/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Mellemrum i html
Fra : Tompe_10
Vist : 1046 gange
10 point
Dato : 22-01-05 14:04

Jeg sidder og er i gang med min hp jeg er lige ved at lave menuem men hvis jeg laver mellemru i min html bliver det kun til et mellemrum ligemeget hvad

Hvordan kan jeg lave mage mellemrum lige efter hindanden..?

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 22-01-05 14:42

Yes .. vil kun vise ét mellemrum. Prøv med en anden "template"
/PG

Kommentar
Fra : Tompe_10

Dato : 22-01-05 15:05

LoL jeg laver den sku da selv

Syntes sku det er lidt for ladt at lave med templates

Kommentar
Fra : Random

Dato : 22-01-05 15:09

Tegnet for mellemrum.. hvis du vil lave mere end et:
[kode]

[/kode]

Mvh Random

Accepteret svar
Fra : Random

Modtaget 20 point
Dato : 22-01-05 15:11

Kode

kandu.. lav nu lige så den også fatter [kode] på dk ;-P

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 22-01-05 15:17

"LoL jeg laver den sku da selv" .. jamen, jamen hvorfor spurgte du så egentlig ?
/PG

Kommentar
Fra : rfh

Dato : 22-01-05 20:08

Hvorfor bruger du ikke CSS

Kommentar
Fra : severino

Dato : 22-01-05 20:24

Hvis du bruger STONE's Webwriter kan du lave det med tryk på CTRL og SPACE det antal gange du vil have et ekstra mellemrum!

Kommentar
Fra : Tompe_10

Dato : 22-01-05 20:58

Guild>
Jeg spurgte fordi jeg ikke hvidste det jeg plejer nemlig kun at skulle bruge et 1 mellem rum

rhf>
Jeg bruger kun css til mit design ikke til mit tekst synets nemlig ik jeg kan så meget endnu HeHe

severino>
Har prøvet stones men jeg er vant til notesblok så har lidt svært ved at begynde på noget andet...

Godkendelse af svar
Fra : Tompe_10

Dato : 22-01-05 20:59

Tak for svaret Random.

Lige hvad jeg manglede

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 22-01-05 23:40

Jeg startede også med notes. Du får meget mere for hånden med Frontpage eller lign. Bare et godt råd.