/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Tilføj og fjern Program (listen over pro~
Fra : nmb22510
Vist : 513 gange
70 point
Dato : 21-01-05 19:08

Tilføj og fjern Program (listen over programmer er forsvundet)

X >Tilføj og fjern programmer<
Hva´nu mine installerede programmer skal jo være listet i tilføj/fjern programmer men boksen er total tom.
Sad og rodede med at få mobilen koplet op til pc, det dutter heller ikke. Så hvad jeg har gjort for at listen over installerede programmer er forsvundet mig en gåde.
Kan den genskabes eller er slavebundet til mine nu installede programmer Hilen Erik

Ps: kunne også godt bruge noget om at få konektet min mobil så jeg kan redigere i de biller jeg har taget med den

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 21-01-05 19:17

prøv at vælge en andet fanblad

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 21-01-05 19:17

prøv at vælge en andet fanblad

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-01-05 20:46

rotw hvad i alverden mener du med det ??????? Det svar er der ingen her der fatter noget af - for faneblade i tilføj/fjern programmer - øhhhhh ???????????????????

nmb22510......... undskyld jeg lige låner din tråd lidt !

Kommentar
Fra : nmb22510

Dato : 21-01-05 22:21

heller ikke jeg der er kun et faneblad til installeret programmer

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-01-05 22:27

jeg tror jeg var lidt hurtigt ude - rotw mener vel ikke faneblade men "knapper" i siden

det er forkert hvis du kun har et enkelt der da !!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 22-01-05 00:34

Den burde kunne genskabes ved hjælp af systemgendannelse fordi listen stammer fra registreringsdatabasen.
Har du pillet i registreringsdatabasen eller har kørt registreringscleanere?

Kommentar
Fra : Smukke_Ole

Dato : 22-01-05 10:26

-> nmb22510

Med hensyn til at forbinde "Mobilos" og computer findes der et ganske udmærket free-ware program, der kan gøre det trådløst via IR eller Bluetooth. Jeg har foreløbig fået det til at fungere med Sony Ericsson T630 & T68i
Programmet, der hedder Floats Mobile Agent, kan hentes fra:
http://fma.sourceforge.net/

Smukke_Ole

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 22-01-05 10:56

jep de er lavet om til knapper før var der fanblade

Annuller spørgsmålet
Fra : nmb22510

Dato : 28-09-06 20:18

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

Det er også et ældre spørgsmål, har været fraværende et stykke tid.

jeg har installet xp siden så der blev skabt lidt orden igen