/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
mit blinklys lyser hele tiden, bortset f~
Fra : carsten27
Vist : 545 gange
8 point
Dato : 26-01-05 10:23

min knallert er en rs50. når den står med tænding på blinker den, som den skal og når den er tændt i tomgang blinker den også fint, men så snart jeg giver gas så lyser blinklyset uafbrudt.
har skiftet blinker relæet, og der er kommet et helt nyt batteri på, begge dele originalt aprilia

Har kontaktet en masse forhandlere men ingen resultater kandu?

mvh carsten27

Accepteret svar
Fra : rpje

Modtaget 18 point
Dato : 26-01-05 11:07

Tja så er der spændingsregulatoren der er defekt. Den lever tilsyneladende en for kraftig ladestrøm. Derved får du overspænding på systemet.

MV.
Peter Jensen

Godkendelse af svar
Fra : carsten27

Dato : 26-01-05 13:10

Tak for svaret rpje. så må vi prøve at kigge på det og tak for hjælpen hilsen carsten27