/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Stemmekomandoer i nokia 8310
Fra : JacobS.
Vist : 507 gange
40 point
Dato : 25-01-05 15:45

hey

Jeg har lige købt en nokia 8310. Der er stemmekomandoer i. Man kan tilføje en stemmekomando til: optager, profiler, telefonsvar og radio. Kan man ikke lave nogle flere til fx beskeder?

JacobS.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 25-01-05 16:10

er kun til telefonnummere

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 25-01-05 16:12

Nej! Du kan også bruge det til at gå ind i menuer! Men nokia 8310 er den eneste der kan! Men der er også til at ringe op med, men også til menuer

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 25-01-05 16:23

menu ektra / stemmekomandoer

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 25-01-05 16:26

jeg ved godt hvordan man laver en stemmekomando, men der er kun sådan at du kan lave til: optage, radio, telefonsvare og profiler! Jeg vil bare have at vide om man kan lave FLERE!

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 25-01-05 16:36
Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 25-01-05 16:38

ARGHHHHHHH!!!!!!!!!!!! Jeg har kigget i brugermanualen! Og jeg kunne ikke finde noget! Jeg havde egentlig tænkt mig at en nokia 8310-ejer kunne svare på spørgsmålet! Eller hva`?

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 25-01-05 22:41

menu 11 / 2 hedder der ikke ??

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 25-01-05 22:43

voise command

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 25-01-05 22:46

A: You can activate certain phone features with your pre-set voice command tags. With voice commands you can activate Profiles, listen to Voice Messages, turn the radio on or off, change the radio station, activate IR, and activate the Voice Recorder. To manage the voice commands you can also use the headset.

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 26-01-05 15:14

ja men det er stadig ikke det jeg spurgte om! Du har fundet en masse godt men jeg vil bare vide om man kan lave flere!

og det har jeg ikke fået svar på!

Accepteret svar
Fra : rotw

Modtaget 40 point
Dato : 26-01-05 15:28

hvis du er medlem af clubnokia http://www.nokia.dk/phones/clubnokia/careline.php gratis

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 28-01-05 16:24

tjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, jeg skal jo gi pointene til én!!! og siden rotw er den eneste der har svaret må de jo gå til ham! Selvom jeg ikke fik noget ud af det!

Godkendelse af svar
Fra : JacobS.

Dato : 28-01-05 16:25

Tak for svaret rotw.