/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Nokia 8210 går ud under samtale.
Fra : Kris
Vist : 439 gange
50 point
Dato : 24-08-02 00:54

Jeg ejer en Nokia 8210 hvor garantien løb ud d.1/7. Meget surt for et par uger begyndte den så at gå ud mens man snakker. Jeg var lige ude og få nyt software i for 280 kr. Det løste ikke problemet. Er der nogen der har haft samme problem og hvad kommer det til at koste hvis man skal have den repareret?

Kommentar
Fra : Kris

Dato : 24-08-02 00:56

Har også lige købt et nyt batteri, så det kan ikke være det.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 24-08-02 06:34

"Kris" <Kris.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:yWy99.12906$ww6.1764935@news010.worldonline.dk...
> par uger begyndte den så at gå ud mens man snakker. Jeg var lige ude
og
> få nyt software i for 280 kr. Det løste ikke problemet. Er der nogen
der

Måske lidt OT, men hvor søren tillader folk sig at tage 280 kr for en
opdatering af softwaren!!!

\Mandal

Kommentar
Fra : Kris

Dato : 24-08-02 08:55

det gør de inde hos Teleservice på hovedbanegården i Kbh. Synes også det var helt vildt for noget der max tager 5 min. Hvad er OT?

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 50 point
Dato : 24-08-02 08:01

> Jeg ejer en Nokia 8210 hvor garantien løb ud d.1/7. Meget surt for et
> par uger begyndte den så at gå ud mens man snakker. Jeg var lige ude og
> få nyt software i for 280 kr. Det løste ikke problemet. Er der nogen der
> har haft samme problem og hvad kommer det til at koste hvis man skal
> have den repareret?mvh
> henning

Nokia giver 15 måneders garanti fra produktionsdatoen - så jeg håber at du
har fået teknikeren til at chekke garanten via. IMEI nummeret i telefonen?
Det kunne jo være du var heldig at der var en måneds tid endnu

Hilsen Jan-Erik

Kommentar
Fra : Kris

Dato : 24-08-02 10:10

Ok Jan-Erik, det vidste jeg ikke. Vil jeg lige tjekke idag. Vil have den tlf til at fungere, det er en meget god tlf. Men hvis det koster skjorten må jeg nok instille mig på at jeg skal investere i en ny.

Kommentar
Fra : squnk

Dato : 24-08-02 11:03

Hej Kris.. Hm der er mange der har klaget over Nokia8210 så du er formentlig nok ikke den første med dette problem. Jeg kunne godt tænke mig at vide om du kan hente spilpakken fra Club-Nokia.dk med 8210'eren. Kan du det ? eller er modellen for gammel ?

Kommentar
Fra : Traic

Dato : 24-08-02 11:30

Jeg har en 3330 der gjorde det samme. Jeg fandt ud af det var et af de 4 ben der har kontakt til batteriet, der var årsagen.
Rettede den bare til og så var den der.

Godkendelse af svar
Fra : Kris

Dato : 25-08-02 11:15

Tak for svaret Jan-Erik.