/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Holder / stand til bærbar i bil
Fra : g_h
Vist : 670 gange
200 point
Dato : 20-01-05 18:09

Jeg skal bruge en holder for bærbar til firmabilen!
Noget ala:

http://www.tele-online.dk/product.asp?product=1621&page=1

Findes der andre fabrikater, gerne billigere løsninger?

Gert

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-01-05 18:11
Kommentar
Fra : g_h

Dato : 20-01-05 18:15

Argh Kom igen!
Hvis du kikker på mit link, kan du se, det er de samme produkter

Gert

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-01-05 18:21

g_h - der er jo masser at søge på såååååååååååhhh

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 20-01-05 18:25

Det skal være en stand, noget lignende det på billedet, men gerne noget billigere!
(mester er nærrig)

Gert

Kommentar
Fra : larsfrohn

Dato : 20-01-05 18:28

Hej GH

Hvis du nu kigge på dit 1. link ville du se at det skal skrues fast i bunden af bilen, og består af en arm som "svinger" ind over sædet.

Mirits link er en kasse som sættes på forsædet i bilen - så egentligt er det 2 helt forskellige løsninger på samme problem.

Så: Spg. - skal det være noget som sættes på passager sædet??? eller skal det være et stativ som skrues fast i bilen og dermed er mere stabilt, men som ikke kan slyttes mellem 2 biler uden værktøj???

Lars

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-01-05 18:30

citat:
"Det skal være en stand, noget lignende det på billedet, men gerne noget billigere!
(mester er nærrig)

Gert"

også for nærig til at lede selv ???????

Accepteret svar
Fra : larsfrohn

Modtaget 210 point
Dato : 20-01-05 18:50

Hej GH + Merit

Sahva har i deres sortiment noget, men der er ikke nævnt priser.

MEN - jeg ville da købe en arm til fjernsyn 14" i Bilka = 395. Så ville jeg gå til en "Jern/skrot" og købe en Alustang 20 x 20 mm til ca. 25 kr. og så selv montere det.

Lars

Kommentar
Fra : severino

Dato : 20-01-05 22:03

Det er nok også for dyrt, Husk mester er nærig!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 13-02-05 20:41

Slet ikke dumt Lars
Du får point'ene for dette forslag, men jeg valgte dog beslaget hos Harald Nyborg til 79.-

Gert

Godkendelse af svar
Fra : g_h

Dato : 13-02-05 20:41

Tak for svaret larsfrohn.