/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
F-22 Lightning 3
Fra : TheOsirisDK
Vist : 311 gange
20 point
Dato : 24-01-05 21:12

Okey et lidt anderledens spørgsmål her (what d heck - det her er jo "kandu" ik?)
Leder efter et PC-Spil, F-22 Lightning 3, og har også fundet det på amazon.co.uk, men der er så også lige 4-6 ugers vente tid på..! Og man skal selvfølgelig være 18 hvis man skal handle på eBay...

Tænkte om der ikke var nogen derude der lige kendte et sted hvor jeg muligvis kunne finde det her spil...?

Skal lige siges jeg selv har prøvet, men fordi det er et temmerligt gammelt spil er det NÆSTEN ikke til at få nogen steder...

Kommentar
Fra : CyberfishY

Dato : 24-01-05 21:27

kan du ikke bruge 2´ stedet for 3´

http://www.cybercom.dk/vare.asp?varenr=11BRUGT3128

Kommentar
Fra : TheOsirisDK

Dato : 25-01-05 17:34

2' bunder... ej okey det gør den ikke men 3'eren er meget bedre...
C'mon der må da være en der ved hvor man skal kigge...!

Annuller spørgsmålet
Fra : TheOsirisDK

Dato : 08-10-06 18:56

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål
købte det desuden på amazon trods ventetiden