/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
hente ned
Fra : ZERox_dk
Vist : 331 gange
10 point
Dato : 20-01-05 20:04

er det ulovligt at hente musik ned fra f.eks kazza, edonkey

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 20 point
Dato : 20-01-05 20:07

hvis der er copyright eller ophavsret på - så ja !!!!!!!!!

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 20-01-05 20:10

Jeps....
men alle gør det.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-01-05 20:19

nej Trinethk - det gør alle ikke ......... NOT MOI !

Kommentar
Fra : petunia

Dato : 20-01-05 20:35

Vi må se at få afskaffet det "copyright", og i stedet give kunstnerne et beløb een gang for alle!

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 20-01-05 20:46

miritdk< Tror jeg ikke på. hva bruger du så PCen til ???

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 20-01-05 21:16

Er det virkelig kommet der til hvor der findes mennesker her i landet der tror at en computer ikke kan bruges til andet end at downloade ulovlig musik?

Og kan det virkelig passe at der stadig er mennesker der ikke ved det er ulovligt??

TAG JER SAMMEN

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-01-05 22:29

Trinethk - kan du ikke forestille dig at en pc kan bruges til andet end at downloade musik ulovligt ?????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-01-05 22:30

ooooooooooops Better_Performance - havde ikke fået siden opdateret

Kommentar
Fra : _kmh.

Dato : 20-01-05 22:36

jeg er så ny bruger af computer, at jeg ikke engang ved hvordan jeg kan downloade fra internettet, musik og sådan, men jeg har nu lært at deltage her, og jeg kan da også finde ud af at høre Sky-radio....
men det er da rigtig nok, vi hører jo ofte i radio og fjernsyn at det er ulovligt, så det burde de fleste være klar over...

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 20-01-05 23:38

ved da godt man kan bruge den til andet end det....
det var mest for at provokere.. og det virkede..hehe

_kmh< her er et lille link, der er altid lidt at se p for begynderer : www.nettips.dk

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-01-05 23:41

Trinethk (nu nedlægger jeg altså det thk - det er for besværligt - lol) ......... vel var det ej - men du håbede vel nogen var gået iseng her

Godkendelse af svar
Fra : ZERox_dk

Dato : 21-01-05 15:26

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-01-05 15:28

selvtak - du vidste jo godt det var sådan ikke ?????