/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Betalelig glidecreme
Fra : silodansker
Vist : 11302 gange
50 point
Dato : 25-08-02 19:14

Jeg bruger meget glidecreme a.la. Aquaglide, men priserne er i den grad ublu (112 kr for 0,6 liter) at jeg søger en anden kilde, helst een, der kan levere 1-2 liters flasker til en rimelig pris.
Er der nogen, der kender en god leverandør ?
Hils
Carsten

Kommentar
Fra : Camsti

Dato : 25-08-02 22:50

Her kan du købe det online - lidt billigere end det du selv nævner ...
http://www.0nline-sexshoppen.dk/glidecreme.htm

Stadig for dyrt så er der en hjemmeside der påstår at amerikansk bagefedt skulle være lige så godt .. Personligt har jeg forsøgt med en god massageolie. Den er betydelig billigere og virker fortrinligt ..

Held og lykke
C

Kommentar
Fra : Traic

Dato : 25-08-02 23:45

Måske ikke lige 1-2 liters, men se her: http://www.6-land.dk/group.asp?group=108

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 26-08-02 15:34

"silodansker" wrote
> Jeg bruger meget glidecreme a.la. Aquaglide, men priserne er i den grad
> ublu (112 kr for 0,6 liter) at jeg søger en anden kilde, helst een, der
> kan levere 1-2 liters flasker til en rimelig pris.
> Er der nogen, der kender en god leverandør ?

Det kan godt være, at jeg spørger dumt...Men hvad skal ALT det glidecreme
bruges til? Jeg har sådan en lille bitte flaske, som har holdt i flere år.
Ok, indrømmet, det er ikke hver aften vi dyrker analsex, men alligevel. Det
er drøjt i brug

Har du hørt hos Matas el. på apoteket? De fleste pornobutikker sælger også
glidecreme

Nette

Kommentar
Fra : silodansker

Dato : 26-08-02 18:27

Jeg har adskillige "gummikavalerer", som kræver god smøring for at virke. Og de er store ! Og jeg bruger dem tit !
Hyg
Silodansker

Kommentar
Fra : silodansker

Dato : 26-08-02 18:29

I øvrigt, det er netop pornobutikkerne, der forlanger de uforskammet højej priser.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 26-08-02 21:09

"Nette" <nette98get2net@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:3d6a3c67$0$285$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...

Hej Nette og I andre :0)

> Det kan godt være, at jeg spørger dumt...Men hvad skal ALT det glidecreme
> bruges til? Jeg har sådan en lille bitte flaske, som har holdt i flere
år.
> Ok, indrømmet, det er ikke hver aften vi dyrker analsex, men alligevel.
Det
> er drøjt i brug
>
> Har du hørt hos Matas el. på apoteket? De fleste pornobutikker sælger
også
> glidecreme

Hvad med spyt?
(Gratis, altid klar til brug, kropsvarmt og kan tilmed opfattes
som værende frækt - nå, ja - og så har man det altid "på" sig).

Jeg dyrker da ofte analsex (og endda fistfucking indimellem),
og bruger ikke glidecreme, men vil gerne "spyttes" på/i, hvis
der ikke lige er safter nok at tage af.

Tusinde hilsner
Søs

Kommentar
Fra : silodansker

Dato : 26-08-02 23:52

Jeg bruger det også til analsex med mine "gummidyr", men da de virkelig er store, skal det helst glide rigtig godt. Og det opnår jeg ikke med spyt. Der skal mere til.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 27-08-02 11:21

"Sott" wrote
> Hvad med spyt?
> (Gratis, altid klar til brug, kropsvarmt og kan tilmed opfattes
> som værende frækt - nå, ja - og så har man det altid "på" sig).

Hvis vi skulle bruge spyt her, så ville vore munde tørre helt ind og vi
skulle have noget at drikke inden vi gik i gang igen og så ville vi skulle i
gang med spytteriet igen*G*
Det får det slet slet ikke til at glide nok her, et kondom kræver her
glidecreme.
Men bruger man ikke kondom, kan almindelig madolie til 8 kr. ltr. da være
rigeligt...

Nette

Kommentar
Fra : silodansker

Dato : 27-08-02 16:40

Jeg bruger jo sjældent kondom, mår jeg leger med mine dildo'er. Men de er lavet af et materiale, der "klæber" til huden, hvis der ikke smøres godt.
Har Du selv erfaringer med madolie ? Virker det efter hensigten ? Bliver det ikke harsk ?
Hyg
Silodansker

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 27-08-02 19:00

> Men bruger man ikke kondom, kan almindelig madolie til 8 kr. ltr. da være
> rigeligt...

dum idé
det er ikke vandbaseret.
derfor kan det ødelægger kondomet

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 27-08-02 19:05

"tdn" <merlin@sprex.dk> ulejligede sig med at skrive:

>> Men bruger man ikke kondom, kan almindelig madolie til 8 kr. ltr. da være
>> rigeligt...
>
>dum idé
>det er ikke vandbaseret.
>derfor kan det ødelægger kondomet

Det er formodentlig netop derfor Nette skriver at man, hvis man IKKE
bruger kondomer, kan vælge at anvende madolie... Mon ikke?

Sådan forstod jeg det i hvert fald...

Knus Gudrun

--

Blandt mennesker er der langt flere kopier end originaler.
Citat: Pablo Picasso

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 27-08-02 19:07

tdn wrote:
>> Men bruger man ikke kondom, kan almindelig madolie til 8 kr. ltr. da
>> være rigeligt...
> dum idé
> det er ikke vandbaseret.
> derfor kan det ødelægger kondomet

Øhm... jeg tror lige, du skal læse indlægget én gang til. Der står, og jeg
citerer: "Men bruger man ikke kondom, kan almindelig madolie til 8 kr. ltr.
da være rigeligt...". D.v.s. det kan jo ikke ødelægge kondomet, når man
ikke bruger kondom

De venligste hilsener

Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 27-08-02 19:13

tdn wrote:
>>Men bruger man ikke kondom, kan almindelig madolie til 8 kr. ltr. da være
>>rigeligt...
>
> dum idé
> det er ikke vandbaseret.
> derfor kan det ødelægger kondomet

Læs lige igen :)

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 27-08-02 19:43

> > Men bruger man ikke kondom, kan almindelig madolie til 8 kr. ltr. da
være
> > rigeligt...
>
> dum idé
> det er ikke vandbaseret.
> derfor kan det ødelægger kondomet

AK!
Det jeg mente var..... at jeg ska ha købt mig et par briller

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 27-08-02 20:49

"Nette" <nette98get2net@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:3d6b526a$0$245$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...
>
> "Sott" wrote
> > Hvad med spyt?
> > (Gratis, altid klar til brug, kropsvarmt og kan tilmed opfattes
> > som værende frækt - nå, ja - og så har man det altid "på" sig).
>
> Hvis vi skulle bruge spyt her, så ville vore munde tørre helt ind og vi
> skulle have noget at drikke inden vi gik i gang igen og så ville vi
skulle i
> gang med spytteriet igen*G*
> Det får det slet slet ikke til at glide nok her, et kondom kræver her
> glidecreme.
> Men bruger man ikke kondom, kan almindelig madolie til 8 kr. ltr. da være
> rigeligt...

Vi bruger ikke kondom. Og som sagt, selv ved timers
sex og fistfucking er det nok med spyt, nå ja - og så
selvfølgelig de ret rigelige mængder safter vi selv
"producerer" *S*.

Tusinde hilsner
Søs

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 10-09-02 18:10

Hej, jeg tror, at hvis jeg var i den situation, at jeg havde brug for større mængder glidecreme, så ville jeg bruge yoghurt naturel. Jeg ville da ikke bryde mig om at få alle mulige ubestemmelige fluider indenbords via diverse åbninger... Bare se, hvor galt der har vist sig at stå til med solcremer og andre ting til udvortes brug. Og man behøver jo ikke at tage yoghurten direkte fra køleskabet.
Hilsen Birgitta

Kommentar
Fra : Krible

Dato : 14-09-02 20:01

Har I prøvet med babyolie, evt fra apoteket - det er vældigt godt
Mvh
Krible

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 16-09-02 18:34

Hej, krible. Babyolie er nok heller ikke vandbaseret, og kan derfor åbenbart ikke bruges sammen med kondom....( man lærer noget hver dag)... -Har nogen derude forsøgt med yoghurt???

Kommentar
Fra : kamilla

Dato : 23-09-02 20:38

Det skal da ikke være nogen hemmelighed, at jeg foretrækker "ko-patte-salve", det i den blå tube.

Det har den egenskab, at eventuelle smårifter også "udbedres", huden bliver utrolig glat smidig, og så er det dejlig frækt at bruge.

I mit toiletskab står en megatube købt hos Harald Nyborg. Og så behøver man ikke rødme når man køber, for det bruges normalt til alt mulig andet end sex.

Hilsen Kamilla

Kommentar
Fra : kattegat

Dato : 29-09-02 00:12

jamen, jamen, altså kære venner, det er da så nemt, brug det, næsten alle, bruger, hver dag, nemlig ganske almindelig smør, og så smager det jo godt. hilsen peter

Kommentar
Fra : jonko

Dato : 01-10-02 23:46

Hej Carsten.
Har du prøvet ganske almindelig eksplorationscreme fra apoteket?
Den er billig, vandbaseret og helt lugtfri, duftløs og smagsløs. Det absolut bedste og mest sikre sammen med kondom og så virker den altså bare supermeget bedre end alle de der mærkeligt duftende, vanvittigt dyre, 'smarte mærkevarer' fra sex-butikkerne.
Jeg er selv meget 'stram' og min kæreste meget 'stor', og jeg ville aldrig bruge andet end apotekets 'den gode gamle' (så den faktisk første gang i min gamle mor's badeværelsesskab og tænkte, hm, det er nok værd at prøve!).
Min kæreste og jeg færdes i SM-miljøet, hvor vi kender mange, som i forskellige situationer bruge glidecreme, og her lyder anbefalingen altid på 'den der fra apoteket', den med det mystiske navn - Eksplorationscreme. Også blandt bøsser bliver den ofte anbefalet frem for alt andet.
(I øvrigt er det også den læger og gynækologer bruger som 'undersøgelsescreme', men om den fås i større flasker end omkring 250ml - det ved jeg faktisk ikke, men det er vel bare at spørge!)
Hilsen Jonko.

Accepteret svar
Fra : Jagd

Modtaget 50 point
Dato : 13-10-02 12:51

Jeg har ingen mulighed for at bestemme spørgerens alder, men kan kun vidregive hvad jeg har lært af foskellige læger og svaret er MANDELOLIE , det er billigt, naturligt og kan købes hos MATAS og på apoteket.
Jeg scannede et spøgsmål, på en kommentar omkring dildoér der klæber. Der er lavet af siliconegummi og du kan få en glidecreme i et pornoudsalg

Godkendelse af svar
Fra : silodansker

Dato : 13-10-02 23:12

Jeg er klar over, at man kan få glidecreme i pornobutikker, men humlen i mit sprøgsmål (se dette) er, om man skal betale 116 kr for 0,6 liter ? Jeg prøver mandelolie.

Kommentar
Fra : silodansker

Dato : 02-11-02 11:32

Nu er prisen (Gud hjælpe mig) steget til 175 kr for 0,6 liter; olie er for tyndtflydende (også mandelolie); apotekets eksplorationscreme er det rigtige !

Kommentar
Fra : ssand

Dato : 18-05-08 16:59

Ved godt at det er er helt ny tråd - men på www.bluesilk.dk kan du købe 200 ml original FLUTSCHI glidecreme til kr. 49,- incl. moms og godkendte kondomer til kr. 1,- pr. stk. (CE-godkendte). Det er noget af det billigste jeg har set til dato......

Kommentar
Fra : wandaPige

Dato : 28-09-08 08:39

<Har I prøvet med babyolie, evt fra apoteket - det er vældigt godt
<Mvh
<Krible

Jeg læste denne, kan det være rigtigt at bruge babyolie f.eks natusan under sex?

Kommentar
Fra : Homoware-Drenge

Dato : 25-03-10 23:12

Brug ikke olier af nogen slags hvis du også bruger kondom - de ødelægger dem nemlig!!

Ja, du betaler alt alt for meget for din glidecreme. Her er 2 Liter til 475 kr: http://www.homoware.dk/vandbaseret-glidecreme/id-glide-2000-ml-m-pumpe-v1684-g6426

Kommentar
Fra : Homoware-Drenge

Dato : 12-04-10 18:42

Lav noget du selv blander. Det er altid det billigeste!!

Det er let at lave og med fx. J-lube får du 37 Liter for 195 kr!! (ja den er squ god nok).

http://www.homoware.dk/vandbaseret-glidecreme/j-lube-284-gram-v1925-g6426