/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Slåbrock
Fra : Herningpigen
Vist : 1996 gange
200 point
Dato : 22-01-05 23:33

er der nogen der har tekst og akkorder til slåbrock

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 22-01-05 23:38

Øh... ved det ikke endnu. Prøv at præcisere hvad "slåbrock" er???

Kommentar
Fra : Herningpigen

Dato : 22-01-05 23:49

øh det er et band fra thyborøn måske

det hedder slåbrok band meget kult *GGG*

Kommentar
Fra : computersmeden

Dato : 22-01-05 23:54

http://www.hammondonmymind.dk/dansk_vinyl.htm her kan du se hvilke lper der er lavet
http://www.poul-krebs.dk/eventyret-del2.htm lidt om slåbrock band

Kommentar
Fra : Herningpigen

Dato : 23-01-05 00:00

undskyld men hvad har´HAN MED SLÅBROCK AT GØRE

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 23-01-05 00:06

Herningpigen: Nemt nok, han har spillet sammen med en guitarist fra slåbrock band (tror jeg nok)

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 23-01-05 00:07

Det ser ud til at Knud Møller spillede sammen med ham. (Knud Møller spillede også i Slåbrock band)
Men deværrre. Jeg har ikke nogen tekster (har ikke engang deres plader længere). Men man kan vel låne tekster og noder med dem på biblioteket?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 23-01-05 00:10

Hvis du låner pladerne på biblioteket, står teksterne i pladeomslaget.

Det ved jeg, for jeg har dem alle sammen.

mvh dova

Kommentar
Fra : computersmeden

Dato : 23-01-05 00:11

jeg kunne se at der er 3 plader fra slåbrock band og det skulle være muligt at låne dem, det kunne være der stod tekster på cover
den var der jo tit "den gang"

Kommentar
Fra : dova

Dato : 23-01-05 00:13

De har da lavet mere end 3.

mvh dova

Accepteret svar
Fra : justuniverse

Modtaget 210 point
Dato : 23-01-05 00:18

Ser ud til at de har lavet 4.

Der er en masse gode oplysninger (inkl. nogle tekster) her http://www.proparts.dk/slaabrock/

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 23-01-05 00:19

Jeg mente 6...

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 23-01-05 00:23

Eller... -hvad hjertet ar fuldt af... 4 plader og 2 singler

Godkendelse af svar
Fra : Herningpigen

Dato : 23-01-05 00:39

Tak for svaret justuniverse MEN HVAD MED AKKORDER

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 23-01-05 00:45

Jeg har desværre ikke akkorderne som sagt. Men som jeg husker Slåbrock Band var det ikke det mest avancerede i forhold til akkorder, så man kan måske lytte sig frem til det. Eller også låne noder på Biblioteket.

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 23-01-05 01:38

Er mi ring mon for stram te di finger-Ren kult

Kommentar
Fra : macau

Dato : 23-01-05 10:15

prøv at skrive til kjt@dr.dk han var forsanger og hedder keld thorbjørn,han hjælper dig sikkert gerne.

lars.