/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Danse til Techno
Fra : chahin
Vist : 1501 gange
200 point
Dato : 25-01-05 22:20

Ey..

Min bror vil lære at Danse, han kan ikke finde ud af det, og jeg gider ikke bruge hele min tid på at lære ham.. hehe lyder fræk :D

Kender i nogle sider hvordan man præcis lære at danse til en techno sang.. eller f.eks Nik og Jay / L.O.C sange :D

Det skal være en side, hvor den hjælper en til at være prof. til at Danse

Mvh Chahin

Kommentar
Fra : jonassr

Dato : 25-01-05 22:23

Her er SIDEN. det er film klip med techno nr total fed side dans som ham og du score http://www.djrotterdam.info/videos.htm

Kommentar
Fra : chahin

Dato : 25-01-05 22:26

Ej ikke så noget der...

Kommentar
Fra : jonassr

Dato : 25-01-05 22:37

heh det var mere en Joke

Kommentar
Fra : chahin

Dato : 25-01-05 22:39

Kom nu, er der ingen der kender en..?

Kommentar
Fra : jonassr

Dato : 25-01-05 22:41

har du prøvet at søge på www.google.dk ? måske du finder noget der. eller må du finde en danse lære der kan noget lidt andet end normal dans.

Kommentar
Fra : chahin

Dato : 25-01-05 22:45

Jeg har prøvet, det var ikke noget..

Danse lære haha, han gider ikke ha' en danse lære.. :D

Kommentar
Fra : Dennis85

Dato : 25-01-05 23:14

Jeg lurer bare lige med hvis der nu skulle være nogen der lige fandt en "kursus" trin for trin eller noget i den stil
\\-> Dennis

Kommentar
Fra : chahin

Dato : 25-01-05 23:18

hehe okay.. jeg venter stadi' på svaret :=D

Kommentar
Fra : Mac.C_ThE_PiMp

Dato : 26-01-05 00:00

hahahahah... bar køb 5 E-piller til ham og sæt dj-kiss-my-@s på så ska du se der sker ting og sager....

Kommentar
Fra : Dennis85

Dato : 26-01-05 00:17

Nu jeg lige kommer i tanke om det, så underviser Campaia jo i det. Men eftersom han ikke vil have en lærer så er det godt de har gang i en Techno DVD, desværre skriver de ikke meget om den, og det varer nok et stykke tid endnu inden den kommer..
http://campaia.dk/bazement.php

Kommentar
Fra : Solmyr

Dato : 26-01-05 00:27

Techno er ikke bare noget man lige lærer ved at se på det... eller jo.. på en måde.

Jeg lærte mig selv det og "scorede på det" nogle gange .. så dårligt er det ikke blevet til i hvert fald.

For det første, så kan man ikke danse techno, hvis man ikke har en rytme i kroppen. For det andet, så handler techno utrolig meget om koordination af forskellige bevægelser, så motorikken skal være i orden.

Du skal udstyre din bror med musik, med en hel del bass. Det kunne f.eks. være Dj. Aligators - Wuf like a Dog eller Barcode Brothers - Flute... numrene er æld- gamle, men de er da gode til en start. Det er nok et af de mest simple numre at danse techno til. HUSK!! øvelse med benene først, der er mange der er rigtig gode til at danse techno... med armene .. de glemmer bare benene og det ser fuldstændig skørt ud.
Sæt det på og lad ham øve sig foran et spejl, det gjorde jeg, da jeg startede for puha.. 7 år siden.

Man dummer sig nogle gange med det i byen, men technodansen hører under de her øvelse gør mester principper.
Jeg kunne ikke danse .. overhovedet .. inden, men nu kan jeg køre igennem en hel nat.. Dog er der ikke mange steder de må spille techno mere. på grund af alle de dumme narkomaner og generte mennesker der absolut skal benytte sig af ecstasy for at kunne more sig..
Det er frygteligt at alle forbinder det at danse techno, med brugen af ecstasy, for der er nogen der bare har formen og humøret til at kunne klare sig uden.

Nå, så er der ikke lige mere herfra.
Rune

Kommentar
Fra : kaptajnkaber

Dato : 26-01-05 09:23

Jeg har fundet en side hvor du helt sikkert kan få nogle tricks til at score med en sexet technodans!

http://home.arcor.de/chiligonzales/gay.swf

Vh KK

Kommentar
Fra : kaptajnkaber

Dato : 26-01-05 09:26

Det kommer muligvis an på hvilken form for techno man hører, men jeg har aldrig hørt om at der kun var én måde at danse på. Hvad med bare at mærke rytmen og så bevæge sig til musikken som man føler det er rigtigt? Kan kun anbefale Vega lørdag nat - de spiller det fede techno og house og folk danser på 1000 forskellige måder.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-01-05 10:56

Tjek denne side ud : http://techno.dk

Danmarks bedste Techno side

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : CyberfishY

Dato : 26-01-05 14:31

Der findes ikke nogen techno trin ..bare dans som du har lyst til....lyt til muzaken og go nutz.

Ellers kan du lave som om du plukker æbler eller andre ting når du hopper rundt.

http://www.trancetunnel.dk/v4/default_nologin.htm

ellers kan du prøve at gå ind på denne hjemmeside og søge efter links som viser mange klip fra mange techno events, så kan du hvordan andre hopper rundt.