/ Forside/ Teknologi / Udvikling / PHP / Spørgsmål
10  Interkril.. 1146
Hjælp til webmail system
Fra : mpjc
Vist : 398 gange
500 point
Dato : 25-01-05 18:10

Hej!

Jeg har en hjemmeside og til den hjemmeside vil jeg godt have mit eget webmail system. Jeg har på phpcoder.dk/com fundet denne webmail i php, http://www.phpcoder.dk/sourcekoder.php?mode=link&link=http://www.phpcoder.dk/filer/instantwebmail.zip&id=14

Webmailen virker fint og der er intet problem der. Nu spørger jeg så bare om der ikke nogle der vil hjælpe mig med at få designet til at passe lidt mere og få fjernet nogle link som jeg ikke synes skal være der.

Jeg vil give 500r arbejdet... håber på hjælp

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 510 point
Dato : 25-01-05 18:51

synes det ser flot ud - hvad vil du lave om ????? Eneste der falder i øjnene er faktisk at teksterne med navn - email - url osv står væk fra felterne - de skal i mine øjne bare være helt tæt på

Kommentar
Fra : mpjc

Dato : 25-01-05 19:22

Det skal tilpasses mere til min hjemmesides design, www.mpjc.dk

Godkendelse af svar
Fra : mpjc

Dato : 05-02-05 13:34

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-02-05 13:45

øhh ups - tak da selv - men jeg synes da ikke du fik nogen hjælp her ????????