/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
uventet data
Fra : petura
Vist : 494 gange
50 point
Dato : 20-01-05 16:21

jeg søgte på mit c:\ drev efter en fil , og til min store overraskelse lå den i et bibliotek sammen men al den data som jeg gemmer på min usb harddisk . forstået på den måde at der var en kopi af alt hvad jeg har på min usb harddisk (alt er lovlig softwarer) men det undre mig hvordan fan--- det er kommet derhen. Er der nogen der ved om windows laver en slags backup af alt hvad der er brændt ud på cder (jeg har lavet backup af alt hvad jeg har , jeg har nero som brænder program . skal lige sige at jeg aldrig gemmer isofilen efter færdig brænding

Filerne ligger på stien :C:\Documents and Settings\brugernavn\Lokale indstillinger\Application Data\Microsoft\Cd-brænding

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-01-05 17:13

Det er muligt, at der hentes data over på C: til brænding af hensyn til brændehastigheden. Men den bør da slette igen, med mindre der er et [V] et sted i programmet som evt. gemmer til brænding nr. 2.

Kommentar
Fra : petura

Dato : 20-01-05 17:33

jeg prøvede lige at brænde en cd fra mit usb drev og er ingenting at se i : C:\Documents and Settings\brugernavn\Lokale indstillinger\Application Data\Microsoft\Cd-brænding
jeg undre mig meget over hvordan filerne er kommet der

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-01-05 18:42

Mit Nero brænderprogram spørger altid om jeg vil gemme så jeg kan brænde en anden gang - men jeg siger altid nej.

Kommentar
Fra : petura

Dato : 20-01-05 20:56

emesen det gør jeg også .

det jeg tænker på kan der værer nogen i min pc mens jeg er online og måske lave et billede af min usb og plante det der

Kommentar
Fra : frederikshavn

Dato : 20-01-05 21:02

Kan det være APG,der har lavet et billede af din hd

Kommentar
Fra : petura

Dato : 20-01-05 21:15

det ved jeg ikke , jeg har ingen aning om hvordan det er sket, men det er lidt underligt sted det ligger . som om det er gemt , man vil jo aldrig lede der , langt inde i filsystemet og det er vist en umulighed at komme til at kopiere dertil ved et tilfælde og det var kun et tilfælde at jeg fandt det, kun fordi jeg søgte på mit c drev

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-01-05 21:30

Prøv lige at følge denne tråd - en blanding af sjov og alvor.
http://www.kandu.dk/dk/spg/58787#623802

men jeg tror det omhandler dit problem.

Kommentar
Fra : petura

Dato : 21-01-05 00:23

det var ellers noget af en smører . ja jeg er nok blevet hacket jeg kører ellers med al den sikkerhed der næsten kan tænkes du ved :avg - spysweeper , ad-aware , spybot , zonealarm , Microsoft AntiSpyware (beta) og bruger jævnligt onlineskannere bitdefender og trend-micro , men igen hvem dælen har fornøjelse af at flytte mine filer i et bibliotek der er gemt væk . kan også lave en hurtig formatering men det fjerner ikke mit spørgsmål om hvad der er sket

Kommentar
Fra : aaron

Dato : 21-01-05 01:18

petura> Få skiftet dit tastatur. Det mangler store bogstaver.

//aaron

Kommentar
Fra : petura

Dato : 21-01-05 11:06

Kære aaron.
Her går det vel mest ud på at hjælpe hinnanden , ikke om der er div. stavefejl eller store bokstaver og "rigtigt" jeg er lidt ordblind , er du i stand til at hjælpe er du velkommen til at svarer på mit spørgsmål

Kommentar
Fra : aaron

Dato : 21-01-05 17:20

Hej petura.
Det var ikke personlig chikane. Det er bare, at det går stærkt ud over læsbarheden, når der stort set ingen adskillelser er med store bogstaver eller tegn iøvrigt. Bemærk også, at jeg på intet tidspunkt har kommenteret stavefejl - hverken over for dig eller nogen andre. Hvis folk er ordblinde, er det jo ikke noget de selv kan gøre for, og derfor ikke noget de skal klandres for. Men du har ret, det her handler ikke om grammatik, men om tekniske spørgsmål. Lige nøjagtig dette spørgsmål har jeg ikke så meget forstand på. Dog har jeg godt lagt mærke til, at hvis man bruger guiden cd-brænding, bliver der lavet en backup/kopiering til mappen C:\Documents and Settings\brugernavn\Lokale indstillinger\Application Data\Microsoft\Cd-brænding, men jeg har ingen forklaring på hvorfor. På den anden side, så laver Nero jo også en imagefil inden brænding. Der får du bare valget om du vil gemme den eller ej.
Men jeg undskylder, hvis du føler dig trådt for nær.

Go' weekend fra
//aaron

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 50 point
Dato : 21-01-05 18:46

Altså >>>>>Aaron<<<<< - det med de store bogstaver ta'r vi ikke så højtideligt, her på Kandu, som både er for professionelle og almindelige mennesker.

Petura > jeg havde tænkt, at du skulle følge nogle af de råd, som er i tråden - ikke bare formaterer.
Husk lige hvis du har recovery CD - så må du ikke formatere.

Kommentar
Fra : petura

Dato : 22-01-05 21:49

Kære emmesen. Sorry jeg kunne ikke svarer , jeg formaterede og kunne ikke installere xp igen (jeg havde en fejl i kablet til floppydrevet og skulle bruge lidt tid til at finde fejlen , jeg kører s-ata og er derfor nødttil at installere med en raid floppy)
Tak fordi du prøvede at hjælpe , du har fortjent dine poing , du prøvede trods alt at hjælpe , jeg er af den overbevisning det et hacker angreb , selv om jeg synes det er underligt, det som der er foregået

Godkendelse af svar
Fra : petura

Dato : 22-01-05 22:09

Tak for svaret emesen. Det var et af de spørgsmål der er rimelig svært at besvarer , vi kommer det nok ikke nærmere

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-01-05 10:07

OK - held og lykke med din comp.