/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
KOM OG VIND 2 PÅ SAMME PC
Fra : dhmoelsted
Vist : 689 gange
100 point
Dato : 24-01-05 12:41

Vi er storforbrugere af komogvind, min kone er lokket ind jeg vil også gerne på samme pc have min profil, men jeg kan ikke få en " blank tilmelding" hvergang vi prøver med en anden mailadr. vi har ,og linker kommer min kones side op OSV. er der en måde ?
mvh
dh moelsted

Kommentar
Fra : fh1dk

Dato : 24-01-05 12:44

fjern cookies efter hvert besøg.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-01-05 12:44

lyder besynderligt - min nabo og hendes mand har da begge logind hos kom og vind.

Kommentar
Fra : fh1dk

Dato : 24-01-05 12:45

Min kone og jeg har også et login begge to.

Accepteret svar
Fra : 1hurra

Modtaget 110 point
Dato : 24-01-05 12:59

Prøv at sige at den ikke skal huske adgangskode, da den jo ellers husker din kones

Kommentar
Fra : fh1dk

Dato : 24-01-05 13:08

Du kan evt. oprette to profiler på din computer. Således i køre på hver jeres profil.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 24-01-05 16:17

Hvis det ikke kan lade sig gøre, så hent en firefox:
http://www.mozilla.org/products/firefox/
Så kan i være på samtidig, en med Outlook Express og en med firefox.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-01-05 18:20

først om fremmest så lad være med at lade jeres pc huske indtastninger til kodeord osv - og så husk at slette cookies og temperary internet filer og oversigten - prøv så igen og se om det lykkes - det er hvad jeg fik at vide om det hos mine søde naboer

De havde også problemet indtil de fandt ud af det på ovennævnte måde

Godkendelse af svar
Fra : dhmoelsted

Dato : 24-01-05 18:59

Tak for svaret 1hurra.ja hvor let kan det være kun den ene kan være logget på ad gangen den der så glemmer at aflogge starter så op
tak alle
mvh
dhmoelsted