/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
AVAST 4.5 GENINSALATION
Fra : dhmoelsted
Vist : 498 gange
100 point
Dato : 20-01-05 17:03

Jeg har avast 4.5 på min pc egentlig som en midlertidig løsning, jeg er imidlertid blevet så glad for den og da jeg installerede den gik det lidt stærkt med opsætning, nu er der en på kandu Anette overgård der har gjort sig den ulellighed at lægge manualen til installaton ud på dansk, så er mit spørgsmål jeg vil gerne geninstallere avast og så bruge hendes manual step by step, skal jeg afinstallere den der ligger der først eller kan den samme bare geninstalleres "oveni"
mvh
Dh Møelsted

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-01-05 17:51

jeg ville for en sikkerheds skyld nok afinstallere og fjerne alt med tilknytning til for en sikkerheds skyld
Så er muligheden for fejl temmelig meget ryddet af vejen

Kommentar
Fra : severino

Dato : 20-01-05 21:57

Er det sådan at vi andre AVAST brugere kunne få et link til denne manual???

Kommentar
Fra : dhmoelsted

Dato : 21-01-05 12:28

hej mirtdk Tak for dit råd, jeg kunne bare ikke fjerne den "gamle" avast jeg var inde alle relevante steder, det lod sig bare ikke gøre, jeg genistallerede så det lykkedes først efter 3 forsøg, det må være en lidt anden version den har lagt ind, det er med et helt andet layaut selv om jeg klikkede de samme steder. nu har
jeg skannet med det så må vi se
mvh
Hans

Kommentar
Fra : dhmoelsted

Dato : 21-01-05 12:34

hej severino, ang det du efterspørger det er en side jeg har fundet op kandu, der er bare alt i sikkerhed mmm, incl. dansk manual til AVAST
adressenhttp://www.spywarefri.dk/ der er til mange timers læsning
MVH
dh moelsted

Kommentar
Fra : severino

Dato : 21-01-05 22:46

Tak dhmoelsted!
Det vil jeg gøre, så er det da godt det er week-end, når der er til så mange timers læsning!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-01-05 08:36

dhmoellsted har du fået fjernet det hele så - og lagt den ind igen så ??????????????

Kommentar
Fra : dhmoelsted

Dato : 22-01-05 15:54

hej mintdk
nej jeg kunne ikke fjerne den gamle men efter 3 forsøg kom der så endelig en ind fra samme firma blot med andet layout, som jeg beskriver længere oppe på siden

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-01-05 16:12

oooooooooooops - men godt så da