/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Manipulerende citater - Indvandrere ??
Fra : Klumme
Vist : 971 gange
100 point
Dato : 26-01-05 13:32

Jeg har flyttet en tråd fra religion http://www.kandu.dk/dk/spg/59229 til politik og kopieret teksten over i denne tråd. Tråden blev oprettet som følge at kimbekkers ubegavede tipsproduktion

Jeg tror der kan komme nogle god bud på problematikken indvandrere, manipulation mv. Lad osse hvad der sker………………
********************************************

Klumme
Nu har jeg læst din produktion af 12 tips og må sige at jeg ikke er særlig imponeret.
5 garagetips for at fremme din egen forretning. 4 politiske 2 i religion, og et enkelt i dyr. Jeg må indrømme at din argumentation og formulering er blændende. Dit sidste tip, som du skrev til Bertel Harder (gu ved om han kommer her på Kandu) viste med al tydelighed hvem af jer 2 der skulle holde sin kæft, for at bruge dit eget udtryk. Hvis du ikke kan mønstre mere begavede "tips" end hvad du hidtil har vist, så kan du roligt spare din tid, og passe din bolsjeforretning.

Den chance eller råd om du vil, som du storsindet gav Bertel Harder, at han evt. skulle tænke sig om inden han talte, kan du vist ikke bruge til noget.

Så mit spørgsmål er: "Hvad med om du holdt din mund"?
***************************************************

Jeg må indrømme til finder R's skolelærer direkte pinlig i hendes fremfærd. Jeg sidder tilbage med ønsket om at vælgerne straffer R lige så grundigt, som de i sin tid (og formentlig igen) straffede Mimi for al hendes lal.

Ligesom Klumme, har jeg skimmet dine tips Kim. Jeg er ligesom Klumme ikke imponeret over dit vid.
****************************************************
Klumme
Foranlediget af Tipsbegavelsen kimbekker har jeg sendt en mail til Det Radikale Venstre der lyder som følger:
Citat:
Hvis jeg skulle have været i tvivl om, at mit X skulle tilfalde Det Radikale Venstre i forbindelse med det kommende folketingsvalg, så er enhver tvivl nu væk. Efter at have set jeres videofilm med løsrevne og dybt manipulerende citater beregnet på at miskreditere en folkevalgt seriøst arbejdende kollega og minister - Bertel Haarder - har jeg kun foragt tilovers for jer. Valgkamp eller ej - dette tiltag er under lavmålet.

Og ærlig talt, så ville det klæde Det Radikale Venstre at skifte Marianne Jelved ud. Hun pynter ingen steder hverken politisk, intellektuelt eller visuelt. Det sidste usagligt, men dog i jeres stil og tilmed sandt.

De er jo nok ret ligeglade, men det føltes rart
***************************************************

Heeee he he he he - for satan hvor har du ret!!!!!!!!!!!!!!!
***************************************************
Klumme
der er godt nok hurtige tilo at svare derinde på Christiansborg. Lad nu være at komme med sure opstød om min ret til at forevise mails sendt til mig. Den er sendt til mig. Det er min. Jeg kan gøre hvad jeg vil med den

Her ses deres svarmail:
Citat:
Tak for din henvendelse.

Vi står selvfølgelig ved vores valgvideo, fordi vi mener, at ord betyder noget. Det er ikke ligegyldigt, hvordan vi taler til og om hinanden. De seneste tre år har der været en lang række politiske udtalelser, som spiller på en opdeling i dem og os. Det mener vi, sender et uheldigt signal om, at danskerne af anden etnisk oprindelse ikke skal regne med at blive talt med blandt "danskerne".

Det finder vi uanstændigt over for de mennesker, det drejer sig om, og det er skadeligt for integrationen i Danmark.

Især hvis udtalelserne kommer fra Integrationsministeren !!!

Med Venlig Hilsen

Niels Bundgaard
Det Radikale Ventres Sekretariat
1240 K Christiansborg
Mobil: 60 65 33 56
rvvikar@ft.dk
*****************************************************

Klumme
Jeg har svaret dem med følgende:
Citat:
Det er muligt Niels Bundgaard, men skulle I ikke føle jeg for gode til at bruge den slags manipulation, for at fremme egne interesser, så som at få større indflydelse i folketinget. I kunne jo for længst have påpeget den udvikling som I mener gør sig gældende.

Jeg har læst den fulde tekst, og for mig er der ingen tvivl om, at det er en grov manipulation, når I hiver disse sætninger ud af deres rette sammenhæng, og lader dem fremstå som enkeltstående citater af Bertel Haarder.

Men nuvel. Jeres egne er sikker godt tilfredse med jeres tiltag, men dem havde I jo i forvejen. Dem I "jagter" er nye vælgere der vil stemme radikalt, og dem er jeg sikker på at I har mistet en del af på den konto. Jeg for min part tegner 1

Jeg tror for resten jeg laver en ny tråd i politik. Tror godt der kan komme en god snak, debat, slagsmål og måske lidt lækker mudderkastning ud af dette spørgsmål. Indvandrerproblematikken i Danmark er faktisk et altoverskyggende problem.

Jeg vil som det radikale venstre tage en sætning, skrevet af en dejlig humoristisk og begavet Kandubruger, ud af dens rette sammenhæng, og den lyder som følger:
Citat:
.....at mange mennesker kun er i live fordi det er ulovligt at slå dem ihjel...lol

Uha Uha - Hvad kunne den sætning ikke være (mis)brugt til

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-01-05 13:59

Skulle måske lige lægge et link til den omtalte videofilm. Det er jo ikke alle der læser aviser

http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=357028

Kommentar
Fra : fleng

Dato : 26-01-05 14:26

Det Radikale venstre er eller har været kendt for at være et frisindet parti hvor minoriteter og mennesker med andre livsanskuelser blev respekteret men, i dag har man åbenbart et lille problem, de (Det radikale Venstre) har meget svært ved at tolere andre, fx. at Bertel Hårder har en en mening om hvordan tingene er, det skulle vel ikke være sådan at det er kun dem som i er enige med der er plads til. Bertel Hårder behøver ikke at blive påduttet nogle synspunkter som han absolut ikke har. Man har menneskerettigheder helt i orden og det nyder vi alle gavn af her i Danmark men, er det ikke en menneskerettighed at kunne stille op til en offentlig post eller embede uden at blive svinet til.
Fleng

Kommentar
Fra : binky

Dato : 26-01-05 14:44

Jeg tror bestemt ikke, De Radikale scorer stemmer på denne gang manipulation med tekster. Bertel Haarder er jo ikke enevældig, han skal vel også have flertal for sine lov-forslag, så det, de Radikale gør, er jo at nedvurdere alle, der har stemt for.
Virkelig en svinestreg. De må være meget trængte, siden de bruger sådan en taktik, det matcher jo amerikansk valgkamp. Det kan vi godt undvære.

Klumme, godt gået.

mvh
binky

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-01-05 15:09

Det går jo godt. fleng har fingeren på pulsen, og binky er ikke uenig med mig, men der kommer vel flere og giver et besyv med. Jeg vender tilbage senere på aftenen - Jeg er T R Æ T af nogle danske (de fleste) og for den sags skyld osse udenlandske politikeres evne til at undgå at sige alt det forbudte - alt det grimme.... SANDHEDEN.

Vi skal ha' fat i noget om genkolonisation af Afrika. Afkolonialiseringen har været en
D U N D R E N D E fiasko. Vi skal ha fat i visse afroamerikanske gruppers konspirationsteori om AIDS - Vi skal ha fat i I-landenes "holden folk i live" på et eksistensminimum - Vi skal ha' fat i det udenlandske proletariat som er blevet slustet ind i Danmark. Osv Osv... Der er nok at fare i flint over, uanset om man er med eller imod.

Vi ses

Accepteret svar
Fra : 3773

Modtaget 100 point
Dato : 26-01-05 15:39

Rent politisk har man antagelig troet man har kunnet få et par billige point hjem, lig dengang herr Nyrup stod og rykkede sider ud af Anders Fogh's bog. Forsøget mener jeg er faldet totalt i vasken, og i min lille verden er ubetinget alt tabt for de Radikale! Klart nok at et par nokkefår eller to siger: "Nøjjjj" og sætter krydset ved Tasken, men efter min overbevisning tror jeg en lang række vælgere vil væmmes ved den form for "amerikaner-valgkamp". Som jeg skrev i den anden tråd, kan man kun håbe på kontant afregning fra vælgerne. Det overgik Mimi sidste gang, så mon ikke de radikale kunne være "heldige" at få et rigtig rigtig skidt valg.

Når man nu taler om indvandrere/flygtninge, ville det være rart at få en sober debat. Beklageligvis fordrejes enhver form for kritik, til at kritikerne klart må være minimum nazister, sortskjorter eller anden form for stærkt nationalistisk sammenrend. Sjovt nok har jeg lagt mærke til at især venstrefløjen ikke ser i farver, men kun ser sort og hvidt. Enten er du enig med dem, eller må du være nazist eller noget der ligner. Man har slet ingen nuancer i opfattelsen af tingene.

Nu er det pludselig gået op for politiet (som ovenikøbet tør sige det), at man faktuelt HAR et stygt problem med især andengenerationsinvandrerne, idet disse er ualmindeligt stærkt overrepræsenteret i dommervagten og i fængslerne. Denne udvikling er naturligvis beklagelig og puster klart til en opdeling i "dem og os". Som sædvanligt har politiet sovet i timen og jagtet rockere og andet godtfolk, men fuldstændig glemt at der var andre banditter på gaden. Når man fjerner rockerne, får man et tomrum i det kriminelle miljø, og det er der så beklageligvis en bunke unge mørklødede mennesker der har udnyttet. Hvad kan vi gøre ved det? Det nytter ikke noget, at køre videre med pladderhumanismen - det er forsøgt. Jeg mener der skal opstilles en række spilleregler og konsekvenser. Derforuden bør især indvandremiljøet kigge sig i spejlet og tage et par ting op til overvejelse, idet der er brug for aldeles kraftige holdningsændringer - både på den ene og den anden side. En lille påstand fra min side: "Nogle af de mest racistiske mennesker, er faktisk dem der render rundt og bræger: Racister, efter os andre, ifald vi skulle yppe kiv". Lyt på horden af indvandrerdrenge når de ser en dansk pige! Prøv at sige det samme til en af deres søstre, og du har sytten knivstik i ryggen.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-01-05 15:58

http://www.horsensfolkeblad.dk/default.asp?artikelid=10867 dagens joke (selvom det intet har med sagen at gøre)!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-01-05 16:30

Klumme for sytten da også. Tænder du, eller tænder du af på hende Jelved rædslen?!
Svært at sige, efter din mail til Det Radikale Ventre..lol

Sætningen fra din mail
Citat
Hun pynter ingen steder hverken politisk, intellektuelt eller visuelt.

Er en kende usaglig, men pyt - det er de Radikale sq også

Det er rent ud sagt en forbandet svinsk video - og tja, den overgår selv de fleste 'arneindlæg' (med eller uden filter) - og helt ærlig kan man kun ryste på hovedet og tilbyde fjolserne en rulle staniol til at pakke hovederne, videoen og Arne ind i.

Og til dig kære Niels Bundgaard (du kigger garanteret med her )
Man kan komme til verdens ende ved at manipulere... Men tilbage det kommer man bare ikke! You are out..

Creamy

ps. Bertil er bare sådan et sødt navn..lol

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-01-05 16:36

Bertil?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-01-05 16:43

Bert(i)l Haarder.

JA! -Jeg laver stavefejl! -OG?!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-01-05 16:50

Er det alderen der er begyndt at trykke, Creamy?

Kommentar
Fra : per0702

Dato : 26-01-05 16:51

Et citat er taget ud af en sammenhængende tekst, det gælder Goethe og Bertil.
Det man har sagt, skal man enten stå ved eller afvise. Det kan ikke bortforklares.
Hvis Bertil ikke mener hvad han på regeringens vegne har sagt, så bør han fremstå og undskylde, at det kunne fortolkes på den måde som De Radikale har opfattet det.
Men det gør han ikke, han bortforklarer i sort tale.
Jeg er ikke radikal.
Men jeg syntes godt, at sandheden i det en minister siger, må nyde fremme og bruges i en valgkamp.
Hvis du syntes at Bertel har ret, så sæt dit kryds på regeringspartierne, - ellers sæt dit kryds et andet sted.
Men kom i hverfald frem til valget.
Mange hilsner per0702

Kommentar
Fra : dova

Dato : 26-01-05 17:09

per0702

"så bør han stå frem og undskylde, at det kunne fortolkes på den måde som de Radikale har opfattet det"

Nu er jeg bestemt ikke radikal, og heller ikke fan af Bertel Haarder, men han behøver på ingen måde undskylde hvordan andre fortolker udtalelser som han er fremkommet med i anden sammenhæng. Og især ikke når det er løsrevne citater der er pillet ud af deres rette sammenhæng.
Der står nu ingen steder, at man aldrig må komme med udtalelser som ikke kan misforstås, alt kan jo "misforstås" og tillægges andre motiver end hvad der var tilsigtet, det kommer kun an på øjet der ser.

mvh dova

Fint indlæg 15:39

Og lidt mere til debatten: http://www.dr.dk/dokument/?dr_sider=true De falske børn.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-01-05 17:13

Spørgsmålet for mig er slet ikke om manden har sagt det. Det har han!
Issuet i denne sag - er hvorledes det bliver brugt.
Hamrende usmageligt - og kun med øje for det kommende valg.

Kommentar
Fra : fleng

Dato : 26-01-05 18:09

Det er mærkeligt nok så interesserer man mere for hvad andre mener end for hvad man selv mener. Det kunne jo være man ikke selv har en salgsbar mening og derfor kun har fantasi til at overfalde modstanderne. Lad os få en sober og reel valgkamp hvor det saglige er front, ikke en amerikansk valgkamp hvor vinderen er den der kaster mest snavs op eller har muligheden for at snyde mest.
Fleng

Kommentar
Fra : dova

Dato : 26-01-05 18:21

fleng
Jeg tror du måske kan komme med noget hjælp i det her spørgsmål
www.kandu.dk/dk/spg/54992

mvh dova

Sorry for det lille sidespring Klumme

Kommentar
Fra : fleng

Dato : 26-01-05 18:32

Hej Dova, vi ser på det så snart min kone kommer hjem fra arbejde. Det bliver en gang i morgen, hun har nemlig aftenarbejde.
Fleng

Kommentar
Fra : per0702

Dato : 26-01-05 20:30

Ja, Dova så må du kende det rette sammenhæng. Det jeg har hørt og læst, det har jeg ikke været i tvivl om. Selvfølgelig kan jeg tage fejl, - men så er vi alligevel mange, der tager fejl. Så må Bertel udtrykke sig lidt bedre. Han er jo skolelærer og tidligere undervisningsminister.

Kommentar
Fra : HunSen

Dato : 27-01-05 15:46

per0702,
ved at fjerne et enkelt ord fra en sætning, kan få den stik modsatte betydning af, hvad den oprindelig havde.

Det er det de perfide Radibindegale har gjort med Bertel Haarders udtalelser.

At han skulle undskylde noget han aldrig har givet udtryk for, bare fordi en flok desperate 0-hjerner har fordrejet hans ord til ukendelighed, er komplet forrykt, så:

Ja! jer betragter både de Radibindegale, dig og de "mange" du refererer til, som: En flok UNDERBEGAVEDE og FALSKE DÆMAGOGER.

Og til alle jer, der sagligt har taget afstand fra det falske personangreb: Tak! det lover trods alt godt for demokratiet!

God vind.

Kommentar
Fra : kimbekker

Dato : 27-01-05 17:45

Gider ikke diskutere med en anonym. Men må dog korrigerer. Jeg er ikke erhvervsmand, men en der har for meget garageplads men for få penge. Derfor fandt jeg det naturligt at finde nogen at dele med. Alle betaler det samme(- mig, jeg betaler mere), ingen tjener noget og alle er glade. Vedr. mine tips, tjaa hvis du ikke har andet at lave end at sidde og rode i dem....

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-02-05 15:00

Peter Lundin er jeg ret sikker på kun er i live,
fordi det er ulovligt at slå ham ihjel

Har du glemt tråden her Klumme?! - eller gider du bare ikke, som TRÅD EJER,
at holde liv i den...lol

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-02-05 15:28

Ja gu har jeg, og jeg kan slet ikke leve op til alle de forpligtelser en TRÅDEJER har LOOL.

Hvorfor sidder du dér og glor på Kandu?? Hvorfor er du ikke i byen og lege med den fodformede?? Hun er måske rejst igen??

Nå jeg lukker og slukker - Gider ikke. Hvor mange point vil du ha?? LOOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-02-05 15:34

Hej igen Creamygirl.

Faldt lige over dette: http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=342520/

Skidt uha.....

Godkendelse af svar
Fra : Klumme

Dato : 12-02-05 18:09

Nååå nej Creamy. Du vil jo ikke ha' de point, kan jeg huske. Du falder ikke for ussel mammon LOL Du får et par søde (velfortjente) ord med på vejen ved lejlighed i stedet for, og så får 3773 (osse velfortjent) pointene. Oki doki ?? LOL

Klumme

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-02-05 20:51

Hej Klumme.

Rigtigt at jeg vil skide på disse ligegyldige point - og indlægget fra 3773 har i mine øjne fortjent din påskønnelse.
Han/hun har nemlig ret i sin livsanskuelse ang. indvandrerproblematikken.

Og så lige for god orden skyld - Næ, 'den fodformede' er her skam endnu..hehe! Vi er jo nærmest sneet inde, men har heldigvis nok af både vådt og tørt

Ja, det er noget skidt du har fundet i B.T. Jeg er ret overbevist om, at de mennesker der stadig råber op omkring, at vi er for dårlige til integration - og at vi skal behandle vore indvandrere pænt bla...bla...bla - er mennesker der lever 'ude på heden' - og ikke selv skal slås med dem og deres kriminalitetsgen.

Jeg har nævnt det et andet sted (ved det godt), men da jeg boede i en noget mindre by end Århus havde jeg ingen problemer med at tolerere vore fremmede, men det har jeg ederrøvme nu, hvor jeg oplever dem på tæt hold og i flok.
De skider simpelthen på vores værdier - og griner af vores love. De sviner danske piger til som 3773 er inde på - samtidig med de MEGET gerne boller dem. Dobbeltmoral af værste skuffe.
Møder man en muslimsk fyr og kommer til at kigge ham i øjnene, tolkes dette som en invitation til sex. Det er jo latterligt, da det er svært at kommunikere og være imødekommende overfor et menneske uden at have øjenkontakt. Jeg er i hvert fald færdig med at være nice overfor disse indvandrere.

Det værste er dog banderne. De skræmmer nemlig især ældre og børn.
Min egen søn er for at sige det mildt skide bange for dem efter en oplevelse han havde i bussen, hvor en flok opførte sig så uanstændigt, at politiet blev tilkaldt.

Jeg er IKKE racist, men jeg mener sq man skal opføre sig ordentligt som gæst i et land - og hvor langt mon jeg vil nå, hvis jeg rejser til et muslimsk land og skider på deres love?!.... Ikke langt tror jeg!!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-02-05 21:14

Det kunne ellers have været rart med et besvaret spørgsmål i kategorien politik!
Orv, hvor ville der så være nogen, der fik sig en lang næse næste gang de lurer i min historik. Wow Creamy kan andet end smalltalke

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-02-05 21:45

No problem Creamygirl.

Jeg opretter gerne sp. i filosofi, religion, politik, alternativ beh. ernæring, slankekure, seksualitet, madlavning og musik, fitness mv. som du så kan svare på allesammen. Så ryger de på røven når de ser din historik, LOOOL -men hvis jeg har luret dig ret, så er du græsk katolsk for, hvad de tror og mener om det. (dejligt.... good girl hi hi)

Til dit supplerende indlæg om de immigrerede, så er jeg blot nødt til at give dig 100 % ret. Jeg håber danskerne opdager, at det er et KÆMPEPROBLEM før det er forsent.... hvis ikke det allerede er forsent.

Sneet inde....lol - ja ja den er god med dig. Sig det bare som det er - I har fået karantæne på alle byens værtshuse. De lukker sgu ikke sån' et par cowgirls ind, der drikker af flasken, bøvser, og er der tumult så deles der en Westcoastflad ud med den højre, mens der spilles dart med den venstre. Cool......... LOOL

Jeg har lige fået et stykke hjemmebagt pæretærte af nabokonen. Hold kæft, hvor den sortlakerede skøjte kan lave mad. Det var gudespise.

Men hyg jer, og hils endelig den sippede "Kalsødame" med de sirlige tøjbunker hi hi.

Hilsen fra den krumme grumme Klumme

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-02-05 21:57

Hold da helt op Klumme
Mutter Hønsestrik (den sippede) siger du er sød og skriver nogle sjove indlæg!
En Westcoastflad...hehe...hmm altså. Kun til dem, der ikke respekterer at man er 'BARSTOLSEJER'...lol

I øvrigt spiller vi ikke dart, men er derimod knald gode til billard...skomager, pool You name it. Vi spiller sq nogle gange om penge...lol

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-02-05 22:06

Mutter Sip LOOL. Siger hun jeg er sød LOOOL - Hun skulle bare kende mig. Jeg er aldeles ikke spor sød Grrrr. Jeg stod en dag ved et vejkryds med lysregulering. Ved siden af mig stod en blind af anden etnisk herkomst end dansk. Der var rødt lys, men så sagde jeg: "Så er der grønt" LOOOL Han hoppede sgu på den. Nu er han ikke kun blind. Og så siger hun jeg er sød. Forget it.

BARSTOLSEJER... ikke helt forstået, men hellere det, end end TRÅDEJER.

Kan i to virkli' spille billard. det var satans. Sidst jeg spillede billard med en dame (og det var hun virkelig - smuk og feminin sukkkk ) holdt hun på køen som em nonne på en sømandssss......øhhhhh og det havde nær kostet mig 3.000 til et nyt lærred. LOOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-02-05 22:09

Men pyt. Ses vi en dag, så tar vi en skomarpot. Du får 40 forud LOOOOL. Mutter Sip kan kridte køerne for os.....hi hi - hvis hun er der.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-02-05 22:15

Skal du lige har IRL hist???

Forleden aften var jeg inde i den indre by. Politiet havde stoppet en BMW (pizzaimmigranters foretrukne mærke) En hærdebred JYSK repræsentant fra den jyske ambassade (politiet) stod ved den åbne fordør, og råbte ind i bilen: "Kom så ud - Jeg ved du er derinde". LOOOOOOOOOOOOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-02-05 22:16

Ja altså, (jeg personligt) uddeler kun disse westcoastflade til individer, der snupper min barstol, mens jeg tisser...mutter sip derimod både bider og kradser og slår med mobiltelefoner til højre og venstre.
Jeg har det sq bedst når hun er med. Føler mig lidt mere sikker i Århus betændte miljø med hende ved min side....lol

Hmm; Jeg er nødt til at tage mig af hende. Hun har netop fået et ukontrolerbart grineflip - og jeg aner ikke hvorfor?!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-02-05 22:18

Det er fan--- løgn Klumme
Så dumme er jyder sq ikke. Hvor bor du da?!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-02-05 22:22

Hvem fan... kan dog finde på at snapse din stol mens du tar dig en tisstur. Det er edderbroderemig OK at lappe sån et udyr et par Westcoastflade. Bare knald til dem.

Slår hun med mobiltelefoner LOOOL - Så skulle hun næsten ha' en af mine gamle Motorolaer fra først i firserne. Den vejer 1 kg og har samme str. som en lårbensknogle. Den kan skabe ro LOOOL

Grineflip....... hmmmmm Er hun på lattergas???

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-02-05 22:23

Dummme - Han var sgu derinde. Han turde ikke engang smile. Så havde tænderne afsløret ham. LOOOL.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-02-05 22:26

Nååå undskyld. Jeg bor lidt udenfor København. Et sted der hedder Værløse.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-02-05 22:27

Nå Creamygirl. Hvor hyggeligt det end er, så kalder pligterne. I to cowgirls må hygge jer. Hils Grineflippet LOOOL Vi ses.

Klumme

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-02-05 22:31

Nej hun er ikke på gas af nogen art, men hun er ved at brække sig af grin
En lårbensknogle?!...lol - ja det er klart den skabe ro. Forresten så har hun
fået en mobil forærende til at slå med. Nu har hun derfor både en talemobil
og en tæskemobil

Vi ses en anden god gang!
Take care