/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Til "Keldd" ...... ha ha ha !
Fra : bennymanden
Vist : 447 gange
50 point
Dato : 23-01-05 00:19

...... og til dig Keldd skal der også være en lille "skilling" - om ikke andet
så fordi du ikke kom efter os med rørtangen

...... eller du ku´ måske bare ikke finde os

mange hilsener Benny

Kommentar
Fra : mango

Dato : 23-01-05 00:30

ha ha..det skulle da heller ikke være med rørtangen *LOL*

Benny..hvad har du gang i?

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 23-01-05 00:36

hej mango !

det er for at livet ikke skal blive for kedeligt

Keldd kom med et par af hans sædvanlige kommentarer i mit indlæg om "Hackere og trojanere" - så jeg er i færd med at dele poænger ud til mine redningsmænd og til Keldd, han må ikke forbigås

Benny

Kommentar
Fra : mango

Dato : 23-01-05 00:47

ja men det er da bare dejligt..poænger skal da bare deles ud i flæng til dem der trænger!

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 23-01-05 00:50

helt sikkert mango

............. det er rart at have lidt hvis man er på den, og gerne vil spørge, ellers er de jo kun til at købe svar for, ikke ?
og jeg mener "lidt sjov SKAL der være plads til

Benny

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 23-01-05 12:01

Benny:
Det var godt du fik gang i maskineriet igen . Jeg har læst alle indlæggene omdet nu, godt tedd , Bjarne, og
Arlet kom forbi.
Jeg skifter udbyder, fra Tiscali til TDC. Det sidste stykke tid med Tiscali, har været utroligt ustabilt,
ind imellem så jeg mig ondskabsfuld på min stakkels nye computer, men den var jo sagesløs
Det gik især galt når der skulle tales over Skype, når så forbindelsen var faldet til næsten ingenting,
kunne det ikke lade sig gøre. Tiscali<<<<<<<<
Nu har jeg et speedometer på, så jeg til hver en tid kan se hastigheden
Hos TDC vælger jeg så en hastighed på 1024Kb, som de garanterer for, og indtil 1/5 får jeg 4Mb ( 4096Kb) for samme
pris . Tiscalis lovede hastighed var:512Kb, 432Kb var det højeste jeg målte, og 19Kb det laveste,
og så lå den i lang tid og rodede rundt på 40-60Kb, altså almindelig dampmodem hastighed, inden man gik over til
ADSL (Asymmetrical Digital Subscriber Line). Ja ja ,Benny, vi må læse lidt på lektien når det går galt,
når vi så har fundet ud af HVAD der er galt,begynder vi jo at se lys forude
Men når jeg så har fået den nye superforbindelse, skal det være mig en sand fornøjelse at trække dig
og Bjarne, rundt ved næsen her på siderne, tag ikke fejl af det.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 23-01-05 12:12

Jamen velkommen i "TDC-klubben" Keldd

mvh dova

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 23-01-05 12:25

Hæ hæ dova, du tør jo ikke engang melde dig ind i Skype klubben.

NYT NYT :
Citat
Skype >>>>> NU I FARVER <<<<<

Kom nu dova, jeg skal nok tage mig af dig, på min sædvanlige blide og venlige måde.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 23-01-05 12:50

Jeg tror slet ikke det skype kan være i min lille computer

mvh dova

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 23-01-05 12:54

Ha,ha keldd, hvis nu Benny havde sendt dig 50 af de stærke i stedet, så kunne du have fået en opkobling på 2048

//bentjuul

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 23-01-05 14:11

Bent:
Jeg har set hvor skamløst fedtet han er,hvis han regner med
at få prosa i verdensklasse, må han lige regne om igen.
Hilsen
Keldd.
dova:
Du behøver ikke at tale over Skype, du kan skrive istedet for at tale, altså kvinde til kvinde, mand til mand,
kvinde til mand, jeg fik vist det hele med.
Her: www.skype.com , den fylder 5,6MB, det klarer din maskine fint, det er jo ingenting.

Brug mit profil navn,>>> kelddo <<< så går det af sig selv.
Når du så har meldt dig til,
vil du opdage at du er et rigtigt menneske.

Accepteret svar
Fra : Keldd

Modtaget 50 point
Dato : 23-01-05 14:11

Bent:
Jeg har set hvor skamløst fedtet han er,hvis han regner med
at få prosa i verdensklasse, må han lige regne om igen.
Hilsen
Keldd.
dova:
Du behøver ikke at tale over Skype, du kan skrive istedet for at tale, altså kvinde til kvinde, mand til mand,
kvinde til mand, jeg fik vist det hele med.
Her: www.skype.com , den fylder 5,6MB, det klarer din maskine fint, det er jo ingenting.

Brug mit profil navn,>>> kelddo <<< så går det af sig selv.
Når du så har meldt dig til,
vil du opdage at du er et rigtigt menneske.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-01-05 16:37

keldd.. uanset hastighederne så er der jo altid "flaskehalsene" - tror du så også kandu bliver hurtigere ????????

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 23-01-05 16:54

mirit:
Nej det har ikke noget med min udbyder at gøre, hvorfor skriver jeg det her? Det ved du jo godt.
Jeg har jo ikke haft nogen stabil forbindelse i lang tid,så derfor skifter jeg.
Hilsen
Keldd.

Godkendelse af svar
Fra : bennymanden

Dato : 23-01-05 19:21

Tak for svaret Keldd. ...... nu fik du "dobbelt op"
... ja, ja Keldd med utrolig fin hjælp fra "arlet" fik jeg løst mine problemer i denne omgang, nu håber jeg du også får løst dine med udbyder osv..

kandu.dk er slow-motion i aften, så jeg gider ikke bruge min "kostbare" tid på at sidde her og vente på at få "fejlmeddelelse" derindefra
NIX

vore veje krydses sikkert snart
mvh Benny

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-01-05 19:43

ps till keldd - skype fylder ikke 5,6 MB som du skriver den fylder 10,5 MB - NÅ !!!!!!

filans til utroværdigt indlæg

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 23-01-05 19:52

Selvtak Benny.
Yes, det er sløvt i aften, men nu er der Krøniken,
og så er der et par programmer der skal rodes med
Og det der med at kede sig, jeg kan ikke huske hvornår jeg har
prøvet det.
Og ja, vore veje, hov pas nu lidt på, der er fyldt op med sne nu.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 23-01-05 20:09

mirit:
Kig een gang til.
Download Skype for Windows (5.6 MB)

Direkte kopieret fra Skype, må jeg bede om en undskyldning, komme her og føre sig frem,
ha ha ha ha ha , lære MIG noget om skype. Og den undskyldning skal også være med grådkvalt hulken ved siden af.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-01-05 20:31

nope keldd - under tilføj og fjern programmer står den til 10,6 MB (ikke 10,5 som jeg skrev)

så nul undskyldninger herfra

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 23-01-05 21:28

Kig een gang til:Skype for Windows
Download Skype for Windows (5.6 MB)

Official release. Version: 1.1.0.73. Release date: Jan 18, 2005
File name: SkypeSetup.exe

Downloading and InstallingTo download Skype to your computer, simply click the download link above and save the installation file to your computer. Be sure to remember where you saved the file (the desktop might be a good place).

Once the file has downloaded completely, please open the folder containing the file you downloaded. Double-click the installation file you just downloaded to start installing Skype on your computer.
Se så her, det er hvad der bliver Downloadet.
Keldd.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-01-05 21:43

jaja det er setup´en - senere kommer der jo mere til

hvad står der under tilføj/fjern programmer ?????????

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 23-01-05 21:44

mirit:
Du kan jo ikke regne med "tilføj og fjern programmer" den regner jo også det med du har lagt ind af adresser og billeder, så det er jo klart hvis du ser der, fylder den mere. (min fylder 12,8 MB)
Så Skype fylder altså 5,6MB. Ser du JEG ved hvad det drejer sig om, jeg er dansk mester i Skype,
så kom ikke her,ha ha ha ha ha ha
Hvor og hvornår får jeg så den undskyldning? Og denne gang vil jeg ikke nøjes med hulkende indrømmelser,
du skal selvfølgelig også kaste dig stortudende i støvet for mig, intet mindre.
Hilsen
Keldd..................Make love to me.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-01-05 21:55

har kun lagt et enkelt billede ind der ikke fylder en disse - fjerne flueben her nu - påståelig som hvad ved jeg er du da - lol.
ps..... gemmer heller ikke logs osv - sååååååå

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 23-01-05 22:13

Jeg skrev den fyldte 5,6, og det skriver Skype også, så fjern du bare fluebenet
som jeg ser det er det dig der er påståelig. Keldd.