/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
print på dvd
Fra : graahede
Vist : 833 gange
70 point
Dato : 25-01-05 21:29

jeg mangler et godt program til at printe på dvd-skiver , kan man hente et sådan på nettet

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 25-01-05 21:38

http://www.cdrecordingsoftware.com/cdprinters.html
Dette er det nærmeste,og billig syntes jeg

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 25-01-05 21:41

Unskyld,mente du bare et labels pogram? www.avery.dk

Men ellers er der label creator i både nere,roxio,ashampoo osv

Kommentar
Fra : graahede

Dato : 25-01-05 21:43

jeg mener et program så jeg kan printe direkte på dvd skiven

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 25-01-05 23:47

Hej graahede

Hvis du har en printer der kan printe direkte på CD/DVD skiven, må det da ha' fulgt med printeren. Jeg har lige købt en Canon PIXMA IP5000. Der fulgte både "holderen" og programmet med. Det hedder Easy CD-Label-Print. Jeg ved ikke om det kan anskaffes, eller om det kun følger med ved køb af printer.

mvh
Frank

Kommentar
Fra : babee

Dato : 26-01-05 06:24

http://www.pixmania.com/dev/gui_web/shopping/?fuseaction=voir_fiche_article&article=54300&srcid=301&oldlangue=dk&oldlangueparle=uk

jeg kan ikke se at den printer kan printe på dvd ´er?
jeg vil også gerne have en men vil være sikker

Kommentar
Fra : babee

Dato : 26-01-05 06:26

undskyld jeg så forkert på 500 og 5000 sorry
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=104166

men her et lint til denne printer

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 26-01-05 07:49

graahede
How vil du printe direkte på skiven ,hvis du ikke har printeren?Hvis du har printeren kan du hente pogrammet på
printerens hj side

Kommentar
Fra : graahede

Dato : 26-01-05 18:46

jeg har et program det er en epson photo r300 jeg har købt , jeg kan bare ikke rigtigt få det til at virke. Jeg tænkte at der måske lå et program der var let at bruge på nettet , der måske virkede til alle printere

Accepteret svar
Fra : olepost

Modtaget 70 point
Dato : 26-01-05 19:27

Softwaren skal passe til hardwaren,så du er jo nok nød til at prøve dig frem.Det kan være der ligger en nyere udgave på epson.dk

Godkendelse af svar
Fra : graahede

Dato : 26-01-05 19:46

Tak for svaret olepost.
jeg må jo prøve mig frem, tak for svarene

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 26-01-05 20:36

OK