/ Forside/ Interesser / Fritid / Lystfiskeri / Spørgsmål
10  arne.jako.. 660
Rørholdere til fiskestænger.
Fra : josga
Vist : 1085 gange
80 point
Dato : 21-01-05 09:08

Hej.
Jeg er i besidelse af et gammelt rørholder i hård pvc overtrukket med en eller anden form for stof af farven brun/grøn, med lukketøj i enden af læder med spænde.
mit spørgsmål er nu , hvordan får jeg fat i et endestykke til sådanne en rørholderen indvendige mål er 72 mm og udvendige mål er 76 mm, i dette låg skal der være plaseret nogen holdere, således at læderremmene kan trækkkes igennem for derefter at kunne spædes fast på den anden side af røret.
hilsen josga

Accepteret svar
Fra : mcbanana_club2

Modtaget 80 point
Dato : 23-01-05 00:29

spørg på www.fisketips.dk

Kommentar
Fra : josga

Dato : 24-01-05 08:04

Tak for svaret, men jeg er ikke medlem af den familie, så jeg prøver at forøge pointen, og håber derved at få flere relevante gode svar.

josga.

Kommentar
Fra : biotopp

Dato : 02-02-05 14:09

Hej
Jeg er ret sikker på at det er umuligt at få originale dele til dit stangrør, hvis det er gammelt. Det må dog være muligt at lave en ny, det kvæver dog at du kommer med nogle flere oplysninger.
Eks: Materiale (plastik, træ, kork, metal e.l.) Bredde på læderstrop. m.m.
Hvis du har et billede af proppen evt fra den anden ende vil det også hjælpe
MVH
Topper

Kommentar
Fra : havtaske

Dato : 20-02-05 19:20

prøv at kigge på det lokale byggemarked måsk de har sådandt plastiklåg som passer i enden af røret .
held og lykke til.

Godkendelse af svar
Fra : josga

Dato : 20-03-05 21:45

Tak for svaret mcbanana_club2.

Jeg takker for svaret, men kan som bekendt ikke bruge den.

Svarene fra andre var af så ringe kvalitet, at du bliver den, der havde et rimelig svar som kunne bruges, så du får point for det.

Så overvejer at blive medlem af den anden familie også, og det kan jeg måske bruge til noget i fremtiden.

Kommentar
Fra : mcbanana_club2

Dato : 21-03-05 22:47

okay men jeg takker og held og lykke med det i frem tiden