/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Til "BjarneD" ........... med tak !
Fra : bennymanden
Vist : 413 gange
100 point
Dato : 23-01-05 00:05

Hej Bjarne !
Der er også lige en "skilling" til dig, med mange tak for hjælpen - du fik jo tilkaldt arlet, og som du måske har fulgt med i så endte han med at løse mine problemer.

Tak for deltagelsen
hilsen Benny

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 100 point
Dato : 23-01-05 12:23

Hej Benny

Jow da! Jeg har fulgt med og det er da dejligt at dit problem i dette http://www.kandu.dk/dk/spg/58760 blev løst.
Jeg håber da, et du blev overbevist om, at Hijackthis er nyttigt til fjernsupport.

Hilsen
Bjarne

Godkendelse af svar
Fra : bennymanden

Dato : 23-01-05 18:52

Hejsa Bjarne !
Jo, jeg må indrømme at den hjælp jeg fik af <arlet> var helt superb
... så jeg HAR revideret min opfattelse af "Hijackthis" det er helt sikkert.
Tak til dig også for assistancen og for tilkaldelse af <arlet>
Hilsen
Benny

ps: kandu. er slow-motion i dag

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 23-01-05 18:54

Jeg ved ikke helt hvad der sker, men navner "arlet" blev udeladt et par gange i mit indlæg.....

Benny

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 23-01-05 18:55

Jeg prøver igen:
Hejsa Bjarne !
Jo, jeg må indrømme at den hjælp jeg fik af <arlet> var helt superb
... så jeg HAR revideret min opfattelse af "Hijackthis" det er helt sikkert.
Tak til dig også for assistancen og for tilkaldelse af <arlet>
Hilsen
Benny

ps: kandu. er slow-motion i dag

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 23-01-05 18:58

UTROLIGT

Jo, jeg må indrømme, at den hjælp jeg fik af <arlet> var helt superb
.... så jeg HAR revideret min opfattelse af "Hijackthis" - det er helt sikkert.
Tak til dig også for assistancen og for tilkaldelse af <arlet>

hilsen Benny

PS: kandu.dk er slow-motion i dag, og stjæler dele af mine indlæg

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 23-01-05 19:00

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 23-01-05 19:47

Mystisk, at du ikke kan skrive Arlet!