/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Lave dvd med menu?
Fra : tbayj
Vist : 330 gange
50 point
Dato : 26-01-05 16:19

Jeg har nogle film klip som jeg vil brænde over på en dvd med menuer. Jeg bruger NeroVision Express og det virker også, men hvorfor går det så langsomt? Er der en bedre løsning? Jeg har 768 ram i min com, men jeg synes at 4 -5 timer er lang tid at vente på at den får lavet en dvd med menu.
Er der nogle som har en løsning?

Hvis det kan hjælpe ser min computer således ud:

Operativ System Microsoft Windows XP Professional

PC:
Operativ System Microsoft Windows XP Professional
OS Service Pack Service Pack 2

Motherboard:
CPU Type AMD Athlon-PECM, 1200 MHz (6 x 200)
Motherboard Navn MSI K7T Power/Pro/Pro2/Pro2-A/Turbo/Turbo2/Turbo Limited Edition
Motherboard Chipset VIA VT8363A Apollo KT133A
System Hukommelse 768 MB (SDRAM)
BIOS Type Award Modular (06/15/01)

Grafik Kort:
Grafik Kort NVIDIA GeForce2 MX/MX 400 (64 MB)
3D Acclerator nVIDIA GeForce2 MX/MX 400

Accepteret svar
Fra : cbsjanten

Modtaget 60 point
Dato : 26-01-05 16:46

hejsa jeg gør det samme som du gør der
hvilken version ar nero vision bruger du jeg vil lige sige at nr 3 er noget hurtiger end nr 2
men det bruger en del processer kraft at kode om til dvd og du har jo (kun 1200)
jeg har selv 2.2 og jeg kan lave en avi om på ca 1.5 time kommer lidt an på hvor god kvalitet jeg vil lave den i
Jeg ved også der er nget med sp2 og nero men det kan du læse mere om på www.nero.com
mvh cbsjanten

Kommentar
Fra : tbayj

Dato : 26-01-05 17:05

Hej jeg bruger 2 lige nu, men vil prøve at opdatere. Måske er min processor for lille. Men det må kunne gøres hurtiger. Prøver lige at opdatere.

Kommentar
Fra : cbsjanten

Dato : 26-01-05 17:09

det kan det bare få 3.0 den er en del bedre og jo laver du sætter din kvalitet i dvd options jo hurtiger går det self

Godkendelse af svar
Fra : tbayj

Dato : 28-01-05 19:00

Tak for svaret cbsjanten.