/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
instrumental og accapella
Fra : octopussy
Vist : 579 gange
100 point
Dato : 25-01-05 08:09

Hey..... Jeg sidder og roder med noget musik og kunne godt tænke mig at høre hvor jeg kan finde instrumental og accapella versioner af nye kendte numre, såvel som ældre kendte numre.....

Kommentar
Fra : greenfield69

Dato : 25-01-05 08:22

Hej. Noget af det nyeste danskproducerede acapella, vil jeg tro er med gruppen Basix.
Mvh. Jørgen

Kommentar
Fra : dova

Dato : 25-01-05 11:17

Instrumentalmusik.
Richard Clayderman (Klaver), Per Nielsen (Trompetist), Gregorians (Kormusik), George Zamphir (Fløjte),
James Last (Ældre instrumental),
mvh dova

Kommentar
Fra : bne

Dato : 25-01-05 12:56

-> Dova : Nu har jeg aldrig hørt Gregorians (så vidt jeg ved), men hvordan kan KORmusik være instrumental ??

Kommentar
Fra : greenfield69

Dato : 25-01-05 13:27

Har bne mpn ikke læst spørgsmålet: instrumental OG acapellamusik. Og acapella betyder jo som bekendt:uden musikledsagelse.
Mvh. Jørgen

Kommentar
Fra : octopussy

Dato : 25-01-05 14:35

Hallo alle sammen........ Jeg mener instrumental og accapella versioner af nye kendte musiknumre.... Det vil altså sige f.eks diverse radiohits.... ikke bare en eller anden dum indianer der blæser i en panfløjte........

Kommentar
Fra : bne

Dato : 25-01-05 14:39

-> greenfield69 : Dova har jo netop katalogiseret Gregorians (Kormusik) under 'Instrumentalmusik' - det var det der triggede mig, det var såmænd bare ment som en morsomhed.

Kommentar
Fra : greenfield69

Dato : 25-01-05 14:52

Sorry.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 25-01-05 19:27

octopussy

Hvorfor fa'en skriver du så ikke i første omgang hvad du vil have.

Læs da lige dit eget spørgsmål igen: instrumental og A capella musik af nye kendte, såvel som ældre kendte numre.

For det første er George Zamphir ikke indianer, han er fra Rumænien.
Og for det andet spiller han, på panfløjte, sammen med diverse store orkestre INSTRUMENTAL musik af både nyere og ældre dato.

Kommentar
Fra : octopussy

Dato : 26-01-05 07:59

ja okay sorry "dova".......... Fyr lige en koger........ så må jeg jo beklage at jeg ikke udtrykte mig klart i første omgang....stille og roligt...jeg kommer med fred..............

Kommentar
Fra : dova

Dato : 26-01-05 18:23

OK

mvh dova

Annuller spørgsmålet
Fra : octopussy

Dato : 01-11-06 10:33

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål