/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Spørgsmål
10  CLAN 640
trådløs telefon hyler
Fra : H.P.Larsen
Vist : 470 gange
100 point
Dato : 25-01-05 20:51

Jeg har fået en ny trådløs telefon. En AEG ventura d 10 twin. Den hyler når man taler i den. Jeg havde en topcom i forvejen, der var ikke noget i vejen.Det er helt sikkert noget med adsl modemet. er der nogen der har nogle forslag.
Lene

Kommentar
Fra : jjhj

Dato : 25-01-05 20:55

Hey..

Hva abonnement har du??

Tele2??

JJHJ

Kommentar
Fra : jjhj

Dato : 25-01-05 21:03

Jeg har selv Tele2 ADSL og Tele2 Fastnet... Men når jeg har Tele2 ADSL tillader de kun en at have én Fastnet telefon på af gangen! Og du har sikket 2 sat på nu, ik??

Det er hvertfald mit bud!

JJHJ

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-01-05 21:20

adsl modemet skal sidde i det første telefonstik i lejemålet - og så kan du sætte telefon op efter det - det er derfor du får den hyletone.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-01-05 21:58

ydermere kan det være påvirkning fra andre installationer - eller din pc

Annuller spørgsmålet
Fra : H.P.Larsen

Dato : 15-01-07 21:00

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål