/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
HYPERLINKS (UNDER ADRESSEFELTET)
Fra : dhmoelsted
Vist : 475 gange
100 point
Dato : 26-01-05 15:46

mine hyperlinks liggende under adressefeltet har jeg fået trykket væk hvordan får jeg dem igen
mvh
dhmoelsted

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-01-05 15:54

Højreklik et tomt sted i baren og afmærk Hyperlinks!

Kommentar
Fra : dhmoelsted

Dato : 26-01-05 16:01

hej tedd det kommer de ikke tilbage af de ligger inde i foretrukne hvor jeg ikke kan få dem fra
mvh

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-01-05 16:07

Højreklik og fjern flueben i lås værktøjslinje?

Kommentar
Fra : dhmoelsted

Dato : 26-01-05 16:11

hej igen tedd og hva så nårjeg har gjort det hvor kommer de så fra?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-01-05 16:14

er der osse flueben i hyperlinks?

Kommentar
Fra : dhmoelsted

Dato : 26-01-05 16:16

ja der er i begge og jeg fjerner og sætte i igen lige meget hjælper det

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-01-05 16:19

Tjah!! Den burde jo være der et eller andet sted?

Kommentar
Fra : dhmoelsted

Dato : 26-01-05 16:23

har vi misforstået hinanden det er dem af mig der er lagt i hyperlingslinien og så er de forsvundet ned i foretrukne hvor jeg ikke kan få dem fra (hjemmesider )

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-01-05 16:25

Hyperlinks ligger osse under mine foretrukne!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-01-05 18:08

højreklik på start - egenskaber og sæt flueben i vis foretrukne ( normalt ligger hyperlinks der )

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-01-05 18:08

om igen - højreklik på start - egenskaber - tilpas - flueben i foretrukne....... sådan

Kommentar
Fra : dhmoelsted

Dato : 27-01-05 11:36

Jeg ved ikke rigtig hvem jeg skal give point det var ikke så let ,fruen havde exporteret dem ind i egen mappe, der trak jeg så dem på plads enkeltvis, nok ikke efter bogen men det gik, tak til jer

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-01-05 20:28

godt du har fundet ud af det da