/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
DK's bedste platickirurg ?
Fra : ahtn
Vist : 1082 gange
150 point
Dato : 26-01-05 16:31

hvem er den bedste (de bedste) plastickirurger i DK ?
jeg har jo hørt så mange skræk-historier, så inden (og hvis...) jeg vælger at få foretaget en plastisk operation, vil jeg gerne vide hvor jeg kan være "sikker" på et godt resultat.
det drejer sig om ansigtet: øjenlåg (hængende) og kinder (gammel-kone hænge-plys-kinder).
håber I kan hjælpe mig med gode råd.
PS. det er ligegyldigt hvor i DK det er.
mvh. ahtn.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 26-01-05 16:41

Du skulle næsten have set den dokumentar der var på TV i sidste uge.
Ifølge den udsendelse var der kun en klinik ud af de 15 programmet omhandlede, hvor folk fik rigtige informationer om selve operationerne og mulige bivirkninger.

Nu kan jeg selvfølgelig ikke lige huske hvad det var for en af klinikkerne, men mon ikke du kan finde det på DR's hjemmeside.

Især det du taler om med øjenlågene, er i hvert fald et af de steder hvor det rigtig tit er gået galt.

mvh dova

Kommentar
Fra : dova

Dato : 26-01-05 16:53
Kommentar
Fra : lillespir

Dato : 26-01-05 18:28

Hej Ahtn.
De hængende øjenlåg klare øjenlægen i et snuptag , hvis de generer dit udsyn.
Hilsen Rita.

Kommentar
Fra : ahtn

Dato : 26-01-05 19:07

hej lillespir
øjenlågene er ikke fysisk generende, men kosmetisk generende, så jeg tror ikke jeg kan få dét lavet hos øjenlægen.

hej dova
vil lige gå ind og kigge på dit link
mvh ahtn

Accepteret svar
Fra : lillespir

Modtaget 150 point
Dato : 29-07-05 17:16

Hej Ahtn.
Jeg så lige at du ikke havde lukket dit spørgsmål.
Mine var egentlig heller ikke fysisk generende, men det var de blevet ved at jeg ikke kunne følge trafikken bagud uden at skulle dreje hovedet noget mere end jeg tidligere havde haft behov for.
Derfor fik jeg fjernet de hængende øjenlåg, for 8 dage siden.
Jeg må nok sige, havde jeg vidst at det ikke var værre, var det blevet ordnet for længst.
Hvis de generer dig psykisk, ordner øjenlægen det også.
Mange hilsner fra en der ser verdenen med åbne øjne.
Rita.

Godkendelse af svar
Fra : ahtn

Dato : 09-08-06 22:42

Tak for svaret lillespir.

Kommentar
Fra : lillespir

Dato : 10-08-06 16:05

Hej Ahtn
Selv tak.Tusind tak fordi du valgte mit svar. Jeg beklager meget at jeg ikke fik svarret i går, men jeg var på Herning sygehus for at være en af de første forsøgskaniner til en ny behandling for kranspulsåreforkalkning.
Har du fået noget gjort ved det? Det håber jeg du har for det vil lette dig meget i din hverdag.
Hilsen Rita