/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
spyware
Fra : camillaskat
Vist : 237 gange
100 point
Dato : 23-01-05 20:48

godaften er der en venlig sjæl der ved hvordan man fjerner en startside der hedder bestsearch jeg har prøvet med spysweeper hijackthis og spybot men det hjælper ikke findes der et andet program der kan fjerne den
hilsen camilla

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 23-01-05 20:54

www.spywarefri.dk rullemenu til venstre

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 23-01-05 21:00

eller www.arlet.dk

Kommentar
Fra : CyberfishY

Dato : 23-01-05 21:01

hvad med ad-aware se

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 23-01-05 21:03
Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 23-01-05 21:05

Hej Camilla !
Du kan bruge denne her, du højreklikker bare på DelDomains når du har gemt den på din computer og så vælger du: Install - så klarer den selv resten.

Fjerner alle entries i zonen:
Download DelDomains.inf http://www.mvps.org/winhelp2002/DelDomains.inf

bagefter kan du gå til: http://www.arlet.dk/pakke.htm
hvor du kan finde en masse effektive værktøjer, som du valgfrit kan installere.

held og lykke med det
hilsen Benny

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 23-01-05 21:05

har du fået læst hijackthis enten her eller arlet, spywarefri ?? for den sletter ingen ting før den får besked på hvad den skal slette

Kommentar
Fra : camillaskat

Dato : 23-01-05 21:09

prøver lige tusind tak
camilla

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-01-05 21:13

prøv www.spywarefri.dk - det er ikke sjældent man ser den

har du forsøgt med stinger ????????

Kommentar
Fra : camillaskat

Dato : 23-01-05 21:25

hej rothw jo jeg har slettet dem
mirit dk hvad er stinger
camilla

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 23-01-05 21:28

Stinger kan du finde her:

http://vil.nai.com/vil/stinger/

Benny

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 23-01-05 21:31

Prøv også lige denne her

Dette er et program som finder og fjerner spyware, du skal ikke gemme programmet men blot åbne det. Så kører det en hurtig scanning af din computer.

OBS
Du skal lige huske at deaktiverer din systemgendannelse først

http://www.xblock.com/download/xclean_micro.exe

Vigtigt!

Hvis du har Windows 95 - 98 eller Me må du ikke bruge denne onlinescanner. Den kan i værste tilfælde nedlægge din computer.

Hvis du kører win XP er der ingen problemer.

hilsen Benny

Kommentar
Fra : als

Dato : 24-01-05 09:47

Spy Sweeper kan hvis du har installeret Spy Sweeper på en ren computer og det har du nok ikke. Spybot og alle de andre kan ikke. HijackThis bør du ikke røre med mindre du har en indgående indsigt i det program og fremgangsmåden trin for trin. Der er en bestemt rækkefølge for hvilke værktøjer man bruger afhængig af hvilken infektion det drejer sig om. Undskyld jeg nu siger det, men jeg tror ikke du har denne indsigt og så kan du nemt have gjort det hele meget værre. Her: http://www.spywarefri.dk/forum kan du få din computer renset.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 24-01-05 17:32

åben explorer / funtioner / internetindstillinger / her kan du indtaste startside tryk der efter på brug denne startside

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 24-01-05 17:33

aktueller side

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-01-05 18:16

camillaskat......... (nuser id - lol)

i stedet for i første omgang at spilde så meget tid på at prøve de forskellige ting så få enten hjælp fra www.spywarefri eller www.arlet.dk - du finder så også ud af mere omkring sikkerhed undervejs

held og lykke med det