingen grund til at andre gav råd om emnet.

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 26-01-05 18:46

jeg går ikke og krammer min mobil! Men det kan godt lade sig gøre! Det er det samme med at jeg har da også prøvet at ringe til 112, for selvom der er tastelås på så kan man ringe til: 112, 911, 08

Og som jeg sagde før! når jeg skriver der finder du helt sikkert hvad du søger!

Nu skrev du heller ikke hvad det var for nogle sange du søgte på!!!!!!!!!!! Sig mig lige det!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-01-05 18:48

Creamy

Husk at Historiske missiler er mindst ligeså tåbelige. (Og ubrugelige)

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-01-05 18:58

I følge dit tip JacobS er det jo ligegyldigt hvad man søger. For du skriver at: !!!!!!
Nej nu gider jeg squ ikke længere at bringe det samme citat. Læs det selv. Det står lige her ovenfor.
Jeg har bragt det hele i sin helhed. Jeg har bragt nøjagtigt stedet (citatet). Men du ser stadig ikke, at dit tip er noget ubrugeligt shit. (Som sædvanligt, når du for at tjene nogle tips-point kommer med en række af tips, som du ikke selv har gidet checke). Mange af dine tips KAN slet ikke bruges i Danmark. Hvilket andre Kandu'er har fortalt dig i andre tråde.

Til dit sidste:
Citat
Nu skrev du heller ikke hvad det var for nogle sange du søgte på!!!!!!!!!!! Sig mig lige det!

Læs dit eget tip, eller mit citat ovenfor, så vil du se at det er 100% ligegyldigt. Du lover nemlig:
Citat
Der finder du helt sikkert hvad du leder efter.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-01-05 18:59

Ok, men hvad så med det her: http://www.kandu.dk/dk/tip/9108
eller denne?! http://www.kandu.dk/dk/tip/9109
Og--> http://www.kandu.dk/dk/tip/8852
Dette må siges at være en af de bedre: http://www.kandu.dk/dk/tip/8886

INGEN af dem har en skid med tips at gøre -
og der er stadig flere at finde i din historik ..men det er måske netop din historik der er historisk og ubrugelig?!

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 26-01-05 19:03

nej Arne det er ikke lige meget! For hvis du søgte efter en sang på kinesisk er det jo 100% sikkert at du ikke finder den!

SÅ fortæl nu hvad du søgte efter! Eller det må vi måske ikke få at vide? Måske gør du bare det her fordi du har været træt af mig lige siden jeg kom?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-01-05 19:27

mange lærer meget hurtigt at låse tastaturet - opkald får man jo alligevel - men hvor mange unge i stramme cowboybukser tror du ikke har måttet lære det .....vupti taletid væk - og aldrig mere glemme at låse tastaturet

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-01-05 19:30

Jacob for helvede! Hvorfor nævner du Kinesisk? Jeg fortæller jo i selve mit spørgsmål at:
Citat
Jeg søgte 3 forskellige numre, 2 danske og et tysk.

Kandu ikke læse? Eller vil du ikke?
Citat
nej Arne det er ikke lige meget! For hvis du søgte efter en sang på kinesisk er det jo 100% sikkert at du ikke finder den!

SÅ fortæl nu hvad du søgte efter! Eller det må vi måske ikke få at vide? Måske gør du bare det her fordi du har været træt af mig lige siden jeg kom?

Jeg aner ikke hvornår du kom, og jeg er kun træt af dig p.g.a. dine tips, der er stærkt kritisable. Og husk lige kære Jacob at jeg ikke er den eneste Kandu'er der mener det, og har fortalt dig det.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-01-05 19:33

mirit - husk at fortælle hvem du taler til:
Citat
mange lærer meget hurtigt at låse tastaturet - opkald får man jo alligevel - men hvor mange unge i stramme cowboybukser tror du ikke har måttet lære det .....vupti taletid væk - og aldrig mere glemme at låse tastaturet

Hvem var DEN henvendt til? Hvordan skulle vi vide det?

Kommentar
Fra : Wilduhr

Dato : 26-01-05 19:38

Hej Arne.Jakobsen

Jeg har svært ved at se logikken i, at netop du begynder at kritisere rigtigheden af andres Tip.....men tilgengæld kan jeg godt se det sjove i det

Du skriver til JakobS
Citat
Det er jo det jeg siger! Du lyver om dit link's kvalitet. For man finder IKKE hvad man søger.

Ordene "du lyver" er nok ikke de helt rette for dig at bruge, i betragtning af at du i et andet Tip har skrevet "der er censur på Kandu" uden at have andet belæg for dette end din tro.

Så æhhh!!!!......men morsomt er det da

Mvh
Wilduhr

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-01-05 19:42

Arnes motto:
To win isn`t everything, it`s the only thing

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 26-01-05 19:44

Arne du er helle ikke specielt velset her på kandu!

Du kan jo se her: http://www.kandu.dk/dk/spg/54472

http://www.kandu.dk/dk/spg/53561

Så Arne, du skriver at jeg har lovet at lade være med det jeg gør! Nu har du set at jeg ikke lader være, hvorfor så blive ved med at skrive tips og spørgsmål?

Er det iorden at istedet for at jeg kalder dig Arne, så kalder jeg dig TUMPE!!!!!!!!

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 26-01-05 19:46

og her på denne tråd, kan du også se, at du ikke er så "god" i deres øjne!

Når man går på andre skal man lige tænke på sig selv først!

OG DET VAR OGSÅ ET TIP!!!!!!!

( så vær venlig at bedømme det)

Kilde: mig selv

Hva´? så Arne? nu har jeg skrevet et tip til! skal du så ikke klage? Eller skrive et spørgsmål som handler om mig?

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 26-01-05 19:49

jeg gidder sq ikke at læse jeres tråd.. den er for lang og kedlig..men jeg vil gi Jacob ret i at man kan låse sin tlf op.. jeg har skiftet til en klap tlf efter utallig opkald til A som er 111111. så Arne..den er sq go nok..
Junior

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-01-05 20:37

Godt Creamygirl.... bare på ham!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-01-05 20:42

Hvad mener du dog Klumme?!

Manden gider jo ikke at forsvare hans egne dybt ravende skøre tips. Kan han have glemt dem...Hmm; rendyrket fortrængning ?!
Ja ikke engang mine stavefejl kommenterer han Kan Arne monstro have forlagt sin retskrivningsordbog?!

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 26-01-05 20:47

nej, det er heller ikke en undskyldning for han kan jo bare bruge sit eget tip og finde den på nettet!!!

Arneeeeeeeeeeeeeee, er du der?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-01-05 21:04

arne.jakobsen og JacobS.

Det er rigtigt, at selv om tastaturlåsen er slået til, så kan det godt ske, at telefonen ringer et nummer op.

JacobS.

Dit tip http://www.kandu.dk/dk/tip/10409 vil jeg ikke give videre. Jeg får af og til sådanne opkald fra en "låst" mobiltelefon, og de samtaler vil jeg ikke gå glip af *LOL*

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 26-01-05 21:12

der er ingen tvivl om at det er et brugbart tip og at Arne må æde den i sig denne gang, men igen grund til at svine ham til. det er jo desværre blevet en tradition for nogen at man skal rakke andre ned når man kan..

Ikke ment på nogen specielt, men generelt

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-01-05 21:17

Creamygirl

Arne leger tog...... fortov *lol*

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 26-01-05 21:17

men man bliver bare så hurtigt sur på Arne fordi at han er så hurtig til at hakke ned på andre!

Men Arne, jeg kan ligesom høre på det hele at jeg ikke er helt alene denne gang!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-01-05 21:19

Skide godt observeret CC. Men glem ikke, at Arne somregel står forrest i køen, når der skal deles øretæver ud

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-01-05 21:20

Æhh ehh! Fortov?!
GLEM det Klumme

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 26-01-05 21:21

jeg tror ikke Arne dukker op her igen!!!

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 26-01-05 21:22

Der er ikke noget der så skidt,at det ikke kan blive værre (arkimedes)

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-01-05 21:22

You got it?? *LOL*

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 26-01-05 21:22

Der er ikke noget der er så skidt,at det ikke kan blive værre (arkimedes)

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 26-01-05 21:37

ved fanden snakker i om????????????????

Nå, men hvor blev ham Arne af???????

ARRRRRRRRRRRRRRRRNNNNNNNNNNNNNNNNNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!! hvor er du!!!!!!!! DIN PIVSKID!!!!
Hvorfor kommer du ikke og så får vi talt om tingene! Din latterlige, utrolige.................. ARRRRRRRRGHHHHHHH

Kommentar
Fra : dova

Dato : 26-01-05 21:46

ans 21:04
"de samtaler vil jeg ikke gå glip af".

Nej, men det er da møgirriterende hvis man besvarer sådan et opkald og der ikke er nogen i "den anden ende".
Så lægger man på, men forbindelsen bliver ikke afbrudt alligevel, så man kan ikke bruge sin egen telefon før den f......
mobiltelefon går tom for strøm

mvh dova

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-01-05 22:04

dova

Det er da ikke møgirriterende. Når jeg har sagt halooooooooooo, haloooooooooooo flere gange, så går det op for mig at jeg kan høre hvad, der bliver talt om i "rummet", hvor den pågældende opholder sig.

Det skal lige siges, at jeg har gjort den pågældende opmærksom på, at jeg nogle gange kan "aflytte" samtaler, men det har ikke ændret sig. *lol*

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-01-05 22:33

så køb dog en ordentlig mobil og slip for det pjat

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-01-05 22:46

For lige at lade tråden dreje sig om Arne, så lad mig sige det sådan, at da han i sin tid blev bruger på kandu, syntes jeg faktisk godt om ham. Han havde sine meningers mod, hvilket er okay med mig, da en debat i mine øjne ikke nødvendigvis behøver være en debat hvor alle er enige.

Så langt så godt!

Det der er gået galt for Arne er at han ligeså stille har udviklet sig til en ren pestilens for andre brugere. Jeg er udmærket klar over, at han på et tidspunkt havde det svært herinde - og følte sig forrådt af især een bruger, men så sandelig også af en lille kreds af andre brugere, som gik med på galejen - og ved hver given lejlighed latterliggjorde ham.
Jeg havde på det tidspunkt fuld forståelse for mandens frustration (og håbede længe, at det var grunden til hans manglende forståelse for andre), men jeg må erkende, at han siden da har udvist en adfærd jeg har umådelig svært ved at acceptere. Er der noget jeg bare ikke kan snuppe, så er det mennesker der så konsekvent som Arne belærer andre, retter deres stavefejl og kalder folk de værste gloser. Dette er i mine øjne så lavt, at jeg kunne brække mig over det.
En anden ting Arne bør arbejde med er brugen af ordene 'jeg' og 'vi'
Vil man opføre sig som Arne - bør man som minimum tør stå ved sine meninger og holdninger uden at det er nødvendigt at inddrage andre brugere som sine trofaste støtter uden deres samtykke.
Her i tråden praktiserer han præcis det samme som jeg har set ham gøre i så mange andre tråde;

Citat
Og husk lige kære Jacob at jeg ikke er den eneste Kandu'er der mener det, og har fortalt dig det.

At fremføre sine meninger på denne måde er et gennemskueligt trick, som ofte bruges af autoritære personer, for ligesom at slå fast, at vi er 'mange' og vi står sammen om denne holdning. Man føler sig vel heller ikke så alene når man påtager sig at tale for andre, men hold kæft, hvor er det en ussel taktik.

Jeg er dog stadig af den overbevisning, at der skal være plads til alle (også Arne)..men desværre ser det ud til, at han kører helt hans egen strategi --> 'Hvis ikke jeg kan nå folk på toppen, må de komme til mig på bunden' ... !
Og den duer altså ikke. Ligesom det heller ikke duer at forlange en masse af andre, som han ikke en gang selv magter at efterleve. Her tænker jeg på hans egne stavefejl, samt lede sprogbrug.

Glem nu ikke Arne! At karma er noget man sender og får retur
Og heller ikke, at du længe har bedt om andres mening om dig. Her fik du så min!

//Creamy

Kommentar
Fra : Wilduhr

Dato : 26-01-05 22:46

Jeg vil give Creamygirl ret, Arne er tit hurtig på aftrækkeren når det gælder om korrekse andre og oftes er det med mindre pæne ord (pænt sagt) men manden laver selv så mange "bommerter" uden at ville erkende det, så derfor "får han igen af samme mønt"

Man skal ikke kaste med sten, når man selv bor i glashus

Selvom man er en stolt mand, så skal man ikke være mere stolt end, at man kan erkende at man selv fejler og lade andre lave deres egne fejl uden, at blive overfaldet verbalt.

Mvh
Wilduhr

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 26-01-05 23:12

Man kan føre en hest til truget,men ikke tvinge den til at drikke

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 27-01-05 00:46

Igen - Igen - Laver I min tråd om til at handle om mig.

Uanset hvordabn JEG er som Kandu'er, har det intet med dette spørgsmål at gøre.

Forhold jer til det stillede spørgsmål, eller hold kæft.

Hvis nogen af jer har lyst til at diskutere MIG! Så åbn en tråd til formålet.

Forhold jer til det stillede spørgsmål/mening, eller hold jer væk.
Hvor svært kan det være?

At jeg ikke har svaret længe, forklares ved at jeg lige ville se, hvor meget lort der kunne lægges ud?
Der er åbenbart ingen grænser!

Jeg savner kommentarer fra alle de andre Kandu'er, der tidligere har skældt Jacob ud. Men de er måske pludseligt blevet stumme?

Jeg kan da godt henvise til deres tråde, men det ville være bedre om de selv ville melde sig på banen.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 27-01-05 06:12

Arne.

Så er du der igen med dit 'hold kæft'..
Men ved du hvad Arne, sandheden er åbenbart ilde hørt - og jeg gider helt bestemt ikke, at åbne en tråd til ære for dig.
Du nyder så rigeligt af mærksomhed herinde, som det er allerede.

Jeg har faktisk læst og kommenteret dit spørgsmål. Problemet for dig er bare, at jeg jo ikke er enig med dig - og derfor tæller min kommentar ikke som et kompetent svar.
Igen et typisk træk hos dig, som jeg ikke kan bruge til noget som helst.

Jeg vil nu prøve at give dig et 'arnesvar'. Måske det kan hjælpe på dit humør.
________________________________________________________________

Hej Arne.

Sikke da et åndssvagt spørgsmål du stiller.
Alt hvad du skriver er noget forbandet vrøvl. Jeg tror at du bare er en dum lille dreng, der vil spille stor. Tænk dig dog om. Og hvis han IKKE du er en lille dum dreng, er du en gammel mand der er syg i hovedet. De findes altså også.
Du er en latterlig liderlig teenager som ikke engang kan stave. Gå hjem til din moar og kom først tilbage når du er blevet stor og har lært at stave ordentligt.

Love Creamy (nu uden filter)

Kommentar
Fra : Wilduhr

Dato : 27-01-05 07:43

Arne.Jakobsen du har hermed min uforbeholdne undskyldning - jeg var ikke lige klar over, at det kun er dig der må kritiserer, og at det kun er meninger i dit favør det er gældene.

Jeg trækker mig hermed fra tråden...

Mvh
Wilduhr

Ps: dette er en kopi af indlæg som jeg sendte mens Kandu.dk opdaterede og derfor forsvandt igen!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-01-05 07:51

Puuu ha' bette arne.

Det må være træls at se i øjnene, at du er ved at være godt og grundigt gennemskuet af Kandbrugerne. Nu har du snart lige så mange venner her, som du har i det virkelige liv. Meeeen lille arne, man ligger ikke bedre end man reder op.

Godkendelse af svar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 27-01-05 15:25

Tak for svaret 1133.

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 27-01-05 15:31

nå, så gav Arne sin besvarelse! Den eneste som ikke har kommenteret noget til Arne!!!!!!!!

Jeg tror ikke at du er ret gammel Arne ( du lyder i hvertfald ikke sådan) Det kan godt ske at du interresere dig for svampe og det er også helt fint. Men du skal ikke ryge dem! Det bliver man ikke klog af!

Meeeen, Arne det var ikke særlig klogt af dig at oprette en tråd om dig selv! Jeg åbner lige en tråd hvor folk kan hvem de mener er bedst af os to! For du hader mig og jeg hader dig! Du mener jeg gør noget forkert og jeg mener du gør noget forkert! Så lad os se havd de andre brugere mener!!!!!!!!!!!