/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
"nulstill" Nokia
Fra : The_Evil_Bong
Vist : 280 gange
200 point
Dato : 22-01-05 16:06

Hej

Jeg har en Nokia 6600

Og den er jeg glad for.. men jeg har instaleret diverse programmer og alt muligt som jeg egenligt er ved at blive træt af.. den er vist også blevet en smule langsom af det..

så derfor vil jeg gerne Nulstille den...
Ikke bare instillingerne men det hele..

Det samme som når man formatere en computer, bortset fra at "styresystemet" til telefonen stadig skal virke..

Nogle der ved hvordan jeg gør det???

Jeg har Infrarød i min pc hvis det er.. og kortlæser?

M.v.h Simon

Kommentar
Fra : qwedsazxc

Dato : 22-01-05 16:11

gå ind i indstillinger og derefter ind til gendan fabriksindtillinger

Kommentar
Fra : The_Evil_Bong

Dato : 22-01-05 16:12

ARgh.. Det var lige det jeg mente.. Det er ikke kun instillingerne der skal nulstilles!!

Kommentar
Fra : qwedsazxc

Dato : 22-01-05 16:14

men hvis det er programmerne der skal slettes kan du gå ind i programmet og trykke slet

Kommentar
Fra : qwedsazxc

Dato : 22-01-05 16:16

du kan og så gå ind på nokias hjemmeside og finde noget og prøv at kigge her http://www.nokia.com/nokia/0,8764,42286,00.html

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 22-01-05 16:17
Kommentar
Fra : The_Evil_Bong

Dato : 22-01-05 16:18

Jammen, det er sådan det hele kan komme væk, på en gang... Programmer.. billeder.. instillinger.. det hele...

Kommentar
Fra : qwedsazxc

Dato : 22-01-05 16:30

gå neg hvor du har købt din telefon og sig at den opføre sig mærkelig så gør de det for dig helt gratis

Kommentar
Fra : The_Evil_Bong

Dato : 23-01-05 00:32

Jammen den er købt i Tyskland et sted :S