/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Cencur - Arne.Jakobsen
Fra : Wilduhr
Vist : 571 gange
10 point
Dato : 23-01-05 19:50

Arne.Jakobsen .....nu er jeg blevet ret nysgerrig

Jeg har nu set, at du 2 gange (4 gange, hvis man tæller alle dine ens tip med) har virket ret skråsikker på at spørgsmål/Tip/kommenatrer bliver tjekket og cencureret fra Kandu.dk - er det noget du er sikker på eller er det noget du tror??

Hvis det er noget du med 100% sikkerhed ved, så vil jeg meget gerne se dokumentationen.

Mvh
Wilduhr

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 20 point
Dato : 23-01-05 20:11

Det findes da ikke noget automatisk censur herinde.

Det eneste er hvis Teamet bag siden er inde og kigge, eller direkte får klager fra brugerne.

Læs stykke 6 i denne vejledning
www.kandu.dk/dk/beting.asp

mvh dova

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-01-05 20:12

Wilduhr

Jeg er selv 100% sikker. Men man kan ikke få Kandu-teamet til at indrømme det. Men som fortalt i andre tråde, så prøv at se hvad der sker når du sender et tip, spørgsmål eller en kommentar! Nede i venstre hjørne af din skærm kandu følge hvilke sider Internet Eksplorer lige nu arbejder med. Du vil da se at der ofte kaldes og køres et ASP program der hedder spghist.asp i andre tilfælde hedder programmet beting.asp.

Disse to programmer er forsinkende faktorer for den generelle hastighed, hvormed Kandu-systemet funktionerer.

De er begge Censur-programmer, der checker den indtastede tekst for "forbudte ord og sætninger".

Da ingen af os nogensinde har modtaget nogen form for skriftligt materiale fra Kandu, kandu lede meget længe efter nogen form for dokumentation.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 23-01-05 20:17

Kunne du prøve at give et eksempel på et forbudt ord eller sætning AJ?!

Kommentar
Fra : Wilduhr

Dato : 23-01-05 20:19

Dova, mener jeg heller ikke selv der er

Arne.Jakobsen jeg syntes godtnok det er lidt uansvarligt, at komme med en sådan påstand når du ikke har andet belæg end din egen tro.... Jeg syntes så absolut ikke jeg på noget tidspunkt har observeret noget der i nogen retning kunne ligne cencur (pånær Zonkers hjemmeside ) Der er blevet skrevet de værste gloser og linket til alt muligt og umuligt, uden at noget af det er blevet cencureret bort, så jeg tror ikke på det.

Mvh
Wilduhr

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-01-05 20:20

Nix Creamygirl. De ryger lige i Arnefilteret

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 23-01-05 20:22

Hej Wilduhr.
aj er altid skråsikker, og han føler sig højt hævet over alm. mennesker. Dem sabler han ned og sviner til, som det passer ham. Han kritiserer næsten altid, og gør så det samme selv. Tag fx. emesens tip, der blev sendt et par gange. Straks er aj der, og sender så selv det samme tip tre gange. Det er da temmelig ironisk - og siger en hel del om aj. Hvis der er cencur på kandu, er det kun for aj og hans sprogbrug.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-01-05 20:23

Sikken noget sludder dova. Hvis alle mennesker var lige så naive og godtroende som dig, ville verden se noget bedre ud.
Man KAN altså ikke overlade sådant noget til tilfældigheder. Derfor har Kandu også ikke blot ét men to forskellige censur-programmer. dova du nævner selv beting.asp. Hvis du gør som jeg siger og holder øje med linien i nederste venstre hjørne, vil du se at NETOP det program ofte køres lige efter at man har trykket på SEND. Det kommer ikke og fortæller dig om betingelserne for at være på Kandu. Hvad FANDEN tror du så at det bliver kaldt for? Think You da lige a little about.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 23-01-05 20:30

Arnefilter?! lol...anede ikke at der fandtes et sådan.
Tja; kandu kan meget, men at de skulle tjekke for forbudte ord og sætninger - tror jeg sgutte på. Sikke travlt de ville få..men men men, måske er det derfor at det tider går laaangsomt. Det tager jo tid, at tjekke hver enkelt indlæg

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 23-01-05 20:34

Jubi,der er forklaringen på at serveren kører lidt ustabilt.Kort svartid-lille censur og vise versa.Så blev man så klog
Tak ARNE

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-01-05 20:39

Ved I hvad? Hvis ikke I tror på at der er censur på Kandu, så lad da være. Jeg er da skideligeglad.

Jernladyen

Jeg har hjulpet dig meget. Det eneste du gjorde var at skide på mig. Og det gør du stadig. Kors i kørestolen hvor du er et slet menneske. Efter at have brugt al min viden for at svare på dit spørgsmål OG sætte dig i forbindelse med din lokale svampeekspert, gav du alligevel pointene til en svarer der ikke en gang nærmede sig det rigtige svar.

Skide være med de 100 point, men at du ikke var i stand til at se HVEM der hjalp dig, har for evigt placeret dig i rækken af idioter. Jeg vil derfor heller ikke bekymre mig om dine argumenter, da de kun kan være yderligere beviser for din tåbelighed. [bræk]

Kommentar
Fra : Wilduhr

Dato : 23-01-05 20:42

Altså, hvad er det her for noget!!!!

Her stiller man et seriøst spørgsmål og så begynder folk bare at svine hinanden til.....jeg er målløs!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-01-05 20:48

Wilduhr

Det er bare et bevis på, at der ikke er censur

Kommentar
Fra : Wilduhr

Dato : 23-01-05 20:50

You got a point there Ans

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 23-01-05 20:53

Jeps - alle de indlæg fra arne.jakobsen der med tiden har været herinde beviser at ytrings friheden lever i bedste velgående.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 23-01-05 20:55

Men HVIS nu der var et filter herinde - gad vide hvad det så kunne være for nogle ord/sætninger de ikke ville have herinde.....

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-01-05 20:57

Hold kæft hvor er du tragikomisk LilleArne.

Citat arne
"Jeg har hjulpet dig sååå meget" (så nu forventer jeg at du i al evighed ikke siger mig imod LOOOL) Fik du den Jette??

"Jeg har brugt al min viden" (ups det var ikke meget) og så gir du de point, som du beyder så meget for min selvtillid (anerkendelse) til en anden. Shame on you Jette LOOL

"Jeg har placeret dig i rækken af idioter". Så for søren Jette. Nu er du på Skideren LOOL.

Nå pyt - det her kommer slet ikke på. Det ryger lige i Arnefilteret LOOL. Ærgeligt de ikke har et filter, der lige kan sortere arne fra osse

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-01-05 21:03

Hovsa Aren - Der var slave stå fejl i mit indlæg LOOL Hmm troede det filter virkede.

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 23-01-05 21:19

Wilduhr > HVIS kandu har et arne-filter så er det sandelig stillet LAVT

........... NIX jeg tror heller ikke på censur

det rigtigste arne.j skriver er
Citat
Tænk jer dog om .......

for hvis nogen gør det kan i vel sige jer selv, at der selvfølgelig ikke er censur her på siderne, dog kunne et arne-filter absolut være på sin plads.

Benny

Kommentar
Fra : dova

Dato : 23-01-05 21:28

Ja, hvis der var censur på, var der maaaaaaaange af en vis brugers kommentarer vi aldrig fik at se

mvh dova

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-01-05 21:46

dova - og lige så mange der ikke fik svar - såååååh

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-01-05 21:48

et eller andet sted så er der jo nogen der lytter derude - og visse ord tiltrækker jo som fluer - det er for så vidt ok for mit vedkommende - som tiderne er vil det jo være nødvendigt - men lad de menneskelige og elektroniske spyer om det - vi andre har vel andet at tage sig til
husker i al opstanden omkring echelon ?

Kommentar
Fra : mango

Dato : 23-01-05 21:51

Hej Jette, velkommen i "De udsmidte krøblinges klub"... Jeg fik samme svada..fatisk med næsten samme ordlyd fra arne...det må være træls at have så store forventninger til sine medmennesker at man føler sig svigtet gang på gang...tænk sig...arne..tror du at du bare kan opføre dig uforskammet og så stadig beholde dine kandu"venner" , nej der er sgu da grænser for hvor langt man vil strække sig for dine uforskammetheder.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-01-05 22:03
Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-01-05 22:06

spghist.asp er din spørgsmåls historie altså hvilke spørgsmål du deltager i!

Venter spændt på arnecensur.asp !!!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-01-05 22:07

Grunden til at beting.asp kommer er at den er linket til Copyright linien nederst på siden!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 23-01-05 22:08

Ha tedd
Det link lagde jeg allerede i den første kommentar til spg.

mvh dova

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 23-01-05 22:10

En ting er sikkert, der er lavet programmer til at censureer ord væk.
Dog mener jeg ikke at de bliver brugt i dette forum.
Men måske bruger Kandu et program der kan sortere i hjemmesider, og derved sortere nogle fra.
Det kan Evt være nogle der er chance for indenholder virus, eller hedder noget der kan virke stødende på folk.

Vi kan prøve at lave en test.
Om lidt vender jeg tilbage, med links til ubehagligheder.
Så hvis der er nogle sarte sjæle, bær de ikke klikke på disse link.
Hvis de altså kommer... og ikke er blevet censureret.

Er tilbage om lidt...øje

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 23-01-05 22:14

.... det bliver spændende Trine

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 23-01-05 22:16
Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 23-01-05 22:18

det virker skisme...indtilvidre :S

Kommentar
Fra : mango

Dato : 23-01-05 22:18

Ja det er der da ingen props i!! Skulle nu ikke nyde noget..uff det ser ikke rart ud.

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 23-01-05 22:20

Prøver lige med et lidt mere generalt link.

http://www.ogrish.com/archives/ansar_al_sunnah_army_executes_general_Jan_23_2005.html

Måske duer det her, fordi at man tilsydenladende skal downloade filmene....

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-01-05 22:23

mango

Nu beder du selv om det. Jeg har ALDRIG overpisset dig på Kandu. DU har derimod overtrådt en uskrevet regel. Og du har også sagt undskyld for det. Nu fortæller DU at du er krøbling. Det har jeg aldrig fortalt nogen, hverken i livet eller på Kandu. Lige nu tror jeg at mango er væsentligt mere fuld end jeg. Hun er nemlig også kendt i smalltalks for at sidde og fylde sig med vin. Det synes jeg da er helt fint. Men mango, når man ikke kan styre sin brandert, så bør man passe lidt på HVEM man pisser på? Jeg har heller ikke fortalt noget om andres fysiske handicaps. Kun henvist til deres Psykiske!

Din kommentar kl.: 21:51 er shit fra ende til anden. Og du ved det.

Hvis du med Kandu-venner, mener DIG, så hurra! Du er jo en af den slags kvinder der ikke KAN holde kæft med noget som helst. Og så er jeg da helst fri for dig som "Ven". Det vidste du også godt da du sidste gang undskyldte din manglende pli.

"De udsmidte krøblinges klub" er da vist en nyskabelse. Men da jeg ved at såvel Jette som dig er kørestolsbrugere, kan I jo godt lave en sådan. Hvor I så er blevet smidt ud fra og af hvem, må I jo så finde ud af.

Jeg har ikke smidt jer ud af noget! Jeg har har skældt jer ud, men det er noget helt andet. Igen Sus: Tænk før du taler.

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 23-01-05 22:25

no problemo,,,
tror ikke der er noget om det der filter.
Det har nok bare været en fejl... som der jo så ofte sker her på Kandu.
Eller,,måske har der TilFældigvis siddet en Admin og set et eller andet, om ment det skulle slettes.

Kommentar
Fra : Wilduhr

Dato : 23-01-05 22:31

Vi kan vist så kun konstatere, at selvom Arne.Jakobsen er 100% sikker i sin sag, så er der ikke et gran af sandhed i det
Arne.Jakobsen med dit brug af de danske gloser, bliver vi 2 heller aldrig kandu venner...

Mvh
Wilduhr

Kommentar
Fra : mango

Dato : 23-01-05 22:32

For det første arne, så har jeg ikke drukket en dråbe af den liflige drik...for det andet ved de fleste vist herinde at jeg er kørestolsbruger..og hvis du lagde mærke til det, var det med et blink i øjet..jeg skrev "krøblinge" ..og jo jeg kan sagtens holde min kæft med mange ting, men der er dælme grænser for hvad jeg vil finde mig i..også fra din side.
En anden grund til at jeg lavede den "nyskabelse" er, at du ligesom skal have trukket vores handicap ind i sagen, det synes jeg er ret usmageligt. ...det samme gjorde du ved dit indlæg til mig...der var det bare ordet LAM der blev smidt ind i dine meget vrede udbrud.
Men lad være med at være så skråsikker...hvor ved du om jeg har drukket eller ej?

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 23-01-05 22:40

Ja, Trine - dit sidste indlæg her kræver min kommentar.
Jeg har for en tid siden en aften også deltaget i en tråd hvor der foregik en del mudderkastning her på kandu. I den forbindelse oplevede jeg følgende:
Jeg havde skrevet og sendt et indlæg, og siden blev opdateret og min kommentar stod hvor den skulle, som den sidste i rækken. OK
Så var jeg lidt rundt i andre tråde, også helt borte fra siden, og rundt andre steder på nettet. Efter vel ca. en lille times tid kom jeg igen tilbage til kandu. - og nysgerrig som du jo ved jeg er, så måtte jeg tilbage for at se hvordan det gik i tråden.
Men så kom det: MIN KOMMENTAR VAR BORTE - den var med andre ord blevet slettet i mellemtiden, det er jeg sikker på må være en fra Admin. der har gjort det.
Det er den eneste gang jeg har oplevet det, jeg har heller ikke hørt om det før.
...... men i mit tilfælde VAR kommentaren altså først igennem, for sidenhen at blive fjernet.
Benny

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 23-01-05 22:43

Wilduhr< man kunne også formulere det lidt anderledes.

Man kan jo sagtesn være 100% sikker på noget, og så tage fejl.... Det sker da tit for mig..
Eller,,,af og til ihvertfald.
I mine øjne har Arne bare forsøgt at bidrage til et spg ang censur, og har åbenbart haft en anden tro om emnet end så mange andre.
Og hva så ?? Hvis der ikke kommer forskellige forslag til hvad problemet kan være, jamen hvor er vi så hende ?
Personligt mener jeg at alt det her Censur værk, hurtigt blev vendt til et spg ang Arne Censur... ha ha ...hvor morsomt.
Og ja, det var det da også, men jeg syntes bare den bliver kørt for langt ud.
Hvorfor ikke tage lidt let på det og grine lidt af Arnes tiltider skråsikkerhed ?
Det er da en del af en personlighed. Tag det med et gran salt, andet kan jeg ikke sige til det.

Og hvem ved ?? Selvom der nu er "bevis" for at nogle link går igennem, er det jo ikke sikkert alle links gør.
Det er også mugligt at den Censur kandu evt bruger, er så forældet eller ude af drift, så den nærmest kun virker hver 20 gang.
At lave og et Censur program er en stor opgave, og det tror jeg faktisk ikke at folkenen bag Kandu gider..
De har muglivis lavet et. Men har så ikke fået det oprette ordenligt.

Kommentar
Fra : Wilduhr

Dato : 23-01-05 22:45

Bennymanden, det har jeg også oplevet men jeg tror nu mere på, at det har været i et tidsrum hvor Kandu.dk har kørt dårligt eller var ved at blive opdateret - der var nemlig ingen grund til at cencurerer mit indlæg - så jeg tror mere det er en Kandu.dk fejl end cencurering.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-01-05 22:48
Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 23-01-05 22:48

bennymanden< Jeps.. Jeg oplevede det samme her for et par dage siden... eller hvar det igår ???
Først var den oppe,,,og senere,,forsvundet ^^^^..... Besynderligt..
der må simpelthen sidde en Admin der i ny og næ sletter. Tror ikke de holder desideret øje med os.. Men hvis de tilfældigt støder på noget, så sletter de...
Men det kan vi jo kun gisne om.... kan jo også være tilfældighederne der spiller os et puds ?!

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 23-01-05 22:50

Ja, du har sikkert ret Wilduhr - mit indlæg dengang var måske nok lidt "oppe at køre" men derfra og så til CENSUR ???
..... det "sjove" i det mener jeg jo er, at kommentaren VAR igennem, og først derefter igen forsvandt .
Det må være det man kalder "forsinket censur"
Benny

Kommentar
Fra : Wilduhr

Dato : 23-01-05 22:52

Trinethk, selvfølgelig kan man da bare tage det med et gran salt.....hvis det så bare var i et spørgsmål, men når det bliver skrevet i et tip og Arne.Jakobsen endvidere skriver:

Citat
Sikken noget sludder dova. Hvis alle mennesker var lige så naive og godtroende som dig, ville verden se noget bedre ud.
Man KAN altså ikke overlade sådant noget til tilfældigheder. Derfor har Kandu også ikke blot ét men to forskellige censur-programmer. dova du nævner selv beting.asp. Hvis du gør som jeg siger og holder øje med linien i nederste venstre hjørne, vil du se at NETOP det program ofte køres lige efter at man har trykket på SEND. Det kommer ikke og fortæller dig om betingelserne for at være på Kandu. Hvad FANDEN tror du så at det bliver kaldt for? Think You da lige a little about.

så syns jeg lissom det sjove går af...
At det så går hen og bliver endnu en Arne.Jakobsen hetz.....tja....det kan man så diskuterer om er ok eller ej - det afhænger nok af brugerne selv

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 23-01-05 22:52

ans< Underligt ?
Hvad der står i selve Arnes tip er vel Ok ?
At det så er sendt 3 gange ? det må da være en fejl ?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-01-05 22:52

Wilduhr

Det er det, der kan ske, når kandu kører meget langsomt.

Der er ingen censur. Indlæg bliver slettet, hvis en bruger har klaget og kandu giver medhold i klagen.

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 23-01-05 22:53

Ja OK Trine, men lad dog de stakler lege med vore indlæg
........ måske for de udløsning på den måde

Hvis dette indlæg kommer igennem (og får lov at blive)
så har jeg fastslået: DER ER INGEN CENSUR !

Benny

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 23-01-05 23:00

Hej Klumme og Mango.
Ak ja, jeg må se, om jeg kan komme over det. Men det er vist da ret nem. Men bortset fra det, så er det da herligt, at aj er her. Så har vi da underholdning/noget at grine af meget af tiden. At han er ret ensformig i sine udtalelser, må vi jo så lære at leve med. Men han har da forbedret sig en smule. Der var ingen latrinære udtalelser eller noget med halvhjerner, 500% idiot o.s.v.
Hilsen Jette

PS. arne ER meget klog. Han kan nemlig tale latrin.

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 23-01-05 23:04

Wilduhr< nu kender jeg ikke dig så godt. Og jeg har muglivis ike været herinde så længe som dig.

Men da du starter tråden, lyder det nærmest som om du gerne vil starte en hetz...
Spørg dig selv : Havde jeg stillet det spg hvis det havde været Keldd eller dova eller en anden du lige syntes er en fed person ?
Havde du så spurgt efter synlige beviser ?

Nu skal jeg ikke kunne sige det, men det tror jeg faktisk ikke at du havde.
Men iogmed at du stiller et spg med ´hemlig indbygget hetz´ mod Arne, er du sikker på at få medhold.
Eller om ikke andet, så er dine chancer gode.

Lad os sige at Arne havde sagt at der IKKE var cesur på Kandu og Keldd havde sagt at der var...
Så var der nok mange der havde brugt "keldds" "bevis" ang de der tal/koder nede i hjørnet som Arne påpeger.

Så uanset,,,,, Arne har tabt på forhånd.
det syntes jeg så bare er unfair.
Og nok ikke underligt at han er sådan på vagt, det ville jeg også selv være hvis der altid var chance for at jeg blev trampet på.
Eller få mine ord forvrængt.
Det er jo ingen kunst at misforstå eller misfortolke.
derimod er det en kunst at forstå

Kommentar
Fra : dova

Dato : 23-01-05 23:05

bennymanden
Det med at kommentarer kommer frem på siden og derefter forsvinder igen, er meget almindeligt .
Især om natten, men jeg har oplevet det flere gange om dagen også når Kandu har kørt lidt trægt.
Og jeg tror bestemt ikke det har med censur at gøre, for jeg kan især huske et helt uskyldigt spørgsmål om hvordan man fik afskårne roser til at holde sig pæne så lang tid som muligt

Kommentar
Fra : mango

Dato : 23-01-05 23:06

Nej Jette nu er du jo igen en dum gås....det hedder da latin
Bare for at spare arne for et indlæg

Kommentar
Fra : mango

Dato : 23-01-05 23:10

argghh Trine den mand ber sgu om at blive trampet på...han vælter jo selv alt hvad han kommer i nærheden af..og hvis det er væltet holder han sig ikke tilbage for også at hoppe på det igen..

Kommentar
Fra : Wilduhr

Dato : 23-01-05 23:14

Trinethk, nu kan alt jo tolkes ud fra de øje der læser.... og jeg kan give dig ret i en ting

Citat
Det er jo ingen kunst at misforstå eller misfortolke.
derimod er det en kunst at forstå

Nu har du dannet dig din mening, og når jeg nu skriver, at der ingen skjult hetz var i mit spørgsmål, så ville jeg ikke kunne være sikker på at du troede mig alligevel, vel?

Mvh
Wilduhr

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 23-01-05 23:17

dova
jamen helt i orden med mig, det er også det jeg mener, jeg tror ikke på censur her på siden, som arne mener, men selvfølgelig kunne der da komme indlæg, der som ans er inde på, bliver klaget over, og derefter fjernet ? - jeg ved det ikke
... men jeg synes det skulle med i denne censurdebat, og det "glæder" mig da også at høre at det er sket for andre end mig.

Benny

noget så smukt som roser kan vel næppe støde nogen ???

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-01-05 23:20

Kører den her konspirationsteori virkeligt endnu???

Kommentar
Fra : Wilduhr

Dato : 23-01-05 23:22

Bennymanden, der er tidligere blevet fjernet både kommentarer og hele tråde, men det har været på opfordring fra brugerne

Kommentar
Fra : dova

Dato : 23-01-05 23:23

Jojo
Der er hele spørgsmål der på opfordring er fjernet her inde fra, sammen med et par profiler der var ophav til dem.

mvh dova

Kommentar
Fra : mango

Dato : 23-01-05 23:25

ja det er sjovt med sådanne teorier..de er sjove og ganske ufarlige at diskutere. Sikkert derfor at det kører endnu tedd

Wildhuhr, jeg kan med min bedste fantasi ikke se nogen form for optakt til hetz i dit spørgsmål.

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 23-01-05 23:27

Wilduhr< nej, det ville du nok detsvære ikke. For sandheden er at jeg ikke helt ved om jeg tror dig eller ej.
Men som sagt, nu kender vi to ikke hinanden så meget/godt enu, så derfor er det svært bare at tro på.
Men jeg vil da lade tvivlen komme vores to bekendtskab tilgode.

Sanheden er at jeg tit taler med Arne over msn...
Vi taler om så banale ting som musik, og kan sagtens komme op at skændes over det..
Vi har delte meninger om ting, og bliver hurtigt lidt uvenner.
Eks. Arne vil gerne sende musik til mig. Men han vil ikke modtage, fordi han påstår BLANKT at jeg ikke kender til hans smag....
(og jeg har aldri sendt ham noget før)
Jeg bliver selvfølgelig sur... og vi diskutere lidt om det er rimligt eller ej.
Vi bliver dog hurtigt venner, og jeg kan ikke lade være med at grine af lidt af ham
Arne er en meget Stolt mand.... Men han er lun. Han kan være rigti lun.
Og der er desuden ikke noget dårligt i at være stolt som meneske. At tro på sig selv, er der mange der kunne lære noget af.
Jeg selv er en af dem.
Og...Bla bla bla... mit budskab er: hold af manden som han er, for han er et rart meneske.
Sådan ser jeg ham. Had mig bare.

Kommentar
Fra : Wilduhr

Dato : 23-01-05 23:27

Tak Mango

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 23-01-05 23:30

tedd
konspirationsteorier er noget af det mest sejlivede

Har i ikke hørt om den gruppe som er ophav til teorien om at amerikanerne aldrig har været på månen ?
Det hele er optaget i studierne i Hollywood med god hjælp fra Disney himself

så der blev vi godt snørret allesammen

Benny

............. sikker især russerne

Kommentar
Fra : Wilduhr

Dato : 23-01-05 23:34

Trinethk, jeg kan da ikke hade dig fordi du har en mening

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-01-05 23:35

Hader dig skam ikke Trine

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-01-05 23:37

Underligt arne ikke har omtalt din stavning af censur, Wilduhr!

Kommentar
Fra : Wilduhr

Dato : 23-01-05 23:39

Tedd, det har han ikke, for det er hans egen måde at stave det på

Kommentar
Fra : mango

Dato : 23-01-05 23:39

Trine du har min fulde beundring...det har jeg også prøvet, og jeg giver dig ret i at arne bestemt har nogle dejlige sider også..netop er han lun og har en skøn fantasi og er rigtig god til at lege med ordene....
Men jeg orkede bare ikke mere at skulle stå ret og parere ordre fra den mand...han er meget stolt...og så kan han lide at få ret og bestemme hvad andre må gøre og tænke...
Men pas nu på dig selv, du har andet du skal bruge din energi på...

Kommentar
Fra : Wilduhr

Dato : 23-01-05 23:43

Bennymanden, jeg har en konspirationsteori om, at Kandu.dk er et forskningsprojekt i menneskelig adfærd

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-01-05 23:48

mango

Lad nu være med at komme med dit skinhellige lort. Jeg har kun én gang sagt noget imod dig, og det var en tråd jeg åbnede direkte til dig fordi du have kvajet dig, og det ved du osse godt. At vi i andre tråde har været uenige er da OK. Men jeg har ikke pisset på dig, kun sagt at du af og til opførte dig dumt. Og det er altid venligt ment, og ikke hvad man kan kalde at pisse på. Du har også sagt at jeg har opført mig dumt. Det er også OK. Det kaldes meningsudveksling.
I stærk modsætning til andre Kandusser, Kandu ind imellem indrømme at du er fejlbarlig, og det er så absolut et plus hos dig. Keep up the good Work.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-01-05 23:52

Det er da bare morsomt det her.
Ja, jeg kan ikke lade være med at grine

Der bliver skrevet et tip om hvordan brugerne skal gebærde sig for ikke at få sit spørgsmål,indlæg til et spørgsmål eller et tip gentaget.

Det tip bliver så vist 3 gange

Men, der er jo forskel på om det er brugeren, der har lavet en fejl, eller om det er en fejl fra kandus side.

Kandu er nu ikke uden humor.

Håber da, at jeg kan fortrænge min latter, så jeg kan få lidt søvn.

Men morsomt synes jeg nu det er

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 23-01-05 23:55

Tak for underholdningen, og teorien om forskningen i den menneskelige adfærd.

Men det ser ud til at forskerne vil se en del gentagelser, inden de skriver deres rapport.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-01-05 23:55

Hva fan!! Min sidste 3 indlæg er forsvundet!!!!

Kommentar
Fra : Wilduhr

Dato : 23-01-05 23:57

..........jakjoe, de tjekker bare folks tålmodighed

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 23-01-05 23:57

tedd> Husk at trykke på "send indlæg"

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-01-05 23:59

Knyt sylten jakjoe din spasserpsykopat!!

Kommentar
Fra : mango

Dato : 24-01-05 00:00

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 24-01-05 00:01

tedd> Blev du afsløret ?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 24-01-05 00:01

Men HUSK tedd
Det er kun nødvendigt at trykke på "send" en gang, også selv om du synes det går langsomt

dova

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-01-05 00:02

Lidt uretfærdigt at nogle kun behøver trykke een gang for at sende 3 indlæg synes jeg!

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 24-01-05 00:07

hehe.
her er sgu meget hyggeligt
Jeg vil helst ikke være foruden kandu da....

Kommentar
Fra : dova

Dato : 24-01-05 00:13

tedd, der er to muligheder

Dem der trykker 3 gange når de synes det går for langsomt, og så afleverer 3 kommentarer.
Og så er der dem der ikke vil indrømme de trykker 3 gange.

Nej ved det ikke helt, måske kan der ske at kommentarerne kopierer sig undervejs

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 24-01-05 00:21

Hvad fanden har du gang I trinethk at ligge de link's ud.. Du er da syg i hovedet.

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 24-01-05 00:32

Luke2000 < why ? det var jo en test
Testing testing

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 24-01-05 00:35

Har du set hvad det er til ?? Det er rigtige mennesker

Men flot din test virkede.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 24-01-05 00:35

Nu drejer denne tråd sig jo ikke om min person, men om hvorvidt der eksisterer en bevidst Kundu Censur eller ej. (Staves det Cencur, så undskyld). Jeg mener at der gør, andre mener der ikke gør. Lad fremtiden vise det.
Trine > Tak for de pæne ord. Sådanne er efterhånden sjældne på Kandu.

Der er efterhånden så mange Kanduer, der rent meningsmæssigt, render i røven på hinanden, at det er til at brække sig over. Jeg tror det var Niels Hausgaard der sang "Har vi altid ret, blot vi er mange i flok"?

Jeg ved godt at mit sprog ikke altid er lige stuerent, men det er de ord der bruges til og imod mig squ heller ikke! SÅDET!

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 24-01-05 00:39

luke2000< Ja netop, ellers ville der jo ikke være meget test i det vel !
Hvad så om det er rigtige menesker ? det er bare et bevis på hvad der sker ude i verden.
Alt dette ligger jo på nette i forvejen, det er ikke noget jeg har lavet.
Du kan selv bare søge på www.google.com det er sgu ikke så svært

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 24-01-05 00:41

Med den logik er børneporno film helt i orden. Så længe man ikke laver dem selv. Kan du ikke lige finde nogen link til det.. Det er der sikkert også en masse der gerne vil se.

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 24-01-05 00:48

Luke2000< ja,,, lige et øjeblik.........

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 24-01-05 00:50

Ja heldig vis, kan jeg vælge at slukke min computer og se Alm fodbold nu. Men syndes du skulle få hjælp.. Du lyder som en syg lille pige.

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 24-01-05 00:54

http://www.thuroe-minigolf.dk/images/minebilleder/115.gif

Hehe.....tro på det der fik jeg dig ;)

Kommentar
Fra : dova

Dato : 24-01-05 01:01

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 24-01-05 01:52

Nej arne ! Det var fuglene - de flyver altid i flok, når bare de er mange nok

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 24-01-05 02:28

Nej Benny - Det var din navnebror Benny Andersen i sangen - Som jeg ik' ka' huske hvad som a der hejer, men handler om "Ninna der er i bad, og om lidt er kaffen klar". Det var ikke den jeg tænkte på? Kom igen.

Lige nu er Kandu igang med deres natlige Server-oprydning, derfor er der nogen problemer med kontakten til Kandu.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 24-01-05 08:50

Luke2000 rooolig nu...Som trine selv siger kan du bare søge og du skal finde..man KAN jo lade være med at gå ind på de sider...men på den anden side hvis du ææælsker at forarges så!!!!

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 24-01-05 09:48

Nå, ja jeg vil bare sige at jeg bemærkede et indlæg fra "klumme" i Arnes weekendtråd, der forsvandt. Det var det første søndagmorgen, ved ca 7.15 tiden,. Arne var på kort efter cirka 10 min. senere med en kommentarer om nogle af de indlæg han ikke havde set, vist fordi han var gået i seng før de var sendt.
Jeg ved ikke om han nåede at se det inden det "forsvandt", det vil jeg da ihvertfald ikke håbe, det var et kedeligt indslag fra klumme der åbenbart var mavesur og det mente han var a.j´s skyld, det var ihverfaldt et hadsk indlæg.
Om det forsvandt fordi, der var enkelte ord eller sætninger der triggede et automatisk filter, eller der sad en virkelig person og censurede er jeg egentlig ligeglad med, væk var det bare. Tro det eller lad være.

Kommentar
Fra : Wilduhr

Dato : 24-01-05 10:42

Arne.Jakobsen, tak så fik vi da det sat på plads

Citat
Jeg mener at der gør, andre mener der ikke gør

Skal vi så ikke holde os til dén fremover, i stedet for at være skråsikker på det?

Mvh
Wilduhr

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 24-01-05 10:54

Wilduhr. Jeg og KUN jeg bestemmer hvad jeg er skråsikker på. Det kommer hverken du eller nogen anden nogensinde til at bestemme. Tro hvad du vil, det er DIN ret.

Kommentar
Fra : Wilduhr

Dato : 24-01-05 11:03

Arne.Jakobsen, nu skriver jeg heller ikke, at du skal!! Det var et spørgsmål baseret ud fra manglende dokumentation på din påstand. Du må da også tro lige præcis hvad du har lyst til.....men der er ingen grund til, at skrive nogen steder "at der er censur på Kandu.dk" når der ikke er belæg for denne påstand

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 24-01-05 11:14

LilleArne. At du turer frem med den holdning er netop et udtryk for din tåbelige skråsikkerhed, og samtidig et klart udtryk for din manglende intilligens (intelligens lol)

Kloge mennesker kan indlære pr. erfaring. Den evne er du fuldstændig blottet for.

Fik du forresten kigget de tråde igennem jeg gav dig i en anden tråd. Husk at skrive de svære ord 100 gange i dag.

********************
Og til dig mulberry. Ikke fordi det betyder et klap, men ganske kort. Du er fyldt med løgn. Jeg var ikke på Kandu søndag morgen ved 7.15 tiden. Har faktisk dokumentation for at opholde mig et sted uden adgang til PC i tiden 5.53 til 7.41 - Hold dig fra disse halucinogener, eller stop med dine løgnehistorier

Kommentar
Fra : bentok

Dato : 24-01-05 13:01

Arne your up and out.

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 24-01-05 14:19

Nej, jeg er ikke fyldt med løgn som du klumme siger 11.14. Jeg kan ikke bevise en skid og det er jo det der efterlyses her af wilduhr, jeg kan blot fortælle hvad jeg har set og jeg har en ret god hukommelse og drikker kun en enkelt genstand en sjælden gang og tager ikke stoffer eller andet halucigenfremkaldende og jeg er en meget dårlig løgner, så det afholder jeg mig fra, det er jo også sygt ifølge min moral. Om det var en klumme med stort eller lille forbogstav. - kan jo være der er tvivl om det og det er ikke noget jeg bed mærke i, hvis jeg havde vist det er kom op kunne jeg jo have kopieret det og vist det her, hvis det da ikke også ville være slettet.
Hvis det er tilfældet at der findes dig "Klumme" og en anden K/klumme så undskylder jeg hvis det ikke var dig.
Og uanset hvem det var så var der stadig et svinsk indlæg der blev slettet omkring det tidspunkt, og det ville ikke undre mig hvis andre end jeg nåede at se det.

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 24-01-05 14:32

Nej, jeg er ikke fuld af løgn eller ser syner, men jeg har lavet en fejl, -datoen, det er den 22. altså lørdag morgen og ikke søndag morgen som jeg først skrev. Shit Happens! Jeg taler her om Arnes weekend hyggetråd i smalltalk, hvor jeg bemærkede som beskrevet i mit første indlæg klokken 9.48 i denne tråd, at et hadsk indlæg forsvandt.

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 24-01-05 14:50

I øvrigt synes jeg at der er mange smalltalker, der har forfærdeligt meget mod A.J og opfører sig og taler på måder de næppe selv vil bryde sig om at stå til skud for, men det er vel også deres mening, det virker dog ikke som en særlig intelligent indfaldsvinkel. Andre og selv den værste forbryder retfærdiggør da ikke at en selv begynder at opføre sig fordømmende og kritiserende, hvis ikke ligefrem svinsk, det har jeg engang prøvet at fortælle A.J, men når man hugger hovedet af en drage, dukker der åbenbart 40 ny frem, her tænker jeg på jer andre, der åbenbart ser det som jeres fornemste pligt at "køre" på folk.
Tag dog lige og klap hesten, ae katten, gå en tur med hunden, rens akvariet og giv os en pause. Tak!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 24-01-05 15:12

mulberry

Det vil jeg ikke afvise med samme sikkerhed, som jeg afviste dit første postulat. Jeg er dog meget i tvivl. Kan du konkret huske bare lidt af hvad det påståede indlæg indeholdt, så kan det være jeg kan genkalde mig det. Hvis der har været et indlæg, og det var skrevet i den tone der er nødvendig for at opdrage på denne FortovsArne, så må du forstå, at ikke alle har samme slappe og pladderhumanistiske indstilling som du åbenbart har. Denne Arne er i sin nuværende skikkelse en pestilens for Kandu, og jeg synes det fremgår tydeligt af andre brugeres indlæg, at det er en generel holdning.

Vi vælger selv hvordan vi skriver, og at du er uenig med mig i min skriftlige måde at fremstille monsteret arne på, er altså dit problem.

Angående censur på Kandu, så synes jeg at flere har påvist at det er helt usandsynligt.

Bl.a. har Dova og Tedd tydeligt for enhver påvist, at netop disse "spghist.asp og beting.asp" IKKE har et klap med censur at gøre. Men typisk for skvadderhovedet, så opfører han sig fuldstændig som en grævling (måske en skrøne) der har bidt sig fast, han bliver ved til det knaser. Han er fuldkommen uimodtagelig for andres argumenter og for den sags skyld beviser. I en anden tråd beviste jeg, ved at angive link og klokkeslæt, at han dér havde stavet ordet intelligens forkert. Fjolset skøjter bare videre og stavler sig efterfølgende op og spørger... hvor har jeg skrevet det. Det virker ikke særligt begavet, når enhver sort på hvidt kan kontrollere, at min påstand er korrekt

Men som den kloge og charmerende Creamygirl et sted konkluderede: "Naturlig dumhed svær at holde nede".

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 25-01-05 01:33

Er i tidsnød så ganske kort.
klumme. Indlægget var så vidt jeg husker noget med at A.J efter min mening havde en noget paranoid reaktion på et af de andres indlæg, og det blev brugt mod ham.
Så vidt jeg kan se er A.j. måde at "takle" det på ved at bære "ved til bålet" således aat det bliver jer andre der hele tiden er blevet til flere der får opgaven at "gøre det slut", det forklarer hans uimodtagelighed.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 25-01-05 01:53

mulberry

Det du skriver siger mig intet, og jeg er nu overbevist om, at jeg ikke har noget eller nogle indlæg der er blevet slettet.

I øvrigt skulle du holde dig for god til at bære sådan noget tomgangssnak til torvs. Ingen bør bringe noget til torvs, uden at have håndgribelige beviser for sin påstand, da det ellers ligner det som AJ gør med sin censurpåstand. Enhver kan skrive på Kandu og påstå både det ene og det andet uden at det kan bevises. I den aktuelle situation skriver du, at et indlæg har været der, og angiver først en forkert dato, dernæst kan du ikke huske hvad indlægget indeholdt, og afslutningsvis genkalder du dig noget, som der hverken er hoved eller hale på.

Du skrev: "noget med at A.J efter min mening havde en noget paranoid reaktion på et af de andres indlæg, og det blev brugt mod ham".

Hvad mener du med at >>AJ efter din mening......<< Hvor kommer jeg og mit påståede slettede indlæg ind i det billede? Hvad mener du med "At gøre det slut"?

Jeg synes ikke, at der er noget som helst der forklarer AJ's uimodtagelighed, ud over hvad han adskillige gange af forskellige brugere karaktermæssigt er betegnet som. Der er samtidig i mine øjne heller ikke noget, der undskylder denne usympatiske adfærd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 25-01-05 09:49

Jo,selvfølgelig er der censur.
Det går i første omgang ud på at få filtreret alle de fornuftige og intilligente indlæg fra.
(læg især mærke til at alle mine 10 indlæg i tråden her er væk)
Nemlig fordi, så kan der blive skrevet op ad stolper og ned af vægge, og Kandu kan fortsætte,
og vi er alle glade.
Hilsen
Keldd.
Daaaaavs Trine.

Godkendelse af svar
Fra : Wilduhr

Dato : 25-01-05 11:12

Nu er der startet en ny tråd om samme emne, så jeg vælger at lukke denne Jeg har også fået svar på mit spørgsmål, så der er ingen grund til, at tærske mere halm på denne mark...
Tak for svaret dova.

Mvh og tak for mange gode indlæg

Wilduhr

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-01-05 11:15

Tærsket halm, jeg troede, der blev tygget drøv

Kommentar
Fra : Wilduhr

Dato : 25-01-05 11:17

Ans, ja det er måske en bedre formulering

Kommentar
Fra : dova

Dato : 25-01-05 11:24

Selv tak Wilduhr

mvh dova