/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Klumme (supernatural) ;-)
Fra : miritdk
Vist : 589 gange
1 point
Dato : 21-01-05 12:40

hvordan filen kan du se noget vi andre ikke kan se

Accepteret svar
Fra : Klumme

Modtaget 11 point
Dato : 21-01-05 13:11

Ja det må du nok sige. et må skyldes mine blændende evner ( men ikke her LOOL)

Jeg har 203 point, og har svaret på dette og et fra ans, så hvis I begge acc. skulle jeg få (hvis jeg er superbruger) 2 point mere + lidt for hurtigt svar - Er det ikke sådan det er

Hold kæft hvor er Kandu kommunal (langsom)

Kommentar
Fra : pabloj

Dato : 21-01-05 13:21

Nu tangerer det snart pointbytning.

Jes

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 21-01-05 13:21

Klumme: Hvis nu du registrerer dig som superbruger, så er problemet løst! Vupti

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-01-05 13:22

Ahhh hansen9 - det er jo ligesom ikke rigtig det sagen drejer sig om ... vel???

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-01-05 13:28

kaptajnkaber - din løsningsmodel vedr. alm bruger kontra superbruger, svarer til spørgsmålet om hvorfor der er så mange arbejdsløse, så svarer du, jamen man kan da bare aflive dem, så er der jo ingen arbejdsløse LOOOL - Den virker ja....... Meeeeen

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-01-05 13:32

miritdk

Se så at få lukket det sp. *GG* inden der kommer flere gode forslag.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 21-01-05 14:24

Birgitta (superbruger) Rediger profil

Navn Værdi

Medlemsnummer 30420
Brugernavn Birgitta

____________________________________
Bliv superbruger

Du er ikke superbruger og har derfor nogle begrænsninger i systemet.Du kan nemt og gratis blive superbruger, og samtidig tjene 200 ledige point.
Som superbruger vil du også få chancen for at vinde mange flotte præmier.

For at vide meretryk her.

For at tilmelde dig som superbruger tryk her.

Medlemsstatus Vis historik

Status Værdi

Første login 02.08.2002
Ledige point 4472
Superpoint 0

--------------------------------------------------------------------------------

Sådan ser min profil ud i "mine" øjne...
Så sådan ER verden bare her på Kandu..

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 21-01-05 15:24

Og set med mine briller:

Birgitta (Almindelig Bruger)

Navn Værdi

Medlemsnummer 30420
Brugernavn Birgitta

Medlemsstatus

Status Værdi

Første login 02.08.2002

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 21-01-05 15:31

Hehehe, det sete afhænger af øjnene, der ser ..

Men hvordan jeg har fået 4472 points, det ved jeg ikke.... -Det må jo være møjsommelig opsparing ved hjælp af de lommepenge, jeg får hver dag...

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 21-01-05 15:42

Ja, eller ved at bedømme en masse tips

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-01-05 15:49

hyggelig tråd - nu giver jeg altså Klumme en chance for at lukke ............. eller lade være !

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 21-01-05 15:53

Ja, nu får han da ikke noget for hurtigt svar. mirit - du var for langsom til at lukke tråden

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-01-05 16:04

Klumme -> Prøv at gå ind at ændre dit kodeord eller rette i din e-mail konto : http://www.kandu.dk/dk/passchange.asp

Sæt det tilbage igen og se hvad der sker med din brugerstatus

Alternativt; så prøv lige at slette cookies, midlertidige internetfiler og ryd oversigten. Det ka' nogen gange hjælpe på diskepanser hér på Kandu.dk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-01-05 16:06

hansen9 - kan da ikke gøre for jeg ikke var hjemme

Godkendelse af svar
Fra : miritdk

Dato : 21-01-05 16:07

Tak for svaret Klumme. det med dine blændende evner må jeg jo så kigge godt i sømmene