/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Hvor kan man leje en jaguar type E
Fra : alkandu
Vist : 2032 gange
150 point
Dato : 22-01-05 20:39

Jeg vil gerne vide om det er muligt at leje en jaguar type E helst i Nordjylland. Det skal blot være nogle timer, max en halv dag og hvad mon det ville koste?

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 22-01-05 20:53

skal det være med chauffør eller skal det være som almindelig udlejning..

Junior

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-01-05 20:57

CCjunior

Hvorfor skal du ødelægge et spørgsmål, som alkandu havde haft mulighed for at slette, hvis ingen havde svaret?

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 22-01-05 21:02

Ans..hvad f.... snakker du om..syntes du ikke det er relevant.. der er ikke ret mange udlejnings firmaer som har en jaguar E til at stå til privat kørsel, men der er masser som vil kører for dig.. de er da ligeglade med om det er til bryllup eller hvad du skal bruge den til..

Men undskyld..jeg er nok ikke så smart som dig..

Kommentar
Fra : upyoursmate

Dato : 22-01-05 21:06

Jeg er enig med ans. CCjunior du kan jo gi alkandu 150 point hvis der ikke kommer et brugbart svar!

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 22-01-05 21:08

flot.. skal jeg da gøre hvis det kan glæde jer...
jeg er temmelig ligeglad med hvad point der er.. hvis jeg kan spille smart i et spørgsmål gør jeg det..kan fornemme at jeg ikke er den eneste der gerne vil være lidt smart..

Kommentar
Fra : upyoursmate

Dato : 22-01-05 21:11

Indtil videre klarer du det da ikke så godt med at være smart. Godt så er alle glade.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-01-05 21:13

CCjunior

Du er ene om at være smart. Det er ikke første gang du ødelægger spørgeren den mulighed for at slette sit spørgsmål.

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 22-01-05 21:16

når nu i er færdige med at tøre jeres kinder skal vi så vende tilbage til logiken i at der ikke er ret mange som vil udleje en jaguar e til private...

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 22-01-05 21:18

kom frisk med nogen eksempler..jeg skal gi dig et så kan du jo komme med resten..

her scorre jeg famøse 20 point..
http://www.kandu.dk/dk/spg/58825
men kom frisk...

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 22-01-05 21:28

puha.. der må sq være mange eksempler..så lang tid det tar

Accepteret svar
Fra : CCjunior

Modtaget 160 point
Dato : 22-01-05 21:42

http://profil.krak.dk/autofirmaprofiler/KR/kvww/4637193/JaguarHouse/Fane1.htm
eller her kan du jo prøve om du kan få en prøve tur http://dk.kelkoo.com/b/a/sbs/dk/used_cars/brand/Jaguar/mn/0/model/E-Type/yearto/2003/yearfrom/0/mx/10000000/8813.html

det her er for at leje en jaguar xj8 fra Ålborg, men de har sikkert også en E type hvis du vil betale
http://mars.rent-at-avis.com/avisonline/dk/ibe.nsf/ReservationStep2?OpenForm&SessionID=F4D98784C4150B0F41256F910070C5FF

Undskyld ventetiden, men jeg blev jo nød til at gå i forsvards mode over for de 2 hajer...
husk at gi dem nogle point, de trænger åbenbart til at få et eller andet http://www.kandu.dk/dk/tip/9157

Kommentar
Fra : upyoursmate

Dato : 22-01-05 21:51

Nå du er stadig igang CCJUNIOR! Skal du ikke i seng snart?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-01-05 22:13

CCjunior

Det ser jo ikke ud til at du kan finde et sted, hvor man kan leje en Jaguar e-type, hverken med eller uden fører.

Hvis du bare havde holdt nallerne for dig selv havde alkandu haft mulighed for at slette sit spørgsmål.

>alkandu

Det er nemlig ikke så ligetil at leje en Jaguar e-type.

Det koster mange penge at have en e-type køreklar. Når den endelig er køreklar, så kan den måske køre i 10 minutter, før den igen går i stå. Det er måske lidt overdrevet, men der er altid noget i vejen med den.

Du kan være heldig, at en har set dit indlæg her på kandu og kender en, som har en Jaguar e-type til udlejning, men jeg tvivler på at det kan lade sig gøre.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : dova

Dato : 23-01-05 00:47

????????????????

Hvad går det her ud på.

Så vidt jeg kan se, er der da ingen der ved om CC evt. kendte et sted hvor der stod en Jag som kunne lejes ud med fører.

Forøvrigt koster det da ikke mere at have en Jag E type stående end det den har kostet i anskaffelsespris.
Og de fleste af dem, er ved at være så gamle, at de kører på lav vægtafgift og forsikring.

Og ans.
Det må da vist være en nitteJag du kender til.
For mange år siden købte min nabo en splinterny og havde den i mange år indtil han døde og bilen blev solgt for få år siden. Og den var der da aldrig noget galt med, og den blev brugt til langturskørsel i en stor del af Europa.
At det så er en skodbil med dårlige køreegenskaber er en helt anden sag.

mvh dova

Kommentar
Fra : punkler

Dato : 23-01-05 13:06

Hejsa

Jeg ved at AVIS (www.avis.dk) har en, eller måske flere, Jaguar'er til udlejning, jeg er bare ikke klar over hvlike modeller. Denne bilklasse hedder "bilklasse L", så prøv at kontakte AVIS, de kan også levere bilen til din bopæl.

Der er dog visse krav til denne bilklasse, bl.a. skal du være over 25 år, have haft kørekort i mere end ½ år, plus nogle flere, men dem kan du få oplyst af AVIS selv.
Prisen kender jeg heller ikke, men billigt bliver det ikke... - vil tro ca. 2000 kr. for 1 dag inkl. 100 km.

God jagt!

MVH
Thomas

Godkendelse af svar
Fra : alkandu

Dato : 23-01-05 14:41

Tak for svaret CCjunior.