/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Computer starter ikke windows
Fra : 25615
Vist : 436 gange
50 point
Dato : 22-01-05 13:04

Min computer starter når jeg trykker på start knappen, men skærmen starter ikke billede.
Der plejer at være et lille beep, men det udebliver og der sker ikke mere.
Før dette skete var computeren gået i stå og jeg trykkede på startknappen til computeren slukkede.
Der er sikkert en virus, men jeg har ellers en opdateret Norton og en Zone alarm firewall.
Hvordan får jeg startet computeren op igen og fjernet virussen?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-01-05 13:09

kan du starte i fejlsikret tilstand ??????

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-01-05 13:11

Det lyder nu mere som en hardwarefejl!

Kunne være bios eller strømforsyning!

Kommentar
Fra : CyberfishY

Dato : 22-01-05 14:49

prøv at lave en reset bios ved at skifte rundt på den lille dims ,som står i din manual over bundkortet hvor er.

Accepteret svar
Fra : computersmeden

Modtaget 50 point
Dato : 22-01-05 18:01

kan du se opstarts billede (bios)
hvis nej
check din skærmkabler strøm og pc tilslutning
hvis ja
gå ind i BIOS og sæt alt default. gem og luk -- genstart.
meld gerne tilbage

Kommentar
Fra : 25615

Dato : 22-01-05 23:05

Hej og tak for svar.
Jeg fjernede strømmen fra computeren helt ved at tage stikket ud af kontakten og sætte det i igen.
Så startede comupteren op igen.
Det virker normalt igen nu.
Mvh 25615

Godkendelse af svar
Fra : 25615

Dato : 22-01-05 23:06

Tak for svaret computersmeden.