/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Hjælp.. Aktiveringsperioden !
Fra : yearhouse
Vist : 436 gange
200 point
Dato : 21-01-05 18:41

Ja ja.......Den har været hér før, men kan altså ikke huske hvor:
Min datter ringede lige til mig og sagde, at der er fire dage tilbage i den XP-home, som jeg indlæste til hende (original).
Nu har jeg selv brugt den et par gange, da jeg selv har udskiftet computere og da jeg installerede XP´en på hendes, fik jeg meddelelse om, at jeg havde opbrugt "kvoten".
Hvordan skal jeg nu gøre hende glad igen?.....200 point til den første *S*

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-01-05 18:56

Hvis du ikke får de gyldne ord - så:
start>hjælp>skriv aktivering>søg

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 210 point
Dato : 21-01-05 19:08

Eftersom XP-Home jo er et Microsoft-produkt, er den eneste rigtige måde: Kontakt Microsoft på www.microsoft.dk og spørg hvad du gør. Ingen ved det bedre end dem. Hilsen Arne

Kommentar
Fra : dk

Dato : 21-01-05 20:54

Hejsa

hvis du ikke kan få "aktiverings guiden op så
Start >>kør >>%systemroot%\system32\oobe\msoobe.exe /a

får du meddelesen om denne nøgle er allerede brugt ska ldu følge guiden videre hvor du kan ringe til
microsoft, hvor du følger den guide du får via telefonen

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 21-01-05 21:07

dk > Hvorfor pokker skulle spørgeren bruge telefonen? nÅR HUN/HAN kan email'e med specialiserne?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-01-05 21:19

Arne.....................der er vist kun 4 dage tilbage.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 21-01-05 21:58

Ja ja eme, så må vi jo bare til pungen igen. Men vi får osse det vi betaler for, så det er vel æt og sæj ski te?

Kommentar
Fra : briani

Dato : 21-01-05 23:24
Godkendelse af svar
Fra : yearhouse

Dato : 22-01-05 01:07

Tak for svaret arne.jakobsen.