/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
stjerner i word?
Fra : Nik_
Vist : 7340 gange
20 point
Dato : 25-01-05 17:30

Hey

Er det muligt at indsætte en stjerne i word, ligesom i en filmanmeldelse? Jeg kan ikke finde nogen under symboler..

Kommentar
Fra : kaptajnkaber

Dato : 25-01-05 17:40

du kan jo indsætte et billede med en stjerne. Prøv fx denne:

http://www.smart-quotes-loans.co.uk/images/bullet-star.gif

vh KK

Kommentar
Fra : kaptajnkaber

Dato : 25-01-05 17:43

herfra kan du hente en lidt større stjerne med outline og en der ikke er fyldt ud...

http://home.zonnet.nl/CitroenCrashTest/Saxo/

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 25-01-05 18:05

Hvorfor ikke bare den normale * på tastaturet?

Mvh Ivan

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-01-05 18:53

der er stjerne som skabeloner i word - men du kan jo lave en selv - for eks i paint og så bruge den og indsætte den så får du vel egentlig også lige hvad du selv synes

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-01-05 18:57

sender dig gerne en hvis du vil have det

Kommentar
Fra : Jerrik

Dato : 26-01-05 07:00

I >>Indsæt >>symbol
kan du vælge skrifttyper og i de nednestående kan du måske finde de stjerner du søger?

Webdings
Wingdings
Wingdings 2
Wingdings 3

det er da let, hvis man har skrifttyperne....

Kommentar
Fra : hvaderikkeibrug

Dato : 26-01-05 07:22

Og lettere endnu: Når du har fundet den stjerne, du vil bruge i Symbol, så trykker du på knappen "Autokorrektur". I den menu, der kommer frem kan du se stjernen i rubrikken til højre under "med". I rubrikken til venstre under "erstat" skriver du nu et par ens tegn, for eksempel to kommaer ,,
Nu siger du OK, og hver gang du for fremtiden trykker på ,, i Word, så får du din stjerne.

Kommentar
Fra : Jorgen_ros

Dato : 26-01-05 07:38

Forskellige tegn og speciele bogstaver findes i det lille program TEGNOVERSIGT.

Du finder det under TILBEHØR, men hvis du ikke har tilføjet det her, så ligger det normali i C:\windows\system32 og hedder charmap.exe
Jeg har selv oprettet en genvej til det i "hurtig start", men du kan også kopiere tegnet ind i word og gøre som hvaderikkeibrug svarede.

Kommentar
Fra : hvaderikkeibrug

Dato : 26-01-05 07:58

Kære Jørgen ros
Programmet charmap=tegnoversigt er det samme, du finder, når du tår ind i Indsæt--> symbol direkte i Word.
Med venlig hilsen
Petra

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 20 point
Dato : 26-01-05 11:17

NÅ !!! hør her:
du vælger tegning og derunder skift autofigur vælger stjerner og bannere - der ligger så stjerner osv - når du har indsat hvad du skal bruge vælger du at strække/vride/skubbe ved at lige trykke på den og bruge hjørnefunktionerne - derpå kan du så vælge at bruge fyldfarve så det ligner de stjerner anmeldere bruger.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-01-05 11:19

ps - det kan være du lige skal ind under vis og værktøjslinie og sætte flueben ved de forskellige muligheder du skal bruge - kan jo være du netop ikke kan se det fordi du ikke har interesseret dig for det eller lign

Godkendelse af svar
Fra : Nik_

Dato : 26-01-05 16:10

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-01-05 17:48

det var så lidt - men min pc har strejket lidt så kunne ikke komme igennem med svaret ;.)