/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
et forståeligt svar på et forståeligt sp~
Fra : Fnollerpige
Vist : 825 gange
150 point
Dato : 25-08-02 19:54

jeg har fået sådan et css style sheet ting .... der efter sigende skulle kunne gøre browseren gennemsigtig !!!! - ja tro det hvem der kan ....jeg kan imidlertid KUN få det til at virke i tabeller og på billeder..... er der et eller andet KVIKT hoved der liiiige kunne fortælle mig om det overhovedet kan lade sig gøre ....( kan nemlig ikke rigtig se logikken i det ) jeg har fået det af en gut der sværger han så det var browseren der opnåede gennemsigtighed ..... ( men han bare liiige glemt hvilken side han så det på

Kan det lade sig gøre ??? og i så tilfælde HVORDAN gør jeg .......

.m_gennemsigtig {

   filter:progid:DXImageTransform.Microsoft.Alpha(Opacity=45);
}

- sådan ser den ud ...... 150 point til den der kan svare REELT på dette spørgsmål + 1 pose Brunkager.

Accepteret svar
Fra : LEXeBus

Modtaget 150 point
Dato : 25-08-02 21:43

http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/workshop/author/filter/reference/filters/alpha.asp

Du mangler vidst lidt mere info.. Du kan finde dem på ovenstående.
Jeg mener kun det virker på grafikelementer - herunder billeder.
For mig at se ud fra dit sprgsml. skulle hele browservinduet da blive gennemsigtigt???? Det tror jeg ikke du kan vi filers osv. kun ved at ændre hos clientens ie-ops. Det er du vel ikke ud i?

/LEX

Kommentar
Fra : Gennie

Dato : 25-08-02 22:47

Prøv at checke www.greystate.dk
De gør vist nøjagtigt det du vil have. Det kan være at du kan få hjællp der!

Bye
Gennie

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 25-08-02 23:15

Naaaaah indikerer jo netop at jeg er liiidt i tvivl om det kan lade sig gøre - jeg refererer blot til oplysninger jeg har fra den gut der gav koden ....( er selv ret skeptisk og mener ikke browseren så`n bare lige er inden for min rækkevidde at ændre på ) men tak for jeres søde måde at svare på.....

Ha det godt .... *SS*

Fnollerpige

Kommentar
Fra : firewerx.dk

Dato : 19-09-02 10:23

Gennie ->
www.greystate.dk = ????????

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 16-12-02 19:24

Jeg har set et script der bruger hele skærmen til at vise siden. Måske er det hvad du efterlyser. http://www.dangtrong.com/js-samling/fuldskaerm.htm
Emesen.

Godkendelse af svar
Fra : Fnollerpige

Dato : 04-03-03 23:18

Tak for svaret LEXeBus.

bedre sent end aldrig .......