/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Møg sexet gås
Fra : michaelmoeslund
Vist : 693 gange
32 point
Dato : 20-01-05 17:57

Fra tegnefilmen "Balto"

Nu er jeg både gift,og har 2 unger.Så det er ikke fordi jeg har tænkt mig noget med hende,men oser den gås ikke bare af sex.... hihi

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-01-05 18:02

??????????? øv er jeg gået glip af noget - aner ikke hvad den tegnefilm er for en fisk

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-01-05 18:02

Send lige et link så vi kan få hende at se.

Kommentar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 20-01-05 18:08

jooooh det er med en slædehund i Alaska....

Ikke noget at skrive hjem om,.....-men den gås!!!!

-det er nok bare mig der har en stigende mærkligheds procent....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-01-05 18:09

gæs er sexede - hvorfor kalder man eller visse piger for gås/gæs

Kommentar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 20-01-05 18:13

Jeg ka ik lige finde et billede af hende,men her er et af hendes kæreste "Boris"

http://www.imdb.com/gallery/ss/0112453/goose8.jpg
hæhæ ...

-Nu når jeg tænker over det,,,er det egentlig en ganske udemærket tegnefilm...

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-01-05 18:15

Mirit > Ikke fordi gæs er sexede, men fordi de skræpper op og er generelt meget larmende og fordi de ligesom kvinder har en speciel måde at vrikke med rumpen på.

Michael > Send nu et link til et billede, så vi har noget at forholde os til.

Kommentar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 20-01-05 18:19

>Arne så er det nok mig der er lidt mærkelig,for jeg syntes bare den gås... nå det er nok sevet ind...hihi

Det ka bare ikke gøre det med et billede,I skulle se hvordan hun ka feje pandekammen væk med den vinge...

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 20-01-05 18:19

en gås og en hund der er kærster ?????

Tsss...hvor overtroisk !

Kommentar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 20-01-05 18:20

sexgæs....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-01-05 18:20

vel er gæs så sexeded da arne - nå !!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-01-05 18:21

OK Michael. Intet billede = Ingen kommentar.

Kommentar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 20-01-05 18:22

>trine,nej da,Boris er også en gås...-det er en børnetegnefilm,temmelig "Disney" cencureret ...-bortset fra hungåsen altså

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 20-01-05 18:22
Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 20-01-05 18:23

ok..jamen så er det der vel også Boris ??

hvad hedder Gåsen ?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-01-05 18:25

miritdk -> Kvinder sammenlignes med gæs pga. ligheden med de lyde der kommer ud af deres orale organ og deres ikke overvældende, endsige pralende intelligensniveau.

Det er næppe fordi de er specielt seksuelt attraktive

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-01-05 18:28

molokyle. ((((((((((((((((((spark))))))))))))))))))))))))))

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-01-05 18:31

((((((((((((((((((((((((((Parade))))))))))))))))))))))))))))

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-01-05 18:32

hmpf

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-01-05 18:39

Sådan gøres en Gås indbydende : http://www.augustenborgsopskriftsamling.dk/opskrifter/0301.htm

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-01-05 18:40

...var det sådan du gerne ville se dig selv miritdk ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-01-05 18:40

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-01-05 18:41

miritdk : Nu også med svedske og æbler

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-01-05 18:47

molo > Godt brølt løve, men du glemmer det der med gåsens vrikken med rumpen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-01-05 18:51

rumpen ???

Gumpen !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-01-05 18:54

Den gås jeg talte om var den menneskelige! Hæ hæ.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-01-05 18:59

hvad blev det til med INGEN KOMMENTARER - arne

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-01-05 19:07

Jeg mente selvfølgeligt "Ingen kommentarer til Michaels's gås", og det overholder jeg stadig. Jeg kan jo ikke udtale mig om udseendet på en tegneseriegås jeg ikke har set.

Accepteret svar
Fra : creamygirl

Modtaget 32 point
Dato : 20-01-05 19:19

Sjovt, som mænd ynder at kalde kvinder for en 'hjernedød gås'...Men endnu sjovere er det, at det ofte starter med at kvinden er utrolig sød og måske ligefrem sexet lige indtil han bliver afvist i sine anstrengelser for at gøre et godt indtryk...Hvad gør det så manden til?! -ja jeg spørger bare..lol

Nå skidt, her en lille sjov joke om en mand og hans 'gås'

En 90-årig var hos doktoren, og sagde
'Jeg har aldrig haft det bedre. Min 18-årige brud er gravid med mit barn.
Hvad siger du så' ?!

Doktoren sad og grublede lidt, og svarede så:
'En af mine bekendte som er på deres alder, går på jagt. Han er med hver sæson. En dag han skulle på gåsejagt, kom han til at tage sin paraply med istedet for sin riffel. Da jagten var begyndt og han så den første gås flyve over ham, åbnede han paraplyen 2 gange og råbte 'Bang! Bang!'. Alligevel døde gåsen på stedet og faldt til jorden. Hvad siger du så' ?!

Den 90-årige grinte lidt og sagde
'Jeg vil nu tro at det var en anden jæger der skød den gås!'

Doktoren svarede:
'Nøjagtig min pointe!'

God weekend (lige om snart )

Kommentar
Fra : dova

Dato : 20-01-05 19:25

Altså mirit

tsk-tsk.
Det hedder sgu da DUM SOM EN GÅS, og ikke SEXET SOM EN GÅS

Men øh, den gås der fra tegnefilmen " hvordan hun med vingen ka' feje pandekammen til side"
??????? Er du sikker på, at det ikke er en høne. En gås har da ikke kam i panden

mvh dova

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-01-05 19:27

Gåsen kan jo have en sexet pandelok

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-01-05 19:27

haha dova - der skal være kam på - det er jo disney - forresten ikke mig der startede her *GGG*

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-01-05 19:31

En mand kan skam godt være en Gås

Se nu blot Fætter Guf fra Anders And og Co. -> Dvask, Dum og Doven

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-01-05 19:33

Creamy > Go vits. Læg den ind i vittighedstråden. Den er en potentiel vinder. ;.)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-01-05 19:34

fætter Guf er ikke en gås - men en gase !!!!!!!!!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-01-05 19:40

mirit > Sludder en gase er også en Gås blot af hankøn.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-01-05 19:41

?-) </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-01-05 19:42

Ups...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-01-05 19:49

molo > Du ska' squ ikke være flov. Du har jo 100% ret.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-01-05 19:53

haha

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-01-05 19:54

blaaaaaaaaa arne - og en tyr er altså i så fald en hanko ?????????????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-01-05 19:55

hmmm det sætter jo forresten arnes kæleko i et helt andet lys - og arne med

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-01-05 19:57

Lækker gump!! Efter den er stegt altså!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-01-05 19:58

mirit > Nu begynder biologien at dæmre for dig. JA en tyr er en hanKO fordi arten hedder KO, ligesom en gase er en hanGås fordi arten hedder Gås.

Så selv blaaaaaaaa mirit

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-01-05 20:02

mirit

Citat
Fra : miritdk Dato : 20-01-05 19:55

hmmm det sætter jo forresten arnes kæleko i et helt andet lys - og arne med

Sjældent har jeg da set et så tåbeligt indlæg! Forklar lige.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-01-05 20:07

arghhhhh - tag en joke for hvad den er arne -

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 20-01-05 20:08

nogle piger, der bliver kaldt gås ??????

Jeg véd, hvorfor nogen bliver kaldt slanger! Det er vel fordi, de skifter "ham" ud engang i mellem?!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-01-05 20:22

mirit > Nå, det kunne ikke forklares! Og din biologiske uvidenhed skulle heller ikke hverken forklares eller undskyldes! Du har rakt tunge ad mig og pisset på såvel Patsy som mig, men det er du heller ikke "mand nok" til at undskylde. Kom nu igang med at vise at du kun er ude på sjov.

Hvis

Citat
arghhhhh - tag en joke for hvad den er arne -

skulle være en undskyldning for dine tåbeligheder, så er den for ringe og ikke accepteret. Det kandu squ gøre meget bedre.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-01-05 20:22

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-01-05 21:08

Kan en dum gås godt blive til en lækker steg, hvis der bages lidt.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-01-05 21:19

eme > Enhver gås er pr. definition en lækker steg, blot den ikke er for gammel. Det er noget andet med Sild og Lammelår, men det kan vi komme ind på en anden dag.

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 20-01-05 21:24

emesen: Så risikerer man jo at få noget i ovnen....

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-01-05 21:39

Yes I know - twice

Kommentar
Fra : mango

Dato : 20-01-05 22:30

mirit....tyre kan jo også være af hankøn

Kommentar
Fra : mango

Dato : 20-01-05 22:37

Jeg mente sgu da af hunkøn...

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-01-05 22:59

mango > Tyre ER af hankøn. At visse hunkønsvæsner KAN opføre sig som om de var tyre, gør dem ikke til tyre. Blot til det vi i landbruget kalder Tyregale køer.

P.S.: Der er ellers langt fra a til u på tastaturet!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-01-05 23:05

jeps mango men en fisk kan ikke være en vandmand

arne der som altid ikke lige fanger visse ting

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 20-01-05 23:07

arne.jakobsen: det kan også gå galt andre steder end på tastaturet. Jeg læste i avisen engang et dementi: "Vi skrev i gårsdagens udgave at statuen var lavet af farmor.... vi beklager. Der skulle selvfølgelig have stået mormor"

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-01-05 23:15

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-01-05 23:19

ps...... arten (kategorien) hedder ikke gås men gæs NÅ !!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 20-01-05 23:27

Har set Jomfruer af hankøn jeg
ikke også arne.jakobsen??

Kommentar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 20-01-05 23:29

Nå men det er vel også,en halvtvivlsom diskussion,da jeg åbentbart er den eneste der har set filmen.....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-01-05 23:30

nemlig holniels

Godkendelse af svar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 20-01-05 23:33

Tak creamygirl

Du fik mig til at grine,og så var det en god pointe...

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 20-01-05 23:34

michaelmoeslund noe tyder på du har set noe vi andre ikke har set,lurer på hvad jo

Kommentar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 20-01-05 23:38

p.s. det var en pandelok,hun kunne gøre det der med vingen med....gæs har vist ikke nogen pandekam!!!

Kommentar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 20-01-05 23:42

Gad vide om Arne tøede op hvis nogen fandt et billede af den gås??

-Ja for jeg kan altså ikke finde det...hihi

Kommentar
Fra : dova

Dato : 20-01-05 23:43

arne, hvor fa'en har du lært om landbrug??
En tyr er da ikke en "hanko", lige så lidt som en ko er en "huntyr".
Ko og tyr er betegnelser for henholdsvis han og hun af forskellige dyreracer: f.eks. som her kvæg, men også giraf, elefant, elg m.fl. bruger samme betegnelse

Og hunkønsvæsener kan sgu da ikke opføre sig som en tyr, og sidestilles med en tyregal ko
En ko kaldes da ikke tyregal fordi den opfører sig som en tyr.
Men sådan kaldes den periode hvor koen fysisk er klar til at blive gjort drægtig.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 21-01-05 00:01

Hallo dova,jeg vet om flere HUNtyre her,og ingen kvinnfolk er i sikkerhet når de er på byen så du,har prøvet meg på de men fy på meg,er ikke rigtige utgave sier de

Kommentar
Fra : dova

Dato : 21-01-05 00:15

Holniels, det er ligesom ikke helt det samme