/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Peter vest
Fra : Trinethk
Vist : 830 gange
50 point
Dato : 22-01-05 18:51

Er der nogle der ligger inde med nummert: Jeg ved jeg kun er Veras vinter ven ?

Kan vi evt tale sammen over msn ?
Min adresse står i min profil

Kommentar
Fra : binky

Dato : 22-01-05 19:09

Kære Thrinethk
Vær smart og slet din mail-adresse, du får en masse shit i din mail-brevkasse ellers. Du skal være varsom med at udlevere noget som helst. Du skriver heller ikke, om du søger Veras vinter ven på noder, på CD eller på bånd. Tag dig lidt sammen og lad være med at udlevere dig selv. Óg så lad være med at smide dit tlf.nr. på Kandu. eller på nettet.
mvh
binky

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 22-01-05 19:17

Alt¨så... jeg for da ikke en masse shit ! om ikke andet kan jeg jo bare blokere afsender.
Der er altså mange der har deres mail add stående i deres profil, det er helt naturligt.
Selvfølgelig er det sangen jeg søger, eller kunne et link eller screenshot jo havde været nok.
Jeg udlever sgu ikke mig selv. tag dig lige selv sammen.
Og lad være med at behandle mig som et barn, jeg ved sgu godt at man ikke skal lægge sit tlf nummer ud.... Hallo !
CD eller Bånd ??? nej jeg søger den som mp3 fil selvfølgelig...

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 22-01-05 19:34

Altså... er der nogle der kan sende mig Peter Vest, Veras Ven over msn ?

Kommentar
Fra : upyoursmate

Dato : 22-01-05 19:44

Nææ, men du kan få noget med Tue West...

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 22-01-05 19:48

upyoursmate< lyder heller ikke dårligt,, har dog nogle numre med ham. Men lad os da endelig se på det :)

Kommentar
Fra : upyoursmate

Dato : 22-01-05 20:03

Det var nu lidt ment som en joke. Måske ikke en særlig go en, men...

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 22-01-05 20:11

øv !
Nå det er ok så.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-01-05 22:23

For jeg er bare Trines vinterven, Hver sommer er der fyldt med andre mænd!
http://www.vesthbrothers.dk/Sangtekst/Veras%20Vinterven.htm

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 50 point
Dato : 22-01-05 22:26
Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 22-01-05 22:32

Jeg kan ikke finde din msn under din profil

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 22-01-05 22:38

tedd< Tak, Så kan jeg da altid høre lidt af den. :)

hansen< det er min mail adresse du skal bruge, om ikke andet er det trinethk@jubiimail.dk

Godkendelse af svar
Fra : Trinethk

Dato : 23-01-05 01:12

Tak for svaret tedd.

Den er åbenbart ikke lige til at få.
Detsvære kan jeg ikke pT komme ind på siden, da der er en server fejl. Prøver igen senere.