/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
HJÆLP! Hva gør jeg!
Fra : misserpels
Vist : 469 gange
300 point
Dato : 22-01-05 13:39

Hej, skal hurtigt have hjælp!

Mig og min kæreste (16 og 15 år) har gjordt det her for et par timer siden, men kondomet sprang! HJÆLP, hva gør jeg! Fortrydelses pille? eller?

HJÆLP!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 22-01-05 13:48

Fortrydelsespille ja - Afsted på apoteket NUUU - håber I kan nå det, ellers på et døgnapotek. Hvis du bor i Kbh. så er det et døgnapotek i Lyngby og Kbh. city

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 22-01-05 13:48

Vi andre måtte jo bare vente spændt!

Spørg vagtlægen. Han kan ud fra hvornår den sidste mens, var se om der er risiko for graviditet, Det er jo midt mellem to perioder det er muligt at blive gravid, Fortrydelsespiller kan være ubehageligt

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 22-01-05 13:51

Du får lige adresserne i Kbh. men det kan jo godt være du bor andet sted i landet - så søg på døgnapoteker

København Sønderbro Apotek
Amagerbrogade 158
2300 København S
Tlf: 32580140

København Steno Apotek
Vesterbrogade 6C
1620 København V
Tlf: 33148266

Glostrup Apotek
Hovedvejen 101
2600 Glostrup
Tlf: 43960020

Lyngby Svane Apotek
Lyngby Hovedgade 27
2800 Lyngby
Tlf: 45870096

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 22-01-05 14:01

> Klumme
.. hvorfor alle disse Kjøbenhawner adresser ? .. der bor også mennesker i andre dele af landet !
/PG

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 22-01-05 14:07

Hvorfor denne bøvs guild - Er det ike ligegyldigt. Hvis misserpels skulle bo i det amt, var der sparet lidt tid.

I øvrigt anede jeg ikke der boede mennesker andre steder i landet

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-01-05 14:13

Klumme ka´du så opføre dig ordenligt

ups skulle jo være >>>>>>>>>>>>>>>>>>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 22-01-05 14:14

Kære misserpels.

Jeg sidder lige og blir' lidt indebrændt, så du skal bare se bort fra mit indlæg med adresserne. Det er åbenbart vigtigere for denne guild at føre en diskussion om provinsen contra København, end det er at hjælpe dig.

Så jeg regner med at din tråd, hvor du så tydeligt ber om hjælp, skal bruges til til spam vedr. provinsens irritation over, at der er noget der hedder København.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 22-01-05 14:16

miritdk

Næ jeg vil sgu ej

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-01-05 14:17

tænkte jeg sq da nok Klumme din nød !!!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 22-01-05 14:21

miritdk

Sig mig engang, kender du mig???

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-01-05 14:22

ja hvorfor ikke ?????????????? (krumme)

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 22-01-05 14:25

Hmmmmm foruroligende (Krumme er ellers hemmeligt)

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 22-01-05 14:26

Bare jeg nu ikke ryger i Arnefilteret LOOOOOL

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-01-05 14:27

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 22-01-05 14:31

Nå jeg skal lige ha en time til - Har en lille pose under det ene øje, og den skal altså væk.

Kære misserpels. Tag dig ikke af dette ævl.

Bare se til, at du får gjort noget, og så lad være med fremover at bruge brugte, gamle, el. billige kondomer, og lad være med at være så vild. De er jo ikke lavet af Kevlar gummi

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 22-01-05 14:36
Kommentar
Fra : upyoursmate

Dato : 22-01-05 15:47

Du kan osse vente og så selv skære fosteret ud med en stor dolk. Sådan gør man i de varme lande.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 22-01-05 15:59

Her kan du læse om fortrydelsespillen. Det koster ikke det helt vilde - ca. 110 kr, men husk at indtagelsen skal ske indenfor 72 timer efter det 'sjove'

http://www.sonderbro.dk/page.php?emne_id=496&listaction=detail&item_id=1104

Kommentar
Fra : claraogsigne

Dato : 22-01-05 16:56

til upyoursmate.
Hvor er du KLAM

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 25-01-05 23:31

Claraogsigne
desværre mener kandu.dk ikke at upyoursmate bør bannes her inde fra ... så vi må desværre plages med ham

D9N

Kommentar
Fra : mathiasmb

Dato : 01-02-05 17:23

Til alle jer som skændes - Det hjælper slet ikke misserpels, så kunne i ikke bare mødes og tage en slåskamp og få det overstået

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 01-02-05 21:51

misserpels:

Har I været på apoteket, pillerne virker og giver ingen gener - men find alligevel lige på et bedre middel næste gang

Hilsen Ripley