/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Problemer med MSN.messenger
Fra : tck
Vist : 583 gange
100 point
Dato : 25-08-02 17:09

Jeg har formateret og instaleret windows xp igen og efter dette kan jeg ikke logge på med msn ejheller konfigurere min konto til et netpassport jeg får bare meldingen at systemet ikke kan logge på i øjeblikket, og denne meddelse har jeg nu fået i flere dage, så jeg håber at der er en som har et godt råd.

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 25-08-02 17:20

Jeg havde det samme problem, men jeg gik ind og hentede opdateringen på msn.dk... Så virkede det hos mig! Held og Lykke!

Kommentar
Fra : tck

Dato : 25-08-02 17:35

Dette er prøvet men uden held

Kommentar
Fra : summer

Dato : 25-08-02 18:02

Det er selvfølgelig til XP du har reinstalleret MSN Mesenger? http://messenger.msn.dk/default.asp?client=0
summer

Kommentar
Fra : tck

Dato : 25-08-02 18:05

naturligvis

Kommentar
Fra : summer

Dato : 25-08-02 20:25

Det regnede jeg også med, men jeg kender jo fra mig selv hvad der kan ske :)

Kommentar
Fra : Stine3330

Dato : 05-10-02 22:57

Mit virker stadig ikke!
Jeg har præcis det samme problem!
Er der ikke en der kan hjælpe mig?
Der står at tjenesten midlertidigt ikke er tilgængelig?
Jeg brugte Messenger hver dag.. Men kan slet ikke bruge det nu!
Håber i vil hjæle!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-10-02 22:06

Hej!
Hvis du kan komme på internettet, så gå til MSN.dk her skulle være en XP udgave
du kan hente, så vidt jeg husker. Her kan du også teste din "konto" og password.
Engelske og danske udgaver må ikke blandes, så afindstaller hvis du har en anden end den du henter.
Hilsen Emesen

Accepteret svar
Fra : summer

Modtaget 100 point
Dato : 25-10-02 22:24

Afinstallere programmet i Kontrolpanel. Fjern alt der hedder Messenger fra søgefunktionen i Start> osv. Genstart computeren og installer det igen. I XP er det:
http://messenger.msn.dk/default.asp?client=0 Alle andre:
http://messenger.msn.dk/download/download.asp?client=1 Husk at vælge sprog.

Venlig hilsen
summer

Kommentar
Fra : Stine3330

Dato : 26-10-02 21:16

Tarker allesammen! Men jeg har fundet ud af hvad der var galt! Jeg har fået installeret XP Professional og Home Edition samtidig... Derfor!
har fået fejlen rettet!

Kommentar
Fra : summer

Dato : 26-10-02 21:56

Tillykke Stine3330
Så håber vi snart at høre godt nyt fra tck

Venlig hilsen
summer

Kommentar
Fra : tck

Dato : 27-10-02 08:27

Jeg har fundet løsningen, jeg har opgraderet min Pc og instaleret alt igen, igen og nu virker det men ellers tak for alle de fine indlæg men det løste detsværre ikke problemet, da det var et hardware problem som konfliktede, jeg ved ikke hvorfor men nu virker det.

Kommentar
Fra : summer

Dato : 27-10-02 08:49

tck, det var godt at høre. Nogen gange kan man ikke finde en forklaring, men bare starte forfra. Jeg har jo ikke tjent pointene, så giv lige et pip, hvis du vil have dem tilbage.
Venlig hilsen og hav en god søndag.
summer

Kommentar
Fra : tck

Dato : 27-10-02 09:35

Det er ok, det koster ikke at sige tak for ulejligheden