/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
let-Tuning af Honda SFX?
Fra : Viktor_PM
Vist : 1012 gange
50 point
Dato : 24-01-05 17:29

Hej alle sammen.

Jeg har nu bestemt mig for at få min sfx op og kører de 80-85 km/t. Så var det jeg ville spørge hvilket tun jeg skulle købe. HAr overvejet bare at købe hebo titan og så malossi multivar/hebo ng. ´Men er der nogen der ved hvad der ville være godt at købe?

Mvh viktor.

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 50 point
Dato : 24-01-05 19:46

Hej Viktor, jeg tror jeg hopper over dit spørgsmål, det er jo alligevel forkert hvad jeg skriver.
http://www.kandu.dk/dk/spg/50270
Men jeg kan sige dig du ikke kommer op på den fart med den fattigmands-opsætning.
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : Viktor_PM

Dato : 31-01-05 16:10

Tak for svaret pallebhansen.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 31-01-05 21:12

Du skal jo have en ubegrænset CDI, for at kunne gå over 7500 omdr.
Så kan jeg foreslå en Athena alm. cylinder. Dertil vil jeg vælge en tp nardo udstødning for perfekt ydelse. Dog til mere hverdagsbrug, ville jeg vælge en TP Powered. Du skal så anskaffe dig en mindst 17, 5mm karburator, helst en 19-21mm...
Fjern selvfølgelig alle begrænsnigerne på scooteren. så vil du kunne køre 95-105km/t hvis dysen er rigtig og ved korrekt indstilling, mht ruller, og dyse. Du behøver ikke variator og kobling i første omgang.
Held og lykke..

VH Palle Hansen