/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
find på et nyt navn for teamdanmark
Fra : snaptil
Vist : 331 gange
107 point
Dato : 24-01-05 11:21

som i ved har teamdanmark(teamdanmark støtter sportshold) opgivet støtten til nogle specialforbund.
men hvis disse forbund skulle finde på et nyt international navn, hvad skulle det så være?
argumenter gerne for dit navn!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-01-05 12:35

team dk argument: ligger lige for

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 24-01-05 12:38

jaaa men den er næsten for lige frem og sikkert optaget af teamdanmark.. måske noget andet end team

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-01-05 12:40

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 24-01-05 12:43

hvad hedder usa, norge, sverige mv.. når de tropper op ??+

Accepteret svar
Fra : Harlekin

Modtaget 107 point
Dato : 24-01-05 13:49

Team Danevang.
United Denmark.
Sports Danmark.
DK Sports.
Forenede Danske Sportsudøvere. (United Danish Sports)

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 24-01-05 14:11

gode forslag harlekin.. håber der kommer flere eller evt nogle der stemmer på nogle af dine

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 24-01-05 14:13

http://www.aarhusunited.com/AU/Web/DK.nsf/links/58BBEF06B817F734C1256E2E0035E8E0 united danmark, tjah enten er der fundet en sponsor eller også ligger navnet for tæt på aarhus united denmark

Kommentar
Fra : Harlekin

Dato : 24-01-05 14:18

Det er en oliefabrik der hedder Aarhus United (og datterselskabet Aarhus United Denmark).
Jeg ved ikke om det kan være et problem. Det er jo ikke helt samme navn (kun næsten) og det handler jo om noget helt andet.

Men det er nok sikrest at finde noget der ikke kan forveksles med noget andet.

Kommentar
Fra : janik

Dato : 24-01-05 21:58

Hvorfor skal du egentlig bruge et nyt navn?
Er der udskrevet en koncurrence og du vil så tiltuske dig en masse ideer her?

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 25-01-05 00:03

har ikke sagt de skal bruge et navn.. nej har bare en ide om at det måske var på tide at stifte en ny organisation som ser alle sportsgrene mere lige

Kommentar
Fra : janik

Dato : 25-01-05 21:57

oki...jamen det er da en god ide..dvs. det er ikke et navn istedet gfor..men et navn til en ny organistion?...Er det noget du selv vil stifte så?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-01-05 12:49

SportSam (Sportens sammenslutning).

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-01-05 12:50

Ps. Fordi jeg synes det lyder mundret :

SportSam

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 27-01-05 21:49

janik< om jeg vil selv vil stifte det... tjah vil gerne skabe lidt røre,,, - men ja kunne evt. godt finde på at være forgangsmand til en ny ...

sportsam hehe

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-02-05 21:13

Det KUNNE jo hedde: DenProf(f)

Det fortæller på "udenlandsk" at det drejer sig om Danmark. At det drejer sig om Professionelle og samtidig peger det på ordet Prove der betyder at bevise noget.

Godkendelse af svar
Fra : snaptil

Dato : 26-02-05 13:57

Tak for svaret Harlekin. og alle i andre.. kan jo ikke have det her spørgsmål åben for ever..
men valgte dit brug af kvantitet..

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-02-05 14:31

[hør]Øv... så skulle jeg måske også være kommet med :

SamSport (Sammesluttede Sportsgrene)
Sportifront

Så du ku' ha' trukket lod

Held og lykke med initiativet

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 26-02-05 23:53

hep hep hep