/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
ny vario!
Fra : flipper89
Vist : 402 gange
100 point
Dato : 23-01-05 11:37

hej jeg har en dejlig Piaggio NRG MC3 fra 2001

den har pillet begrænsninger og har jo en 17.5 kaburator som standard

jeg har osse lige smidt en Prestigio udstødning

den render godt derud af og er i mit område den hurtigste med standard cylinder!
på grund af den nye udstødning har den et helt andet træk den trækker rigtig heftigt fra 5 til 30 og så kører den ret langsomt op til halvfjerds hvor den lige så stille køre op til 120 (på speedo det viser psykopat meget forkert!!) men vi regner med omkring 90-95 på toppen

jeg kunne godt tænke mig en ny vario da der nu er gået sport i at køre hurtigst med standard cylle!!

den må koste omkring 500 måske lidt mere...

men ellers giv nogle forslag!!!

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 23-01-05 14:00

Malossi Multivar 2000 og ca. 4.5 g ruller
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : hr.hat

Dato : 17-02-05 13:20

lad være med at købe en speed control fra polini.
Den øger optrækket vildt, men har på en af min venners mistet 5 km/t på toppen.

Vil også anbefale malossi multivar 2000 med 5 grams ruller:
Hvis ikke den rykker jævn kan du mixe dine rulle så hver anden er 3 grams od resten 7 grams: