/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
"Billig" tandlæge hvor?
Fra : mariusn
Vist : 1811 gange
200 point
Dato : 26-01-05 12:33

Hmm ja nå er det på tide å besøge en tanlæge
Skal ha lavd:
En Krone på en tand :(
En rodfylling :( ;(
Flere små hull

Hvor kan jeg få lavd dette billigst mulig (skal ikke gå udover kvaliteten!!)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-01-05 12:34

det ville jo være smart om du sagde i hvilket område af landet du bor

Kommentar
Fra : mariusn

Dato : 26-01-05 12:36

(y)
He he ja...
Bor i Kbh

Kommentar
Fra : Lilleclaus

Dato : 26-01-05 12:38

henvend dig på tandlæge højskolen i Århus hvis du bor her over ..er det på djævleøen ..så er Sverige et godt bud ..men skal du rejse langt ?? så er det vel et spørgsmål om at få tilbud fra diverse tandlæger i dit område da transporten jo æder besparelserne op

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-01-05 12:40

absolut tandlæge højskolen - der vist hedder tandlæge skolen nu

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-01-05 12:49

hvis du får tilskud af en art - så er det nu ikke dyrt med det du skal have lavet

Kommentar
Fra : mariusn

Dato : 26-01-05 12:51

Hvordan kan en få tilskud?

Kommentar
Fra : Nakita

Dato : 26-01-05 12:53

Jeg har fået lavet adskillige kroner og huller hos Tandlæge Mosen Dasdar, Vsterbrogade 45,1 - lig ved Vesterbros Torv. Han er hurtig, effektiv og billig.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-01-05 13:24

Jeg har en kammerat i Tårnby, der flere gange har taget færgen til Polen. DET er billigt og kvaliteten er også OK. Hvis du er interesseret kan jeg skaffe navn og adressen til dig.

Kommentar
Fra : qwedsazxc

Dato : 26-01-05 13:36

prøv at kigge her http://www.avmintand.dk/

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-01-05 13:37

Hej igen Marius. Se denne tråd der er navn og tlf.nr. på min kammerat.
http://www.kandu.dk/dk/spg/47581
M.v.h. Arne

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 26-01-05 15:18

Hej.
Der er også en tandlægehøjskole i KBH. Der er det billigst. Ellers i Sverige.

Tandlægehøjskolen i København : tlf. 3532 6700 eller Internetadressen: www.odont.ku.dk

Hilsen Jette

Kommentar
Fra : CyberfishY

Dato : 26-01-05 15:28

Hej !

Ville bare lige nævne at det er billigst i tyskland..selv om det måske bliver dyrt at rejse så er der stadig en del sparet.

se her http://www.avmintand.dk/Tyskland/Tyskland.htm

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-01-05 15:34

Når man bor i København, er det såvel sjovere som billigere at ta' færgen til Polen. Polske tandlæger er lige så dygtige som danske og billigere end både svenske og tyske. Arne

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 26-01-05 16:24

en rodfylding, hm, det lyder som en behandling ad flere gange. så bliver transporten nok noget, der skal regnes på.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-01-05 17:46

mariusn - det jeg skrev med tilskud var at måske kan din kommune hjælpe dig hvis du for eks er på bistandshjælp eller lign - eller som pensionist......... men jeg ved jo ikke hvor gammel du er
Er din indtægt meget lille kan du evt få lidt hjælp trods alt - selvom det er svært

Kommentar
Fra : goldkat

Dato : 28-01-05 00:17

Det kan ikke betale sig at få rodfyldt tænderne i Sverige, da det er lige så dyrt eller sågar dyrere end i Danmark.
Kun broer og jacketkroner kan det betale sig at få lavet i Sverige.

Accepteret svar
Fra : halloodk

Modtaget 200 point
Dato : 01-02-05 10:07

Jeg har lige fået lavet en krone her i København for 2950, og så kunne jeg får den lavet på en lørdag, uden at skulle tage fri fra arbejde. Herefter fik jeg også tilskud fra Danmark. Kronen er både flot og man kunne virkelig mærke at det var godt lavede. Hermed linken.

http://www.kobenhavnstandlaegecenter.dk

mvh
Halloodk

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-02-05 10:14

Halloodk

Det var da godt at du fik lavet bisserne. Så kan du jo rafle om hvem af os der skal have de udlovede point. Men husk under alle omstændigheder at acceptere et af svarene, så spørgsmålet kan blive lukket. Hilsen Arne.

Kommentar
Fra : goldkat

Dato : 01-02-05 10:36

Haalloodk:

"Er du guds søn så hjælp dig selv" siger et gammelt ordsprog

Så endte det med, at du ku' give os andre et godt link, jeg har gemt det i 'Foretrukne' til senere brug - tak for det - og tillykke med kronen! Håber den holder.
Men du kunne vel ikke får udført både forbehandlingen og sat kronen på
den samme dag??????????????

mvh
goldkat

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-02-05 11:01

øhhhh - forvirringen hersker - er mariusn den samme som hallodk ??????????????

Kommentar
Fra : goldkat

Dato : 01-02-05 11:38

Mirit:
Oh lad dig ikke forvirre.
Som sædvanlig tosser jeg rundt og ser kun det sidste svar fra Halloodk, som skriver om sin nye krone og er så venlig at sende linket til klinikken videre til tråden her.
Det var ham jeg svarede. Men det er jo mariusn's tråd.
Men læg mærke til mirit, der er andre end mig, der har troet at kommentaren fra mariusn var fra spørgsmålets oprindelige forfatter.
Nu håber vi at mariusn kan bruge kommentaren fra Halloodk, kan du ikke det
mariusn????
Ha' det godt mirit
Mvh

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-02-05 11:41

LOL goldkat - og hvorfor troede du lige min lille forvirring skyldtes dig ????????

Kommentar
Fra : goldkat

Dato : 01-02-05 12:09

Nåh ja mirit, det var jo fordi din kommentar kom lige efter min - heeee
Og så var min kommentar ovenikøbet lige så snotforvirret og her er rettelsen:

"Men læg mærke til mirit, der er andre end mig, der har troet, at kommentaren fra: "HALLOODK" var fra spørgsmålets oprindelige forfatter."

Næh, jeg kan da godt se, der er andre end mig, der kan forvirre dig, jeg føler mig heller særlig skyldig - kun en lille smule
Mvh
goldkat

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-02-05 12:14

godt så - vi sørger da bare for at forvirringen er total

hmm gad vide om stakkels mariusn har lagt sig med tandpine - eller har fundet en god tandlæge

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-02-05 12:35

Jamen jeg blev da osse snydt. Tak for at du gjorde os opmærksom på det Mirit. Jeg er en

Blev bare så glad for at der skete noget i denne tråd, at jeg helt overså at det IKKE var Marius der skrev. Han gør det nok heller aldrig. Endnu en af disse tråde hvor vi bruger megen tid for at hjælpe og aldrig får nogen tak eller svar.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-02-05 12:37

haha ikke noget at blive muggen over - det sker jo bare

Kommentar
Fra : goldkat

Dato : 01-02-05 12:41

JA, eller osse har mariusn fåët et helt nyt gebis!

Mariusn: fortæl fortæl!

Kommentar
Fra : goldkat

Dato : 01-02-05 12:41

JA, eller osse har mariusn fåët et helt nyt gebis!

Mariusn: fortæl fortæl!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-02-05 12:42

goldchat øhhh--- kat - kan da være mariusn slet ikke vil

Kommentar
Fra : goldkat

Dato : 01-02-05 12:51

Nå -
Ja men det skal han da ha' lov til at lade være med. Men han spurgte jo om noget og fik en masse svar - såeee.
Han kan bare give mig sine poængs, for jeg mistede alle dem jeg havde (200+400!), da jeg transformeredes til:
den gyldne kat

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-02-05 12:54

Jeg skal da lige ringe til min ven i Tårnby og høre om Marius har haft ringet.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-02-05 12:54

du skal se - du får nok pointene goldCHAT - om ikke andet så fordi du bliver ved at følge op på tråden

NU holder jeg pause fra denne tråd - og om lidt render jeg hjemmefra - det er bare så dejligt vejr at det skal nydes alt imens man får udrettet lidt - så som indkøb og alt muligt andet

Kommentar
Fra : goldkat

Dato : 01-02-05 12:59

Mirit: God tur!
Jeg skal også ud i det pragtfulde vejr.

Så jeg forlader også tråden for en stund.

Tak for i dag !

goldkat

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 01-02-05 16:36

nøj, hvor i hygger jer - bliv ved med det. herligt, og solen skinner jo.

Kommentar
Fra : goldkat

Dato : 01-02-05 17:29

Jow, aasenissum det gør vi da, og det gør du forhåbentlig osse!
Og det blev en rigtig dejlig tur - for mig i hvert fald - på den gamle Kastelsvold med masser af sol og sus i skørterne.
Gud ved hvordan det går med mariusn og hans rodfyldning??????????

Men som du tidl. skrev:
"en rodfylding, hm, det lyder som en behandling ad flere gange. så bliver transporten nok noget, der skal regnes på".

Måske mariusn regner endnu!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-02-05 14:08

Hej igen Marius. Fik du ordnet bisserne? Du bør nok lukke dette spørgsmål, du har jo fået megen hjælp. Ved du ikke hvordan du gør det, så se her:

Når du går ind på dit eget spørgsmål, vil du se at der over hver enkelt kommentar, helt ude til højre står
Accepter som svar. Du vælger den kommentar du synes har været til størst hjælp for dig. Så klikker du på teksten Accepter som svar. Du får så lov til, dels at angive ved et antal stjerner imellem 1 og 5, hvor godt du synes svaret var, samt at skrive en besked til den der svarede. Derefter trykker du på OK-knappen. Nu er dit spørgsmål lukket, den dygtige svarer har fået sine point, og spørgsmålet er lukket. En af fordelene ved at lukke sine spørgsmål er at andre der vil læse spørgsmålet og svaret, skal betale 10% af point-antallet for at læse det efter at det er lukket. Det betyder at hvis dit spørgsmål var til 100 point, koster det 10 point at åbne det efter at du har lukket det. Du kan dog max. få 50% af dine point tilbage på den måde. Men det betyder også at et 100 point spørgsmål kan ende med kun at have kostet dig 50 point. M.v.h. Arne

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-02-05 14:17

keder du dig arne ???????????????? vi er mange der får mails pga dine indlæg der er de samme overalt - har du ikke andet at få tiden til at gå med ???
Du ved lige så godt som vi andre at der er brugere der glemmer - bevidst eller ubevidst - og det kan egentlig være ligemeget som sådan ( det er lidt irriterende men sådan er det nu bare)

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-02-05 14:25

Kære Mirit. Jeg gør dette engang imellem. Det betyder, tro det eller ej, at mange gamle tråde rent faktisk bliver lukkede. Det sker også ofte at folk takker mig for hjælpen. Og det er ikke nær altid at jeg får pointene. Kandu's vejledning i at lukke spørgsmål er bare ikke god nok. Jeg har skrevet til dem og foreslået en nem løsning på problemet. Men når de ikke selv vil yde denne service overfor nye brugere, er der vel ikke meget galt i at jeg gør det. Og fjern så venligst den SURE mine. Hilsen Arne

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-02-05 14:32

beklager kan ikke fjerne den sure mine - alt - del - ctrl virker ikke lige på det - men kan fjerne fluebenet hvad jeg så hermed gør.

Godkendelse af svar
Fra : mariusn

Dato : 25-04-05 08:14

Tak for svaret halloodk.

Kommentar
Fra : mariusn

Dato : 25-04-05 08:15

Til Alle...
Beklager at jeg ikke har fået levert poengene tidligere.. har ikke vært inde på Kandu på LANG LANG tid.

Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 05-10-06 06:56

Hej
Det er en tandlæge i Kbh. Han hedder steen og hans klinik er lige ved siden af Nørroport station. Han er billigt nok. . jeg er flyttet til Ringsted og søger en Billigt tandlægen i roskilde eller Ringsted område. Er der noget som kan fortæle mig billigt tandlægen i den område????????
mvh
pk2dk99