/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
MYDVD Studio 6.
Fra : Sandvad
Vist : 319 gange
100 point
Dato : 24-01-05 21:17

Jeg har lige købt programmet MYDVD Studio deluxe 6, det kører meget fint, lidt langsomt måske, men mit store problem opstår når jeg vil lave en film med menuer som skal afspilles på en CD rom, så går det galt, det der bliver lagt ind på CD rommen kan ikke afspilles på PCen, der ligger bare nogle gule mapper, og det var så det, men er det DVD, så kører det bare.
Hvad gør jeg forkert???

Hej

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 25-01-05 07:59

du skal sikkert converte det til VCD,det kan gøres med CUCUSOFT
http://www.avi-vcd.com/

Kommentar
Fra : Sandvad

Dato : 25-01-05 20:12

Hej olepost
Programmet lægger nogle mapper ned på CD rommen, og i nogle af de mapper er der filer der hedder noget med VCD.

Hej

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 25-01-05 21:16

Det er lidt svært at se for sig,men kan du ikke inden brænding,åbne mapperne og brænde det hele som en stor fil

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 25-01-05 21:24

NB!!!!!
MY DVD er vel kun til DVDér og ikke til CDér?kender ikke dette pogram.Hvilket pogram brænder du med??

Kommentar
Fra : Sandvad

Dato : 27-01-05 21:49

Til Olepost
I programmet MYDVD, starter man med at fortælle programmet at man vil lave en CD, og derefter kører man frem ligesom det var til en DVDer, man brænder også på en CD rom skive, og den fortæller ikke noget om at der er noget galt, det finder man først ud af, når det man har siddet og lavet, ikke vil køre fra CDen.

Hej