/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Kan ikke få orgasme
Fra : Stifinder
Vist : 1014 gange
286 point
Dato : 25-08-02 09:39

Min nye kæreste har svært ved at få orgasme under samleje. Har aldrig fået orgasme under samleje før i sit liv. Hun kan godt få orgasme ved lang tids onani.
Vi har ellers et særdeles godt sexliv sammen og har et meget tillidsfuldt forhold til hinanden!
Hvad kan hun / vi gøre for at hun nemmere kan gå en orgasme?

Kun seriøse svar - på forhånd tak!!

Accepteret svar
Fra : Rellom

Modtaget 296 point
Dato : 25-08-02 09:51

Hej stifinder

Her kan du/I finde 10 måder at stimulere din kærestes orgasme på:

http://www.iform.dk/Crosslink.jsp?d=2746

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : Traic

Dato : 25-08-02 10:28

Hej Stifinder

I er langt fra alene om netop dét problem, det er langt fra alle piger/kvinder der har haft en orgasme under samleje.
Der er ikke så meget andet at gøre, end at blive ved med at prøve, for tro mig, I finder den nøjagtige måde en dag.
Man kan da godt få lidt inspiration ved at læse om forskellige måder, men i denne sag, er det rimeligt individuelt - I finder jeres egen !

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 25-08-02 12:22

Hej Stifinder,

nu ved jeg ikke lige hvor nyt jeres forhold er... men det vigtigste er din kæreste slapper af... hvordan ska' man kalde det... afslappet på en ophidsende måde...

til at starte med, ka' du evt. gi' hende fuld kropmassage, evt. med tungen fra top til tå, bag ved øret lige under flippen, ved halsen er der en erogen zone, jeg vil foreslå dig at læse/kigge lidt i bogen "kvinde kend din krop"... ret interessant, især hvis man vil kende lidt mere detaljeret til kvindekroppen...

men også lade T rotere rundt over hendes krop, også hendes "mis"... evt. også kilderen... men ikke for længe ad gangen, det ska' bare være nok til at gejle hende op... Her ka' der muligvis opstå et problem...
det er hvor længe du selv ka' holde til det, uden at hoppe på...

men når du siger at hun kun får orgasme ved lang tids onani, vil jeg tro det er vejen frem til at starte med, hun skal slappe af og gejles op til de højder hvor det er lige før det siger Kaboom...
det link Rellom har givet er et ret godt bud på 10 forskellige måder...

der er også en go' artikel her "Ethvert samleje kan blive bedre"... -->
http://www.iform.dk/Crosslink.jsp?d=3133

der er også en artikel her... "G-punktet-ligger det ik på Grønland?"... -->
http://www.onlygirlz.dk/vis_sex_og_erotik.asp?artid=32
om det famøse G-punkt...

men at snakke om tingene er også vigtigt, det er jo svært at læse tanker, prøv evt. at pil, rod og rave i "grotten" mens hun guider dig og fortæller hvor det er extra dejligt, og prøv derefter med hejst flagstang, og prøv at ramme de punkter... evt. luk øjene og forestil dig du er virtuelt derinde på grottevandring og hvor de markeringer til den 7. himmel er...

men det vigtigste er at hun slapper af og er tryg... nu tænker jeg ikke på bevidst tryg... men også ubevidst tryg... f.eks. som der står i det link Rellom henviste til... pkt. 6. "Læg sjælen i"... hvor de skriver hvorfor virker det...
..." Et af kvinders værste mareridt er ikke at lugte eller smage godt forneden. Hvis du kan fjerne den frygt, vil hun højst sandsynligt nyde, hvad du end foretager dig i den region. "... det er bl.a. den ubevidste frygt og utryghed du ska' af med...

det ubevidste har af og til sine luner, selvom alt på overfladen virker ok... derfor er det vigtig med tryghed, afslapning mv...

så sku' stien til vejen gerne være banet fremad mod det...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 25-08-02 12:53

Hm, ja Strarup, jeg tror nu ikke på alt for mange ord og alt for megen snak i netop dèn sammenhæng. Derfor valgte jeg en kort og præcis instruktion, som man selv kan lege videre med. Men det er jo nok som så meget andet en smagsag - eller hvad man nu skal kalde det.

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 25-08-02 16:37

Hej Rellom,

LOL... banan eller Jordbærsmag...

nej spøg til side...

yup... selvfølgelig er det en smagssag... men når jeg sagde snak, så mente jeg de sku' snakke om hva' de henholdvis begge ku' li'... måske mest hende hvis han gerne vil tilfredstille hende... og ha' hun får en orgasme...

det ka' godt være det lyder lidt som noget navlepilleri, hvor man sidder i en rundkreds med en lilla ble på hovedet og synger "MarieHønen evigglad" agtig... men kommunikationen i mellem to parter er nu også vigtig hvis de ska' ha' det til at køre...

det hjælper jo ikke bare at smide hende om på sengen, og gå igang med at lege RodeoTyr ved kasse 5 f.eks. eller gå lige på og hårdt og så begynde at nulre kilderen f.eks. med mindre det er sådan hun vil ha' det... og det tvivler jeg på det er... så er det da vigtigere at finde ud af hvad de hver især ka' li' og nyder det bliver gjort på...

samtidig men at han ikke viser at han forventer at hun ska' ha' en orgasme... for så ka' der komme lidt pres over situationen... og så er afslapningen der ikke rigtig, samt der er en mulig grobund for præsentationangst for hendes vedkomne...

men det problem har vi mænd jo som regel ikke det siger bare splat...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 26-08-02 15:43

"Stifinder" wrote
> Min nye kæreste har svært ved at få orgasme under samleje. Har aldrig
> fået orgasme under samleje før i sit liv. Hun kan godt få orgasme ved
> lang tids onani.
> Vi har ellers et særdeles godt sexliv sammen og har et meget
> tillidsfuldt forhold til hinanden!
> Hvad kan hun / vi gøre for at hun nemmere kan gå en orgasme?

Håber da mit svar er seriøst nok
Det problem er der mange kvinder der har, og spørgsmålet er bare, hvem det
er værst for.
Jeg har det på samme måde, men har det fint med det. Dog har jeg haft et par
mænd i mit liv, som er blevet frygtelig frustrede over, at jeg ikke kunne
komme og som har taget det på deres skuldre, ment at det var deres skyld,
eller sagt, at jeg var mærkelig og havde et problem.
Men for mig har det bare aldrig været et problem, derfor er det dem, der har
et problem..med ikke at kunne acceptere, at de ikke har kunnet få mig til
det.

Nogle siger det bliver lettere med årene. Nogle siger det bliver lettere,
når man har født.
Men det bedste råd er nok at acceptere det og lade være med at fokusere på
det. Enten så kommer det eller så kommer det ikke, men sagen er, at fokusere
man først på det, eller føler man, at den mand man er sammen med fokusere på
det, så kan det slet ikke lade sig gøre.

Frisk mod

Nette

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 26-08-02 20:48

"Stifinder" <Stifinder.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:gJ%99.13501$ww6.1956413@news010.worldonline.dk...
> Min nye kæreste har svært ved at få orgasme under samleje. Har
aldrig
> fået orgasme under samleje før i sit liv. Hun kan godt få orgasme
ved
> lang tids onani.

Det er jo altid en god start. Spørg jer selv om hvilke fantasier der
bedst tænder hende. Meget af seksualiteten foregår efter min mening
mellem ørerne.

> Vi har ellers et særdeles godt sexliv sammen og har et meget
> tillidsfuldt forhold til hinanden!
> Hvad kan hun / vi gøre for at hun nemmere kan gå en orgasme?

Må jeg foreslå jer at snakke om to områder:
- om nogen en gang har gjort et eller andet mod hende, som hun ikke
kan slippe følelsesmæssigt. Ikke nødvendigvis noget seksuelt
krænkende. Men en eller flere ting som kan have lagt en dæmper på
hendes følelse af at det er i orden at slippe sig selv løs helt og
fuldt. Det kan vel tage noget tid at erkende for sig selv, og mindst
lige så lang tid at pakke væk igen på en fornuftig måde.
- om hun seksuelt tænder på nogen eller noget som hun i øvrigt,
rationelt set, finder frastødende perverst. Eller noget i den
retning. Det kan tage noget tid at bygge bro, hvis der er langt
imellem de to poler

> Kun seriøse svar - på forhånd tak!!

Hvad finder du/I seriøst?

V.h. Çhris

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 27-08-02 15:42

Kære Stifinder

Nogen samlejestillinger er bedre end andre. Mange kvinder får bedst orgasme
når de ligger i ske og manden trænger ind i dem bagfra. Så rammer manden
G-punktet. Andre skal sidde ovenpå manden og styre det hele. Nogen vil have
stimuleret klitoris af manden under samlejet, andre vil gøre det selv medens
de bliver taget bagfra. I må prøve jer frem.

Lykkes det ikke, kan der også være noget galt med op-
hidselsen før og imens. Er der mere fundamentale ting galt, så prøv at
behandle jer selv på hjemmesiden
www.subsex.dk
Den er beregnet til folk, som ikke bare gider snakke seksualitet, men
derimod ønsker at udforske den til bunds.
"Stifinder" <Stifinder.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:gJ%99.13501$ww6.1956413@news010.worldonline.dk...
> Min nye kæreste har svært ved at få orgasme under samleje. Har aldrig
> fået orgasme under samleje før i sit liv. Hun kan godt få orgasme ved
> lang tids onani.
> Vi har ellers et særdeles godt sexliv sammen og har et meget
> tillidsfuldt forhold til hinanden!
> Hvad kan hun / vi gøre for at hun nemmere kan gå en orgasme?
>
> Kun seriøse svar - på forhånd tak!!
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 28-08-02 07:52

in article OeLa9.90$BP2.1464@news.get2net.dk, Gert Erichsen at
sexologen@subsex.dk wrote on 27/08/02 16:41:

Hej Gert - din mailadresse er 'sexologen@subsex.dk'. Er du sexolog?

Bare nysgerrig,
Lotte

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 28-08-02 19:50

> Hej Gert - din mailadresse er 'sexologen@subsex.dk'. Er du sexolog?

Hej Lotte
Du kan læse alt om ham på :
http://www.subsex.dk/om_subsex.php

Så ja han er bla. sexolog

mvh
Peter

Kommentar
Fra : Stifinder

Dato : 08-09-02 10:07

Mange tak for de mange GODE indlæg!!! På hver jeres måde har I sat focus på forskellige mulighede for at vi sammen kan nå orgasmens højder. Det er en proces ( en dejlig proces) at finde "nøglen" til orgsmen. Min kærst har i den tid vi har kendt hinanden stille og roligt opdaget at hun har flere erogene soner. At der er flere steder også nede i kussen hvor det på hver sin måde kan "krildre". Orgasme via samleje er vi ikke nået til endnu, men jeg tror det kommer en dag. Ind til da gør fingre og tunge underværker .

Kommentar
Fra : Stifinder

Dato : 08-09-02 10:08

Er det muligt at sperede mine point til flere af jer ?

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 08-09-02 12:09

Desværre nej, Stifinder. Du kan kun vælge en enkelt.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 08-09-02 13:19

Hej igen Stifinder

Jeg fik jo aldrig fortalt dig, hvordan du skal gøre. Det ved du muligvis i forvejen, men bare for en ordens skyld.

Hvis du vil vælge en kommentar som svar, skal du først afvise mit formodede svar og derefter klikke på "Accepter som svar" over den kommentar du vil vælge.

Vil du derimod vælge mit formodede svar, accepterer du bare svaret uden videre dikkedarer.

Men gør nu ikke det store nummer ud af det. Det afgørende er jo ikke pointene, men at du og din kæreste fik hjælp til at løse jeres problem.

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : BMW_styrer_for_vildt

Dato : 28-11-02 10:12

> Hej Gert - din mailadresse er 'sexologen@subsex.dk'. Er du sexolog?
>
>Hej Lotte
>Du kan læse alt om ham på :
>http://www.subsex.dk/om_subsex.php
>
>Så ja han er bla. sexolog
>
>mvh
>Peter

Enhver der har lidt kendskab til sex, kan oprette en internetside og kalde sig sexolog.
Der er ingen som helst grund til at tro at Gert er sexolog bare fordi han har en hjemmeside.

Der er ingen billeder af ham eller af hans praksis, eller beviser på at det er rigtigt at han er læge, sexolog mm.

Prøv pare at se sådan en som Jørn egede, han kalder sig også læge og har en internetside med mere eller mindre afskylige billeder af folk der har fået sin penis længere.....

Hos subsex.dk er der bare tale om at få folk til at betale for at læse noget tekst (andre har skrevet) på en hjemmeside og betale 149,- for et selvstudium? Det bliver KALDT for et kursus men er ikke andet end en samling filler du kan downloade.

Dvs. du downloader wav filer hvor der er en der snakker, "FLOT" eller du betaler 149,- kr for CD'en med disse lydfiler på.

Han vil også have folk til at betale 29 kr for at se nogle links til andre hjemmesider ??? Det kan altså gøres gratis på f.eks www.jubii.dk

Der er ingen adresse eller telefonnummer til dette "firma" (I/S ?) og hvis du vil i kontakt med dem skal du bruge dit dankort IGEN, for det koster penge at stille spørgsmål til dem.

Nææ, fup og fidus er det, men det er bare min mening, du kan jo selv kigge forbi deres hjemmeside og se om ikk' jeg har ret. Lad jer ikke forblænde af folks STORE armbevægelser, men kig i stedet for rundt omkring på nettet, for der er rigtig mange hjemmesider der gerne giver deres information videre til andre GRATIS.

Prøv f.eks www.netdoktor.dk www.side6.dk www.sundhed.dk www.sexterapi.dk

Knus BMW pigen

Kommentar
Fra : tanjakj

Dato : 13-12-02 12:27

Slik hende og bliv ved indtil hun kommer, det er bare det bedste og hvis det tager lang tid. så må du jo bare være udholden

God fornøjelse!

TJ

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 02-01-03 04:04

Brug den tid der skal til, også før sengetid. En god middag, et glas vin eller 2, 1 pirrende film på videoen, og så hygge sig fredeligt med hinanden. Så kommer det tidspunkt hvor det bare sker, og så lad være med at tænke på den orgasme; men på at det er da dejligt når det ikke sker for hurtigt. Nyd det stille og roligt, indtil situationen selv bestemmer farten.
Det er i hvert fald noget jeg har haft megen glæde af, og mine vekslende partnere har også været begejstret.
Undgå for alt i verden alt hvad der ligner præstationsangst og frustration.
Hyg Jer
rfou