/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
Detox Slim-Bio???
Fra : Arjamina
Vist : 457 gange
20 point
Dato : 24-01-05 21:29

Heisann

Er det noen som har noe erfaring med dette middelet?? Eventuelt positivt eller negativt... Er litt nyskjerrig...

Hilsen Arjamina

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 25-01-05 10:14

Du kan jo lure lidt i de gamle kandu-tråde. Der findes bl.a. denne: http://www.kandu.dk/dk/spg/40421

Jeg slog den lige op på google og synes ikke, den virker særlig seriøs - desuden, som altid, slankekure virker ikke, per definition. Du taber dig kun ved kostomlægning. Den simple regel om, at indtage færre kalorier end du forbrænder.

Hvis jeg var dig, ville jeg spare pengene på super-kure og bruge dem på et medlemskab i et træningscenter og god sund mad....

Held og lykke med projektet!

Kommentar
Fra : Arjamina

Dato : 25-01-05 23:57

Har funnet ut en del om middelet på noen norske sider. Viser seg at firmaet som selger dette preparatet er blitt bedt om å trekke det umiddelbart.... Er i hvertfall uaktuelt for meg å teste det, men takk for svaret